Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Als ik in FF de digi pijler wil openen lukt dat niet, Het ziet er dan zo uit:

De rest lijkt, weliswaar vervormd, wel te werken.
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 11:30:

Hij moet wel nadenken wanneer de meesten vrij zijn, in het weekend en 'savonds. Dan willen we rustig kunnen forummen.

Bullshit Yas, hij is aangenomen om zoveel mogelijk te kunnen doen. Ik ben in elk geval hartstikke blij met hem!

@De mensen met rare lay-out; helpt een F5??? Of laadt het forum dan op dezelfde manier?
quote:Jaschenca schreef op 04 juli 2009 @ 11:54:

Als ik op mijn profiel of dat van een ander klik krijg ik de melding

"Geen berichten gevonden

Er zijn nog geen berichten in deze categorie geplaatst" Alleen via de zoekfunctie "leden vinden" kom je in je eigen of andermans profiel.

Ik kan wel overal in kijken.....

Jij hebt FF toch?
het wisselt af

eerst was het relatie, toen overig en nu blijkbaar digi
Ja dát weet ik Sky, maar mijn vraag is of refreshen met F5 helpt? Ik heb er nl nu geen last meer van, dus kan ik het zelf niet uitproberen....
quote:gizz schreef op 04 juli 2009 @ 08:10:

ik word nog steeds gegijzeld als ik van viva naar een andere site wil.Enige oplossing is IE opnieuw op te starten. In vergelijking met andere wellicht een klein probleem, want de andere meldingen heb ik niet, maar wel bloedirritant.

Hallo Gizz,

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit samenhangt met de problemen die wij nu aan het onderzoeken zijn met IE waarbij de browser steeds een foutmelding geeft. Ik heb er notitie van gemaakt en zal het doorgeven.
Had het "vanmorgen" en F5 hielp ook niet ctrl F5 ook niet.

ben daarna in FF gaan kijken en in IE.

In IE had ik toch soortgelijkig probleem, layout was wel beetje anders, maar voor de rest zelfde als screen van MV (welke ik nu pas zie is van gisteren)

Daarna in FF toen gaf het wel goed aan, ik weer ctrl + F5 in IE en GC zonder positief resultaat, na 5 minuten ofzo deed de pijler het wel weer goed.

IE en FF gebruik ik normaal niet voor Viva
quote:yasmijn schreef op 04 juli 2009 @ 10:52:

David moet niet op een zaterdag wanneer het hele forum vrij is, gaan lopen klooien!

Ik mag niet eens klooien!

Ik kan alleen jullie bevindingen opnemen en doorgeven aan de "klooi-bevoegden". En dan er achteraan gaan om ervoor te zorgen dat ze er wat mee doen.

Overigens, aan iedereen die problemen met layout heeft, zouden jullie eerst of Refresh / F5 willen drukken om te kijken of het probleem zich herstelt? En dan melden als F5 niet werkt.

Wat er lijkt te gebeuren in dit soort gevallen is dat het stukje code dat de layout regelt niet goed doorkomt, en dan gaat de browser zelf maar wat verzinnen. Door op F5 te drukken komt hij als het goed is vanzelf wel weer door.
Ha David
quote:Skytje schreef op 04 juli 2009 @ 13:56:

Had het "vanmorgen" en F5 hielp ook niet ctrl F5 ook niet.

ben daarna in FF gaan kijken en in IE.

In IE had ik toch soortgelijkig probleem, layout was wel beetje anders, maar voor de rest zelfde als screen van MV (welke ik nu pas zie is van gisteren)

Daarna in FF toen gaf het wel goed aan, ik weer ctrl + F5 in IE en GC zonder positief resultaat, na 5 minuten ofzo deed de pijler het wel weer goed.

IE en FF gebruik ik normaal niet voor Viva

Super! Hele nuttige informatie, ik ga dit gelijk doorgeven.

Bedankt!
yw.

aha, dacht dat je ook bezig was en daarom pijler voor pijler er eentje uit lag.
quote:Sarah Scott schreef op 04 juli 2009 @ 12:57:

[...]

Ik kan wel overal in kijken.....

Jij hebt FF toch?

Yep, maar in IE kan ik ook niet in de profielen kijken.

En in Google ook niet. Misschien heeft het ermee te maken dat ik bij de "testers" zit?
F5'en hielp bij mij niet toen ik zo'n gekke lay-out had.
Hmm, kan het hiermee te maken hebben:

Hoewel ik op de tab forum hebt geklikt, en ook het forumoverzicht te zien krijg, staat de tab op Viva blog. Als jullie op de forumtab klikken blijft ie daar dan wel op staan?
Deze melding krijg ik dus als ik op mijn profiel klik:

O, sorry, David. Ik hoorde fluisteren in de wandelgangen dat jij de klooier bent.

Mijn exuses
Tot gisteren had ik af en toe last van die gekke lay-out maar nu is het echt om de haverklap.
ja ik heb nu de broncode van zo'n wazige pagina, hebben?

is wel 950 regels
Waardeloos, ik zie nu vaker die stomme foute lay-out dan het normale forum. F5'en werkt voor geen meter.
Gisteravond kreeg ik bij het aanklikken van de site een melding. De hele achtergrond werd rood. Een groot stopbord kwam in een kader met de (ongeveer) tekst: het bezoeken van www.viva.nl kan ernstige schade toebrengen aan uw computer.

Er zou een of andere bug in zitten die mijn computer kon beschadigen of dingen wijzigen. Ik vond het allemaal maar vreemd. Heb dit een paar keer gehad, de hele avond door. En zoals je ziet, computer doet het nog steeds, maar ik meld het toch maar even.
Dat komt waarschijnlijk door een banner of advertentie of een plaatje in een topic. weet je nog welk topic?

Een foute Javascript zal niet zo snel schade toebrengen aan je pc, wat met die waarschuwing bedoelt word is dat er addware of malware geplaatst kan worden, hoeft niet perse, soms worden bepaalde codes onterecht tot mal/addware bestempeld.

Op een site als viva kan je er in principe van uit gaan dat dit naar alle waarschijnlijkheid een valse melding is.

Wat minder betrouwbare sites kan het dus wel zo zijn.
quote:Jaschenca schreef op 04 juli 2009 @ 14:35:

Hmm, kan het hiermee te maken hebben:

[afbeelding]

Hoewel ik op de tab forum hebt geklikt, en ook het forumoverzicht te zien krijg, staat de tab op Viva blog. Als jullie op de forumtab klikken blijft ie daar dan wel op staan?Ik heb het precies zoals jij, en bij mijn weten is dat ook altijd zo geweest
quote:Skytje schreef op 04 juli 2009 @ 16:36:

ja ik heb nu de broncode van zo'n wazige pagina, hebben?

is wel 950 regels Stuur maar door, stuur ik het wel naar David door!
sorry stond in mijn cache en sindsdien is lappie uitgeweest, zal volgende keer wel doen.
Tssk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven