Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Het heeft te maken met een banner, daar ben ik al achter. Maar welke banner, dat weet ik natuurlijk niet. Mogelijk heeft het te maken met je pop-upblokkering.....

Ik speur nog ff verder!
"These comments are all pretty funny. It isn't the "ad" technology that is causing the crashing in the browser, it is the site that runs them. cdn1.eyewonder.com and the other relevant urls from other companies that serve ads just pass html/javascript/flash to the browser. The chances of one of those ads crashing a browser is very low. The reason it looks like it "stops" on those ads is because many of them are now streaming flash instead of progressive download. The element never fully "loads" because it is streaming, so it looks like that is the problem."
quote:mylenevalerie schreef op 03 juli 2009 @ 19:05:

[afbeelding]

Ik heb er ook last van. Ik heb IE8 en Chrome, bij beide doet hij het.

Hallo allemaal,

Ik neem even een weekje waar voor Naomi, en help Wendy met het oplossen van de forum bugs.

Mooie screenshot, ik stuur dit gelijk door naar de forum softwarebouwers, met de vraag of zij ernaar willen kijken. Blijft het beeld ook zo als je op Refresh (F5) drukt?

David
Hoi David, wil je mij mailen op vivaangel5@gmail.com?

Ik ben 1 van de mods en heb ook vaak screens voor je. Ik heb al gemaild naar Wendy, maar heb geen idee of er uberhaupt iets bij haar aankomt, want het ontbreekt nogal aan reacties via de modgroep.
quote:Sarah Scott schreef op 03 juli 2009 @ 21:55:

"These comments are all pretty funny. It isn't the "ad" technology that is causing the crashing in the browser, it is the site that runs them. cdn1.eyewonder.com and the other relevant urls from other companies that serve ads just pass html/javascript/flash to the browser. The chances of one of those ads crashing a browser is very low. The reason it looks like it "stops" on those ads is because many of them are now streaming flash instead of progressive download. The element never fully "loads" because it is streaming, so it looks like that is the problem."

Beste Sarah,

Van wie heb jij dit commentaar? Want het klinkt inderdaad alsof dat het probleem zou kunnen zijn. Wij zijn momenteel aan het testen of het probleem ook optreedt zonder de banners, maar ik vermoed dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Ik stuur het gelijk door aan de forum software bouwers.

Groet,

David
Google is your friend! Zal de site weer ff opzoeken...
Voilá: Klik!
Woehoe Saar, ik voel een bonus aankomen!
ik word nog steeds gegijzeld als ik van viva naar een andere site wil.Enige oplossing is IE opnieuw op te starten. In vergelijking met andere wellicht een klein probleem, want de andere meldingen heb ik niet, maar wel bloedirritant.
quote:misschicken schreef op 04 juli 2009 @ 07:48:

Woehoe Saar, ik voel een bonus aankomen! Een extra Viva?! Jippieeee!
quote:gizz schreef op 04 juli 2009 @ 08:10:

ik word nog steeds gegijzeld als ik van viva naar een andere site wil.Enige oplossing is IE opnieuw op te starten. In vergelijking met andere wellicht een klein probleem, want de andere meldingen heb ik niet, maar wel bloedirritant.Hier ook nog steeds hoor...ze grijpen je bij je lurven, en zie maar dat je weer los komt!
Het is helemaal mis! De lay out is op de loop! Kan met moeite posten!
Dan zit David waarschijnlijk te rotzooien...gisteren was het ook zo, pijler voor pijler zo'n beetje.
ja inderdaad, Relatie pijler is helemaal absurd.

Volgens mij een nieuwe layout inderdaad.

Win XP met GC
Gruwelijk dit. Alleen als ik een topic met moeite aanklik, dan zie je een normaal beeld.
Nou, dat was het dan, ik ga me dan maar op mijn huishouden storten, zie het later wel weer.
IE is een klein beetje beter

FF werkt wel goed
Ziet er nu weer normaal uit.
jup
David moet niet op een zaterdag wanneer het hele forum vrij is, gaan lopen klooien!
David is aangesteld voor 24/7 duty om dit forum nu voor eensch en altijd te maken....

Neeeeeeeee David, géén koffie nu! Hop, verder!
Hij moet wel nadenken wanneer de meesten vrij zijn, in het weekend en 'savonds. Dan willen we rustig kunnen forummen.
Maar het moet toch ook rap gemaakt worden, zeker nu wel al een paar maanden in deze elende zitten.

En daarbij...ik moet toch werken dit weekend hahaha
Als ik op mijn profiel of dat van een ander klik krijg ik de melding

"Geen berichten gevonden

Er zijn nog geen berichten in deze categorie geplaatst" Alleen via de zoekfunctie "leden vinden" kom je in je eigen of andermans profiel.
moeten ze dan alleen 's nachts eraan werken? wanneer vrijwel iedereen slaapt, weet niet of het je opgevallen is, maar overdag is het ook heel erg druk op het forum, misschien wel drukker dan 's avonds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven