Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Word er nu werkelijk bij ieder topic afgedonderd!

Echt heel erg idioot. We leven toch in het tijdperk dat men belt zonder draadje en naar de maan vliegt enzo?

Simpele foutmelding op een forum schijnt echter ernstig ingewikkeld te zijn.
Net een wit scherm bij het plaatsen van een reactie. Onderin de balk stond "klaar".

Post bleek wel geplaatst.
"Verbinding verbroken" bij het openen van topics. (FF)
Ik heb gisterenavond mijn avatar veranderd,maar het probleem is dat het op de blogs bij de reacties wel te zien is,maar als ik naar het forum ga is alleen mijn motto gewijzigd en blijft mijn oude avatar staan.

Hoe kan dit?

Ik heb het al opgelost,tip van iemand hier op het forum....F5..

*eerst even lezen lichtbron *
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
gofferdergoffer, nu is het weer de bijenkorf die over mijn scherm zwerft.....
Ook hier nog maar even...

Ik kan nog steeds niemand uit mijn vriendenlijst gooien.
Hele forum zat weer vast!
Vastloperrrrrrrrrr!!!
Er liggen weer diverse pijlers overhoop...in ieder geval digi en entertainment.

Had ik al gezegd dat ik het van den zotte vind DAT HET NOG STEEDS NIET GEMAAKT IS?????
Ellendig forum, komt echt niet meer geloofwaardig over.....zucht.....

Ja Kip....'t is zot......
Ik krijg deze mededeling wanneer ik het forum bezoek:

"Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site cdn1.eyewonder.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren.

Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd."
het overzicht van de overige pijler ziet er erg raar uit, de rest is gewoon normaal, ik heb FF
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb die laatste 2 ook. Er is een printscreen van de Overige pijler gesaved dus als je die wilt hebben...
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Ik heb er ook last van. Ik heb IE8 en Chrome, bij beide doet hij het.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
psies, die mij ziet er uit zoals bij MV
quote:Omen schreef op 03 juli 2009 @ 18:21:

Ik krijg deze mededeling wanneer ik het forum bezoek:

"Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site cdn1.eyewonder.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren.

Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd."

Dat ligt aan een plaatje wat vanaf die site op viva is geplakt. Met welk topic kreeg je deze melding?

@Allen; ik heb zojuist ook zo'n printscreen gemeld bij Wendy. Ik hoop dat ze eens hier komt kijken na het weekend.
quote:Sarah Scott schreef op 03 juli 2009 @ 19:09:

[...]

Dat ligt aan een plaatje wat vanaf die site op viva is geplakt. Met welk topic kreeg je deze melding?

Weet ik niet meer

@Allen; ik heb zojuist ook zo'n printscreen gemeld bij Wendy. Ik hoop dat ze eens hier komt kijken na het weekend.Als Wendy degene is die de bugs verhelpt dan neem ik toch aan dat ze hier meerdere keren per dag ff komt kijken?????
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
overige is nu weer normaal, maar nu heeft relaties er last van
quote:HoiPippiLangkous schreef op 03 juli 2009 @ 19:12:

[...]

Als Wendy degene is die de bugs verhelpt dan neem ik toch aan dat ze hier meerdere keren per dag ff komt kijken?????Nee ,dat is een David. Wendy neemt Naomi waar.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 03 juli 2009 @ 19:12:

[...]

Als Wendy degene is die de bugs verhelpt dan neem ik toch aan dat ze hier meerdere keren per dag ff komt kijken?????Wendy is idd de vervangster van Naomi, ik heb haar helaas alleen nog maar bij de blogs gezien.....
quote:Sarah Scott schreef op 03 juli 2009 @ 21:17:

[...]

Wendy is idd de vervangster van Naomi, ik heb haar helaas alleen nog maar bij de blogs gezien.....Nou, schop onder de kont en subtiel melden dat er ook nog zoiets als een forum is?
Done.... Gisterochtend
quote:Sarah Scott schreef op 03 juli 2009 @ 21:33:

Done.... GisterochtendThanks my dear! (f)
Ik kreeg net ook die melding van malware:

De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site cdn1.eyewonder.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.

Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor cdn1.eyewonder.com.

Ik vroeg me eerst af waarom die melding via google komt en niet via mijn virusscan, maar ik bedenk me nu dat ik op het forum surf met google chrome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven