Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
dinsdag 7 juli 2009 om 22:25
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben of dat het misschien al eerder genoemd is, maar ik forum met Firefox en opeens staan er per pagina nog maar 15 reacties, terwijl dit er voorheen 25 waren. Topics hebben dus ineens veel meer pagina's.
Volgens mij heb ik dit zelf nergens zo ingesteld.
Laat maar, zie nu met nog wat verder teruglezen, dat dit vanmiddag al geconstateerd was.
Volgens mij heb ik dit zelf nergens zo ingesteld.
Laat maar, zie nu met nog wat verder teruglezen, dat dit vanmiddag al geconstateerd was.
dinsdag 7 juli 2009 om 22:36
Wat fijn dat viva probeert de forumverslaving tegen te gaan door het wisselen van pijler te bemoeilijken door de lay out te verkloten... Jammer alleen dat ik al forummoe was en het er niet beter op wordt. Forum met FF trouwens..
Lees ook al dat ik niet de enige ben, irritant is het wel trouwens, dat het nog altijd niet mogelijk is om zonder bugs te forummen.
Lees ook al dat ik niet de enige ben, irritant is het wel trouwens, dat het nog altijd niet mogelijk is om zonder bugs te forummen.
dinsdag 7 juli 2009 om 22:45
quote:Vinyl schreef op 07 juli 2009 @ 20:59:
Ik heb nu op bijna elke pijler die rare layout, zowel in IE als Chrome. Grr...Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wel veel beter dan de rest
Ik heb nu op bijna elke pijler die rare layout, zowel in IE als Chrome. Grr...Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wel veel beter dan de rest
dinsdag 7 juli 2009 om 22:52
dinsdag 7 juli 2009 om 22:53
quote:Skytje schreef op 07 juli 2009 @ 22:45:
[...]
Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.
[fgcolor=#FFFFFF]
wel veel beter dan de rest Kreeg ik verdorie vet betaald om GC te promoten, laten ze me nog vallen
[...]
Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.
[fgcolor=#FFFFFF]
wel veel beter dan de rest Kreeg ik verdorie vet betaald om GC te promoten, laten ze me nog vallen
dinsdag 7 juli 2009 om 22:54
Het lijkt de lotto wel; zou je de hoofdprijs winnen en zonder layout onzin kunnen wisselen van topic of pijler (maakt bij mij geen verschil. Ik heb het als ik van topic naar topiclijst wil en van pijler naar pijler of zelfs van pagina naar pagina) of krijg je weer verklote layout te zien, waar je dan ook de eerste tijd niet meer afkomt?
dinsdag 7 juli 2009 om 23:00
dinsdag 7 juli 2009 om 23:24
Heb ook veel last van die gekke lay out.
En gisteren had ik ook dat er wel gereed stond, maar helemaal niks zag.
Uiteindelijk via google (intypen van topicnaam die ik weet) is het gelukt, maar het forummen is echt minder leuk op deze manier.
En gisteren had ik ook dat er wel gereed stond, maar helemaal niks zag.
Uiteindelijk via google (intypen van topicnaam die ik weet) is het gelukt, maar het forummen is echt minder leuk op deze manier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 7 juli 2009 om 23:25
Heb trouwens FF en wel complimenten over de snelheid. Daar heb ik inmiddels geen problemen meer mee.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?