Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
ik heb op overige rare layout..
Ik geloof niet dat het er beter op wordt, het forum, hier ook, rare layout in chrome, bewerking afgebroken bug in IE, iemand nog tips hoe ik normaal kan forummen?
Ik weet niet of meer mensen er last van hebben of dat het misschien al eerder genoemd is, maar ik forum met Firefox en opeens staan er per pagina nog maar 15 reacties, terwijl dit er voorheen 25 waren. Topics hebben dus ineens veel meer pagina's.

Volgens mij heb ik dit zelf nergens zo ingesteld.

Laat maar, zie nu met nog wat verder teruglezen, dat dit vanmiddag al geconstateerd was.
Ja dat is heel irritant, dat heb ik sinds vanmiddag ook. De lay-out met Firefox liep vanmiddag ook niet goed, alhoewel dit vanavond weer beter gaat.
Oh
Wat fijn dat viva probeert de forumverslaving tegen te gaan door het wisselen van pijler te bemoeilijken door de lay out te verkloten... Jammer alleen dat ik al forummoe was en het er niet beter op wordt. Forum met FF trouwens..

Lees ook al dat ik niet de enige ben, irritant is het wel trouwens, dat het nog altijd niet mogelijk is om zonder bugs te forummen.
Wat eerst nog sporadisch voorkwam is deze dag wel heel verschrikkelijk zeg.

Kan wel posten als een topic in de top 10 staat. Maar staat ie daar niet in dan kom ik overige mooi niet op. Pas na een kwartier weer worstelen wel.
quote:Vinyl schreef op 07 juli 2009 @ 20:59:

Ik heb nu op bijna elke pijler die rare layout, zowel in IE als Chrome. Grr...Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

wel veel beter dan de rest
Zo en nu had ik eventjes 2 van die bugs te pakken wow. Ik ga het steeds leuker vinden.
Alles oke in FF
Ik zit sinds een goed uur op het forum, nog niet een keer een normale lay-out gehad. Ik zoek mijn bed maar eens op want dit is niet leuk meer en het het forummen wordt je praktisch onmogelijk gemaakt.
Volgens mij zitten wij dan in dezelfde database Jaschenka. Want het komt en gaat bij mij. Maar vanavond is het meer komen dan gaan. (als in blijvende lay-outshit) waar je niet vanaf komt.
En ja ik zit ook op FF. Maar dat zegt dus niets.

Ik moet het niet wagen nu weg te gaan van dit topic dan krijg ik gelijk de bugs weer om den virtuele oren gesmeten.
Het ging aardig vanavond..Maar net open ik relaties en zie ik hele rare dingen. Dat is zeker die lay-out toestand waar ik net hierover las? En ik houd het gewoon bij I.e. 8. Heb al die browsers geprobeerd op een Apple ingelogd op het forum maar steeds komt diezelfde shit terug.
quote:Skytje schreef op 07 juli 2009 @ 22:45:

[...]

Tjah daar zit je dan met je GC, eerst iedereen aanraden het te gebruiken om daarna massaal er achter te komen dat die ook niet meer vlekkeloos werkt.

[fgcolor=#FFFFFF]

wel veel beter dan de rest Kreeg ik verdorie vet betaald om GC te promoten, laten ze me nog vallen
Het lijkt de lotto wel; zou je de hoofdprijs winnen en zonder layout onzin kunnen wisselen van topic of pijler (maakt bij mij geen verschil. Ik heb het als ik van topic naar topiclijst wil en van pijler naar pijler of zelfs van pagina naar pagina) of krijg je weer verklote layout te zien, waar je dan ook de eerste tijd niet meer afkomt?
Niet ingelogd zijn werkt trouwens wel. Dan is alles bij mij foutloos. Het forumt alleen zo ontzettend beroerd.

Ik zeg: trek de stekker voor een halve dag of een hele dag eruit en reset de boel. En pas als het in de test-omgeving (of liever productieomgeving) bugloos is dan mogen wij er weer op.
quote:Vinyl schreef op 07 juli 2009 @ 22:53:

[...]

Kreeg ik verdorie vet betaald om GC te promoten, laten ze me nog vallen Zie je, hadden ze toch gelijk
Hier de hele avond al geen gekke dingen gezien (Chrome op Windows Vista)
Heb ook veel last van die gekke lay out.

En gisteren had ik ook dat er wel gereed stond, maar helemaal niks zag.

Uiteindelijk via google (intypen van topicnaam die ik weet) is het gelukt, maar het forummen is echt minder leuk op deze manier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Heb trouwens FF en wel complimenten over de snelheid. Daar heb ik inmiddels geen problemen meer mee.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
het ging even goed, maar toen ik net naar de entertaimentpagina switchte kwam ik weer op die bug pagina!!!!!!!!
Hier trouwens FF
en weer... op entertainment kan je gewoon niet komen nu...
en nu hetzelfde gedoe op overig.

als ik steeds uitlog en opnieuw inlog kom ik er wel weer in , maar je kan dus niet tussen de pijlers zappen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven