Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 8 juli 2009 om 08:20
Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie
Er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoekDit topic is Sticky
Moderator - Kinderen
Pagina's:
1, 2, 3, …64, 65, 66, Laatste
989 Viva Angel4 08-07-2009 01:00
door Mamasaar
Er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoekDit topic is Open
* * Ju(n/l)i 2007 * *
Pagina's:
1, 2, 3, …187, 188, 189, Laatste
2826 Jane 1973 08-07-2009 08:18
door emmetje81
Mutsen
Pagina's:
1, 2, 3, …293, 294, 295, Laatste
4422 esmee1975 08-07-2009 08:16
door Pammie
Het geheime genootschap van het 2e streepje
Pagina's:
1, 2, 3, …299, 300, 301, Laatste
4504 Marriss
Er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoekDit topic is Sticky
Moderator - Kinderen
Pagina's:
1, 2, 3, …64, 65, 66, Laatste
989 Viva Angel4 08-07-2009 01:00
door Mamasaar
* * Ju(n/l)i 2007 * *
Pagina's:
1, 2, 3, …187, 188, 189, Laatste
2826 Jane 1973 08-07-2009 08:18
door emmetje81
Mutsen
Pagina's:
1, 2, 3, …293, 294, 295, Laatste
4422 esmee1975 08-07-2009 08:16
door Pammie
Het geheime genootschap van het 2e streepje
Pagina's:
1, 2, 3, …299, 300, 301, Laatste
4504 Marriss
woensdag 8 juli 2009 om 11:45
Hallo allemaal,
Het lijkt erop alsof we de layoutbug te pakken hebben. Ik heb zelf uitvoerig geprobeerd om hem te krijgen (had er zelf namelijk veel last van), maar het is mijn nog steeds niet gelukt. Ook zie ik dat de laatste melding hiervan van een paar uur geleden was, dus het lijkt opgelost te zijn.
Laat even weten of jullie er nog steeds last van hebben.
Groet,
David
Het lijkt erop alsof we de layoutbug te pakken hebben. Ik heb zelf uitvoerig geprobeerd om hem te krijgen (had er zelf namelijk veel last van), maar het is mijn nog steeds niet gelukt. Ook zie ik dat de laatste melding hiervan van een paar uur geleden was, dus het lijkt opgelost te zijn.
Laat even weten of jullie er nog steeds last van hebben.
Groet,
David
woensdag 8 juli 2009 om 13:28
Het zal niemand ontgaan zijn: Libelle.nl is enige tijd geleden vernieuwd! Door technische problemen heeft het helaas lang geduurd voordat iedereen kon inloggen, vooral deelnemers van het forum hadden hier last van. Inmiddels zijn deze technische problemen opgelost en willen we u graag bedanken voor uw geduld.
Even een kwoot uit een mailtje wat net in mijn box valt....dat ze bij Sanoma/React inmiddels nog niet stippelstapelgek zijn geworden mag een godswonder heten dus?
Ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn voor een mailtje....
Even een kwoot uit een mailtje wat net in mijn box valt....dat ze bij Sanoma/React inmiddels nog niet stippelstapelgek zijn geworden mag een godswonder heten dus?
Ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn voor een mailtje....
woensdag 8 juli 2009 om 15:27
Ik heb hier al vaak heel pissig en gefrustreerd gereageerd op alle forumtroubles, en vooral de eenzijdige communicatie was me een doorn in het oog. En het idee hebben dat er gewoon niks mee werd gedaan. Heb sinds 2 weken de eer om in het testpanel te zitten en
heb nu eindelijk het gevoel dat er ook echt iets gedaan wordt met de dingen die je meldt. Krijg gelijk een reactie terug als ik dingen opmerk en heb sinds vandaag geen rare lay out en bewerking afgebroken melding meer. Wel soms nog een traag forum maar begin er nu in te geloven dat het goed gaat komen!
Na alle negativiteit vond ik dat er ook wel een keertje een positief berichtje geplaatst mag worden.
heb nu eindelijk het gevoel dat er ook echt iets gedaan wordt met de dingen die je meldt. Krijg gelijk een reactie terug als ik dingen opmerk en heb sinds vandaag geen rare lay out en bewerking afgebroken melding meer. Wel soms nog een traag forum maar begin er nu in te geloven dat het goed gaat komen!
Na alle negativiteit vond ik dat er ook wel een keertje een positief berichtje geplaatst mag worden.
woensdag 8 juli 2009 om 16:39
quote:meds schreef op 08 juli 2009 @ 16:28:
Ik wou dat ik betere berichten had, maar je kan weer niet navigeren via het venstertje linksboven...
Hallo meds,
Dat klopt, er zijn een aantal tijdelijke aanpassingen aan het forum om ervoor te zorgen dat de browser crashes ("Bewerking is afgesloten") niet meer voorkomen. Hierdoor zijn bijv. de Smilies allemaal in een keer zichtbaar, en de WYSIWYG editor (met knoppenbalk) is ook verdwenen.
Dit is maar tijdelijk (hopelijk niet meer dan enkele dagen) omdat wij heel erg dichtbij een oplossing van de crashes zijn, en later gaan we heel veel van die functies weer terugzetten.
Voor nu zullen jullie (helaas!) moeten navigeren door op Forum te klikken om terug te gaan naar het overzicht, en daarna op de juiste pijler klikken.
Zie ook de blogpost van Wendy met meer uitleg hierover:
http://www.viva.nl/2009/07/08/17561/
Groet,
David
Ik wou dat ik betere berichten had, maar je kan weer niet navigeren via het venstertje linksboven...
Hallo meds,
Dat klopt, er zijn een aantal tijdelijke aanpassingen aan het forum om ervoor te zorgen dat de browser crashes ("Bewerking is afgesloten") niet meer voorkomen. Hierdoor zijn bijv. de Smilies allemaal in een keer zichtbaar, en de WYSIWYG editor (met knoppenbalk) is ook verdwenen.
Dit is maar tijdelijk (hopelijk niet meer dan enkele dagen) omdat wij heel erg dichtbij een oplossing van de crashes zijn, en later gaan we heel veel van die functies weer terugzetten.
Voor nu zullen jullie (helaas!) moeten navigeren door op Forum te klikken om terug te gaan naar het overzicht, en daarna op de juiste pijler klikken.
Zie ook de blogpost van Wendy met meer uitleg hierover:
http://www.viva.nl/2009/07/08/17561/
Groet,
David