Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
'Er wordt aan gewerkt"

Ik had het altijd geinterpreteerd als, we kijken hoe we er vanaf kunnen komen,

Maar...

Dat houdt zoveel in als, wij werken aan de bug om 'm nog groter te maken.

Sjee, hoe vast zat ik in mijn eigen patroon.
quote:Viva Angel5 schreef op 07 juli 2009 @ 23:19:

Hier de hele avond al geen gekke dingen gezien (Chrome op Windows Vista)Hier wel steeds rare lay out gisteravond (FF en Vista)
Ik krijg steeds een volledig door elkaar gehusselde pijlert als ik vanuit de Mutsen terugga naar Kinderen (alles staat uitgeschreven zeg maar - in plaats van de icoontjes. Sorry, kan geen plaatje plakken). En ik kan niets meer aanklikken.
Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie

Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie

Er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoekDit topic is Sticky

Moderator - Kinderen

Pagina's:

1, 2, 3, …64, 65, 66, Laatste

989 Viva Angel4 08-07-2009 01:00

door Mamasaar

Er zijn nieuwe berichten sinds je laatste bezoekDit topic is Open

* * Ju(n/l)i 2007 * *

Pagina's:

1, 2, 3, …187, 188, 189, Laatste

2826 Jane 1973 08-07-2009 08:18

door emmetje81

Mutsen

Pagina's:

1, 2, 3, …293, 294, 295, Laatste

4422 esmee1975 08-07-2009 08:16

door Pammie

Het geheime genootschap van het 2e streepje ;)

Pagina's:

1, 2, 3, …299, 300, 301, Laatste

4504 Marriss
Zoiets
En het is alleen in Chrome. Ik forum nu even in IE8 en nu krijg ik wel een normaal overzicht.
Oh nee... in IE is het ook.

Samenvatting: alles wat de pagina's hiervoor genoemd wordt.

Wàt een ellende!
Known to cause insanity in laboratory mice
ik ben sinds vandaag 'bewerking wordt afgebroken'-BUG- VRIJ!!!!!!!!!

maar misschien mag ik niet te vroeg juichen?

Dan duim ik maar... ik was haast vergeten hoe het was om gewoon pagina's aan te klikken zonder de foutmelding...maar tot nu toe gaat het goed!
Hallo allemaal,

Het lijkt erop alsof we de layoutbug te pakken hebben. Ik heb zelf uitvoerig geprobeerd om hem te krijgen (had er zelf namelijk veel last van), maar het is mijn nog steeds niet gelukt. Ook zie ik dat de laatste melding hiervan van een paar uur geleden was, dus het lijkt opgelost te zijn.

Laat even weten of jullie er nog steeds last van hebben.

Groet,

David
Ik neem mijn "Aaaargh' weer terug, het gaat nu goed.
quote:Lys schreef op 08 juli 2009 @ 11:53:

Ik neem mijn "Aaaargh' weer terug, het gaat nu goed.hgraaaA?
Ik moet zeggen dat ik nu ook helemaal lay-out bug vrij ben. Er was ook niet een pijl op te trekken de ene keer wel en de andere keer niet.
quote:DavidEmmett schreef op 08 juli 2009 @ 12:25:

[...]

hgraaaA? Yep, maar wel met een stille 'h'.
Het zal niemand ontgaan zijn: Libelle.nl is enige tijd geleden vernieuwd! Door technische problemen heeft het helaas lang geduurd voordat iedereen kon inloggen, vooral deelnemers van het forum hadden hier last van. Inmiddels zijn deze technische problemen opgelost en willen we u graag bedanken voor uw geduld.

Even een kwoot uit een mailtje wat net in mijn box valt....dat ze bij Sanoma/React inmiddels nog niet stippelstapelgek zijn geworden mag een godswonder heten dus?

Ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn voor een mailtje....
Haha Kip, ik kreeg hem ook en had er ook al mijn bedenkingen bij
Ik heb hier al vaak heel pissig en gefrustreerd gereageerd op alle forumtroubles, en vooral de eenzijdige communicatie was me een doorn in het oog. En het idee hebben dat er gewoon niks mee werd gedaan. Heb sinds 2 weken de eer om in het testpanel te zitten en

heb nu eindelijk het gevoel dat er ook echt iets gedaan wordt met de dingen die je meldt. Krijg gelijk een reactie terug als ik dingen opmerk en heb sinds vandaag geen rare lay out en bewerking afgebroken melding meer. Wel soms nog een traag forum maar begin er nu in te geloven dat het goed gaat komen!

Na alle negativiteit vond ik dat er ook wel een keertje een positief berichtje geplaatst mag worden.
Ik wou dat ik betere berichten had, maar je kan weer niet navigeren via het venstertje linksboven...
en het het duurde zeker 60 seconden voordat mijn vorige bericht geplaatst werd
quote:meds schreef op 08 juli 2009 @ 16:28:

Ik wou dat ik betere berichten had, maar je kan weer niet navigeren via het venstertje linksboven...

Hallo meds,

Dat klopt, er zijn een aantal tijdelijke aanpassingen aan het forum om ervoor te zorgen dat de browser crashes ("Bewerking is afgesloten") niet meer voorkomen. Hierdoor zijn bijv. de Smilies allemaal in een keer zichtbaar, en de WYSIWYG editor (met knoppenbalk) is ook verdwenen.

Dit is maar tijdelijk (hopelijk niet meer dan enkele dagen) omdat wij heel erg dichtbij een oplossing van de crashes zijn, en later gaan we heel veel van die functies weer terugzetten.

Voor nu zullen jullie (helaas!) moeten navigeren door op Forum te klikken om terug te gaan naar het overzicht, en daarna op de juiste pijler klikken.

Zie ook de blogpost van Wendy met meer uitleg hierover:

http://www.viva.nl/2009/07/08/17561/

Groet,

David
Ik kan opeens geen plaatjes meer plakken, de 'balk' is verdwenen.
en waar komt die enorme traagheid dan vandaan?
Ah. Ik lees het al.
Hebben meer mensen last van enorme traagheid bij het posten?
Ja vanmiddag een aantal uren. Dacht dat het aan mijn verbinding lag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven