Mensen beledigen, dat moet kunnen anno 2018

04-02-2018 11:23 1059 berichten
Ik ben een beetje klaar mee, dat overal grapjes van gemaakt moet worden. En dan ook nog verontwaardigd zijn als ‘sommige’ mensen die grapjes niet leuk vinden. Dan zijn ze zeurpieten en hebben ze lange tenen en hebben ze geen gevoel voor humor. Wat is er mis met rekening houden met elkaar? Ik vind het tegenwoordig echt te ver gaan en dan vooral het stukje stel je niet aan “het is een grapje”. Nee, niet alles is grappig. Het lijkt vooral stoer te zijn om tegen gevoelige onderwerpen aan te trappen, alsof het een stel kleuters zijn die steeds over grenzen gaan.
Zó mijn ei is kwijt.

Zwarte Piet discussie
Sylvana Simmons
H&M rel
Renate van der gijp
Meetoo
Rosabella1 schreef:
04-02-2018 18:30
Johan Derksen heeft geen spijt van de uitzending.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1627557 ... ender-grap
Nou Derksen heeft het niet begrepen dus , een transgender is niet iemand die zich verkleed. Wat een geestelijke armoede.
Rare veronderstelling ook dat alles altijd bekend is geweest bij alle partners.

Mijn wereld zou instorten als op een gegeven moment zou blijken dat mijn partner niet met ons bezig is geweest maar meer met zijn behoefte aan het dragen van kantjes.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-02-2018 18:43

Mijn wereld zou instorten als op een gegeven moment zou blijken dat mijn partner niet met ons bezig is geweest maar meer met zijn behoefte aan het dragen van kantjes.
Mss was deze mijnheer mevrouw wel én met zijn haar gezin bezig én met het dragen van kantjes.
Of sluiten die elkaar uit?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Cateautje schreef:

Ja, want transgender zijn is niks meer dan het dragen van kantjes (of houthakkershemden natuurlijk). Tjongejongejonge, wat een simplisme.
Solomio schreef:
04-02-2018 18:45
Mss was deze mijnheer mevrouw wel én met zijn haar gezin bezig én met het dragen van kantjes.
Of sluiten die elkaar uit?
Ja. Dat je dat niet begrijpt. Transgenders zijn namelijk niet in staat tot het voelen van liefde, hun hele leven draait om kanten ondergoed.
Cateautje schreef:

Dat is geen veronderstelling, maar een feit. Voordat Boudewijn met zijn vrouw trouwde heeft hij het haar verteld.
Lady*Voldemort schreef:
04-02-2018 18:47
Ja, want transgender zijn is niks meer dan het dragen van kantjes (of houthakkershemden natuurlijk). Tjongejongejonge, wat een simplisme.
Simplisme uit zich in het onvermogen te verstaan wat ik probeer duidelijk te maken.
Cateautje schreef:

Alle partners? Het gaat hier over 1 iemand en dat is geen veronderstelling, maar een feit.
Lady*Voldemort schreef:
Mijn man is heteroseksueel, naar ik aanneem. Maar hij doet elke dag kleren aan. Moet ik me zorgen maken????????????????
Tr0tter schreef:
Dat is geen veronderstelling, maar een feit. Voordat Boudewijn met zijn vrouw trouwde heeft hij het haar verteld.
Boudewijn staat niet model voor alle transmensen, dus de veronderstelling dat alle partners het weten op basis daarvan is op z'n minst wonderlijk te noemen.
Cateautje schreef:
04-02-2018 18:48
Simplisme uit zich in het onvermogen te verstaan wat ik probeer duidelijk te maken.
Als meerdere mensen je verkeerd begrijpen, zijn die dan allemaal simpel?
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 18:49
Mijn man is heteroseksueel, naar ik aanneem. Maar hij doet elke dag kleren aan. Moet ik me zorgen maken????????????????
Je moet je vooral zorgen maken als ie ineens ándere kleren aan wil.
Geloof ik.

David Dunning
Ik vond Renate van de Gijp best leuk.
Als iemand het niet leuk vind prima maar dat gehuil in de media en vooral op Twitter ..................... Dan denk ik, kom op, relativeer een beetje.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Cateautje schreef:
04-02-2018 18:48
Nee hoor, je bent heel duidelijk. Transgenders zijn gemene bedriegers die helemaal niet van hun partner houden en zich stiekem uitleven in het dragen van niet-gendercorrect ondergoed.
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 18:49
Ja en zeker als je hem ooit betrapt met jouw kanten slip in zijn handen meteen bij bet grof vuil zetten dan .
Cateautje schreef:
04-02-2018 18:50
Boudewijn staat niet model voor alle transmensen

Dat zegt ook niemand. Het gaat hier toch over Boudewijn/Bo?
Tr0tter schreef:
04-02-2018 18:52
Dat zegt ook niemand. Het gaat hier toch over Boudewijn/Bo?

Ja.
Ik kan enorm lachen om Voetbal International, maar soms slaan ze de plank afschuwelijk mis. Dit keer dus ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrouwjagersma schreef:
04-02-2018 18:50
Als meerdere mensen je verkeerd begrijpen, zijn die dan allemaal simpel?
Blijkbaar, maar daar draait het meestal niet om op Viva, het draait meestal om een sterk staaltje mierenneuken en onwil.
Simitçi schreef:
Ja en zeker als je hem ooit betrapt met jouw kanten slip in zijn handen meteen bij bet grof vuil zetten dan .
Ik heb niet eens een kanten slip. Waarschijnlijk is er met mij ook iets aan de hand.
Cateautje schreef:
04-02-2018 18:15
Het lijkt me niet gemakkelijk om te leven in een wereld die mijn gevoel ontkent, des te kwalijker vind ik het dan ook dat een dergelijk persoon die dat overkomt op een zelfde wijze omspringt met de gevoelens van geliefden die bereid zijn hun leven en hele hart, ziel en zaligheid aan die persoon te geven uit liefde om dan op een kwade dag te moeten ontdekken dat het allemaal niet echt is geweest. Als er dan ook nog kinderen bij betrokken zijn zakken mijn sokken er helemaal van af.

Het ligt er maar aan vanaf welke kant je het bekijkt.
Maar hoezo is het allemaal niet echt? Liefde gaat toch over meer dan iemands lijf? Iemands humor, iemands levensvisie, iemands eigenaardigheden waarom je van die persoon ging houden blijven verder allemaal hetzelfde.
En die persoon hield en houdt ook oprecht van zijn/haar partner.
Dat is toch allemaal geen leugen?

David Dunning
I rest my case.

Prettige avond verder.
Rosabella1 schreef:
04-02-2018 18:09
Dit inderdaad,als ik Hollebollegijs morgen in mijn kanten string aantref dan is het einde verhaal.
Dan hoop ik dat hij heel gelukkig wordt maar met mij gaat dat dan niet lukken.
Ik mag ook niets :mad:
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Simitçi schreef:
Niet zo rigoureus, misschien staat ie dan net de was op te hangen oid.

MonteCara* schreef:
04-02-2018 18:57
Niet zo rigoureus, misschien staat ie dan net de was op te hangen oid.
Dat doen echte mannen niet.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven