Mensen eraf photoshoppen

30-07-2020 16:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Ik heb prachtige vakantiefoto's gemaakt, maar er staan helaas een paar mensen op (in het klein). Nu wil ik deze er graag af photoshoppen, heeft iemand een goede app hiervoor?
Ik doe het altijd zo: print de foto uit en knip met een schaar alles eraf wat je eraf wil hebben. Plak de foto op een achtergrond en maak hiervan een nieuwe foto.
Klaar
adobe photoshop
Photoshop. En goede vaardigheden.
Inderdaad gewoon Photoshop. Ik weet niet of dat nog kan nu met die abonnementen, maar ik heb ooit Photoshop Elements 12 kunnen kopen voor een paar tientjes toen Photoshop Elements 13 al uit was en dat werkte prima. Daarvoor gebruikte ik wel eens zo'n online fotobewerkingsprogramma, maar dat werkte nooit zo goed.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Grappig. Mijn man is een goede (amateur)fotograaf en voor hem maken mensen ergens in een landschap bv, de foto juist perfect.
Adobe lightroom of een schaar.
Photoshoppen doe je in Photoshop.
S-Meds schreef:
30-07-2020 16:15
Ik doe het altijd zo: print de foto uit en knip met een schaar alles eraf wat je eraf wil hebben. Plak de foto op een achtergrond en maak hiervan een nieuwe foto.
Klaar
:flirting: dat is wel heel old school
Ik doe dat gewoon met paint. Als het klein genoeg is, valt dat amper op. Vergelijkbaar stukje foto zonder mensen er overheen plakken .
Mijn schoonmoeder was daar altijd erg goed in ...........
In plaats van Photoshop kun je ook Inpaint proberen. Zie: https://theinpaint.com/.
Faststone, gratis foto editor die je kunt downloaden.
PutNavel schreef:
30-07-2020 17:03
Mijn schoonmoeder was daar altijd erg goed in ...........
Ze photo- shopte jou eraf?
Rosalind schreef:
30-07-2020 16:52
Grappig. Mijn man is een goede (amateur)fotograaf en voor hem maken mensen ergens in een landschap bv, de foto juist perfect.
Ik vind dat ook altijd, haha!
Magick88 schreef:
30-07-2020 17:12
Ze photo- shopte jou eraf?
Zelfs van mn trouwfoto :cry:
Je kunt ook vragen of hij het doet:

https://instagram.com/fjamie013?igshid=kpsz17w8xo61
PutNavel schreef:
30-07-2020 17:18
:woa: is een grapje mag ik hopen?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
lise1985 schreef:
30-07-2020 16:19
Photoshop. En goede vaardigheden.
Photoshop, ja. Maar goede vaardigheden zijn tegenwoordig niet meer nodig: (spot) healing brush :heart:
Op mijn telefoon gebruik ik de App Retouch. Even uitzoeken hoe het werkt, maar dan kun je verbluffend veel goed wegwerken. Ik gebruik het vooral voor leuke spontane foto’s van kind waar dan net een arm van iemand in beeld zit of zo. Niet alle mensen in een beeld maken de foto :proud: .
PutNavel schreef:
30-07-2020 17:18
8-. :there:
nausicaa schreef:
30-07-2020 18:35
Op mijn telefoon gebruik ik de App Retouch. Even uitzoeken hoe het werkt, maar dan kun je verbluffend veel goed wegwerken. Ik gebruik het vooral voor leuke spontane foto’s van kind waar dan net een arm van iemand in beeld zit of zo. Niet alle mensen in een beeld maken de foto :proud: .
Die app gebruik ik ook, erg goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven