Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:BosAap schreef op 09 december 2009 @ 13:32:

Vijf, zou je hier naar willen kijken?

ik heb mijn twijfels bij dit topic

en ik krijg de kriebels van dezeAngel kun je even een IP-check doen op het "ode aan borodini" topic, om te kijken of er sprake is van een geintje van 1 van de andere forummers? Ik vind het een beetje naar wat er gebeurt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor alle duidelijk; ik vond de openingspost grappig ja. De rest wat erna kwam (uiteraard!) niet.

Toch vreemd dat dáár ook weer gezeik om komt.

Topic is verwijderd en ik ga dat met TO ook doen.
o dacht dat Bor het zelf had geopend niet dus???
quote:Viva Angel5 schreef op 09 december 2009 @ 13:40:

Voor alle duidelijk; ik vond de openingspost grappig ja. De rest wat erna kwam (uiteraard!) niet.

Toch vreemd dat dáár ook weer gezeik om komt. Waarom? Omdat een topic over een ander openen sowieso tegen de regels is, en dat weet jij als geen ander. En te zien was ook meteen dat het om een volledig nieuwe forummer ging. Ik voelde bij de OP een alarmbel, geen lachstuip. En ja, ik heb het gegrap en gegrol van Boro en jou gelezen gister.

Topic is verwijderd en ik ga dat met TO ook doen. Fijn.
Waarom dat gelijk weer als gezeik bestempelen?

Ik heb altijd begrepen dat er geen topic over andere forummers geopend mag worden, vandaar dat ik het niet begreep.

Anyway, goed dat freaky verwijderd wordt.
5 denk je er wel even aan om een ip check te doen?

Tenminste dat lijkt me logisch bij zo een actie, die lijkt eerts grappig en later toch wel een heel stuk minder en zelf een beetje freaky, met die ip check kan je iig nagaan of het een geintje was en is het al een stuk minder verontrustend.
Sjonge wat springen we weer als bokken op een haverkist en wat blazen we de boel weer lekker op dames...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nou ik ben gelukkig wat minder achterdochtig dan jou Spinster, óf ik kan Borodini wat beter inschatten. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ze het niet zelf was.

Waarom zou ik in hemelsnaam mezelf toch ook nog gaan verdedigen.
PIP: Boro vond het zelf ook niet grappig. Telt dat voor jou niet mee? En zou jij het wel prima vinden als iemand dat soort freaky teksten (bedreigingen) aan jouw adres uit?
Ik vond die bedreigingen wel meevallen.

En dat Boro het zelf niet leuk vind, prima.

Maar het ge ohjee, niet normaaaaal, eng, freaky is weer niet van de lucht en zo zitten we elkaar weer lekker op te stoken.

Maar dat vind ik.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 december 2009 @ 13:45:

Nou ik ben gelukkig wat minder achterdochtig dan jou Spinster, óf ik kan Borodini wat beter inschatten. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ze het niet zelf was.

Waarom zou ik in hemelsnaam mezelf toch ook nog gaan verdedigen.Wat bedoel je met de eerste zin? Waar haal je vandaan dat ik dat dacht? Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld dat ze het zelf niet was. Ze was het duidelijk níet zelf. Daarom ook mijn verontrustheid in plaats van een rofl, zoals jij die gaf.
nou ik heb dat gegrap gisteren niet gelezen,maar ik vond het ook geen grappig topic

en jij 5 mag niet zo reageren,dat mag ik nml ook niet
KIjk geintje ala.

Maar je kunt niet zeker weten of het een geintje is of niet en das best eng.

Tenminste dat vind ik en ik hoop dan ook dat 5 nog wel een ipcheck er tegenaan gooit, just in case
eens met zusenzo!
Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten, dit topic is voor verzoekjes.
Ik voer geen discussie, ik had een vraag.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 december 2009 @ 13:53:

Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten, dit topic is voor verzoekjes.Jij bent zelf meegegaan in een discussie met jou 5. JIJ was notabene degene die op de man speelde en niet op de bal. Typisch weer, dit. Geef gewoon toe dat je een inschattingsfoutje maakte, kan gebeuren, in plaats van dit zwaktebod.
Dan hoef jij je dus niet aangesproken te voelen. IPcheck is standaardprocedure.
quote:Viva Angel5 schreef op 09 december 2009 @ 13:53:

Kunnen jullie deze discussie elders voortzetten, dit topic is voor verzoekjes.

Oh. In dat geval wil ik graag Jantje Smit aanvragen met eau lieve oma.

Oh gelukkig (van die ipcheck dan) maar.

En als dat ip nou helemaal niet bekend is bij het forum, wat dan, vraag ik me af?
Hoezo wat dan?
Nou dan is het dus geen geintje lijkt mij.

En dat zou ik dan toch wel willen weten.
Denk niet dat je die conclusie daar zo makkelijk aan kunt verbinden. Bovendien doen we daar verder geen uitspraken over ivm de privacy zoals bekend mag zijn.
Er is toch snel ingegrepen? Ik snap best dat Five moest lachen want ik dacht eerst ook dat iemand wilde proberen de irritantste forummer te worden ofzo.

anyway
Stressed is just desserts spelled backwards
Hoe kan ik mijn emailadres veranderen in mijn profiel?

Als ik in mijn profiel wijzigen mijn mail adres wil wijzigen krijg ik te zien dat mail al bestaat, maar hij slaat mijn nieuwe adres niet op.

Ik krijg geen notificaties binnen om mijn mailadres.

Zal waarschijnlijk naar het oude adres gaan maar dat kan ik niet nakijken want die bestaat niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven