Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Tsja HPL/iris Ik weet het ook niet. Provocerend, Goed he, zo een ijverige angel 5. Tenminste, ijverig als het Willem betreft.
quote:iris1969 schreef op 28 december 2009 @ 16:47:

. Ik zie eigenlijk geen groot verschil met de sliert kerstkaarttopics die we laatst hadden.

Mag ik vragen wat het provocerende karakter was? (nee, ik ben niet uit op een discussie, gewoon een vraagje)

100% mee eens!

waarom mogen de topics van Willem niet, en al die "kerstkaart" topics die achter elkaar werden geopend wel?

Ik vind persoonlijk ook dat er een beetje te snel is ingegrepen...
Misschien is dit iets voor het beleid topic?
[edit]

Anyway; ik heb totaal geen behoefte om mijn beslissingen uit te leggen, de betekenis van provoceren kan je, desgewenst, opzoeken in een woordenboek.

Jullie willen de beslissing terug gedraaid zien: bij deze. Heb de topics gelijk verplaatst naar de juiste pijler.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 30-12-2009 17:32
Reden: Blijkbaar aanstootgevend
% gewijzigd
5 doe ff normaal zeg!

Van de mensen die hier protesteren tegen de sluiting van de topics van Willem is er zegge en schrijve 1 die actief op 3000 schrijft!
Wat een verschrikkelijke flauwe en onprofessionele reactie.
heeft het groepje het weer gedaan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Viva Angel5 schreef op 28 december 2009 @ 23:09:

Toch opvallend dat 3000+ ers het weer voor Willem op komen nemen.

Anyway; ik heb totaal geen behoefte om mijn beslissingen uit te leggen, de betekenis van provoceren kan je, desgewenst, opzoeken in een woordenboek.

Jullie willen de beslissing terug gedraaid zien: bij deze. Heb de topics gelijk verplaatst naar de juiste pijler.Wie bedoel je daar precies mee?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 28 december 2009 @ 23:37:

[...]

Wie bedoel je daar precies mee?

Idd, appel want jij zegt alleen dat het misschien iets is voor een ander topic en iris schrijft heeeeel zelden nog maar bij 3000+ mee.

Snap ook niet wie ze ermee bedoelt, maar goed, het zal wel.

Jullie willen de beslissing terug gedraaid zien: bij deze. Heb de topics gelijk verplaatst naar de juiste pijler.NAOMI !!!!
quote:Bubbles_ schreef op 28 december 2009 @ 23:40:

[...]

Idd, appel want jij zegt alleen dat het misschien iets is voor een ander topic en iris schrijft heeeeel zelden nog maar bij 3000+ mee.

Snap ook niet wie ze ermee bedoelt, maar goed, het zal wel.

Daarom dus.

Ik wil graag weten wie angel 5 hier mee bedoeld.
Ik ben werkelijk perplex. Ten eerste ben ik geen 3000+ meer en ten tweede kan ik ook gewoon een vraag stellen zonder gelijk een vriendje te willen verdedigen.

Het ging mij verder niet eens om Willem, maar om doodonschuldige topics die onmiddellijk gesloten werden, daar waar andere soortgelijke topics wel gewoon door mochten gaan.

Mijn vraag was alleen: wat is dan het provocerende karakter? Ik ken topics van Willem, maar ook van anderen, die veel provocerender zijn en dat gaat ook gewoon goed.

Ik krijg de indruk uit de toon van je reactie dat je ons spuugzat bent, want je reageert wel erg kortaf op een doodnormale vraag.
Er was ook weinig provocerends aan.

Denk dat het komt omdat hij 4 soorgelijke topics geopend had?
Net als de 20 kersttopics die toen tegelijkertijd werden geopend, Bubbles. Dat was wel prima.
Dat was juist de grap. Door die topics een beetje bij elkaar te houden ontstonden er grappige situaties. Daarom stond alles bij elkaar op overige en daarom begonnen ze alle vier op dezelfde manier.

Angel 5 zag dat ook wel, maar gunt mij mijn pleziertje niet. Daarom heeft ze de topics over verschillende pijlers verspreid, daarmee aangevend dat ze precies de bedoeling van die topics begreep.
Vief, 3000+ deel 14 kan op slot

Jullie willen de beslissing terug gedraaid zien: bij deze. Heb de topics gelijk verplaatst naar de juiste pijler.3000+? Wauw ben ik nog slank met mijn 100+! Ik schrijf daar niet Five.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
verhuisd naar een ander topic
quote:Bubbles_ schreef op 29 december 2009 @ 03:27:

Vief, 3000+ deel 14 kan op slot Done

.eeuuhhh daar kom ik nooit
quote:Bubbles_ schreef op 29 december 2009 @ 00:03:Denk dat het komt omdat hij 4 soorgelijke topics geopend had?en al die kerstkaarten/wensen topics dan op elke pijler?
Engel, de hoofdletters zijn uit onze topictitel gehaald maar 'BEO' is een afkorting, dan mag het toch wel?
Eleonora; ik probeer iedereen zoveel mogelijk tevreden te houden. These days betekent dat, dat er verwacht wordt dat we het beleid naar de letter uitvoeren. Zodoende heb ik vanavond óók van alle topictitels met afkortingen, de hoofdletters verwijderd.
En als 'iedereen' nu wil dat we de hoofdletters en punten verder ook laten zitten, ga je die dan ook weghalen?

Dit noem ik niet tevreden houden, dit noem ik 'geen ongelijk willen bekennen'.
Dat mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven