Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
woensdag 30 december 2009 om 22:55
De Poll is verwijderd. Ten eerste vanwege het hoofdlettergebruik, en ten tweede van het toch enigszins medeforummeronvriendelijke karakter van de poll.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 30 december 2009 om 23:50
Wie nu nog doorpost over botte medeforummers krijgt een blokkade aan de broek of rok vanwege provoceren.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 30 december 2009 om 23:55
En ik kom hier ook even buurten om schoon te maken. Five moet hier anders helemaal doorheen om de echte verzoeken te vinden.
Ik ga alle off topics hier verwijderen. Dit topic is vanaf nu weer voor vragen of meldingen over topics op deze pijler. Vragen over beleid kunnen in het beleidstopic gesteld worden en voor ander postings kan je een apart topic openen.
Ik ga alle off topics hier verwijderen. Dit topic is vanaf nu weer voor vragen of meldingen over topics op deze pijler. Vragen over beleid kunnen in het beleidstopic gesteld worden en voor ander postings kan je een apart topic openen.
donderdag 31 december 2009 om 00:03
donderdag 31 december 2009 om 00:25
maandag 4 januari 2010 om 16:08
maandag 4 januari 2010 om 17:07
quote:Viva Angel5 schreef op 04 januari 2010 @ 16:13:
Over het hoofd gezien! Heb het gelijk gedaan, dank voor het doorgeven.
Het topic Ik ben mijn mama kwijt is verplaatst naar psyche.
Wat??? Wat moet ik daar?? Ik wil daar niet komen maar ik wil over mijn mama schrijven met de mensen van dat topic!
Daar is verdorie niks psyche-achtigs aan!
Jakkes!
Over het hoofd gezien! Heb het gelijk gedaan, dank voor het doorgeven.
Het topic Ik ben mijn mama kwijt is verplaatst naar psyche.
Wat??? Wat moet ik daar?? Ik wil daar niet komen maar ik wil over mijn mama schrijven met de mensen van dat topic!
Daar is verdorie niks psyche-achtigs aan!
Jakkes!
maandag 4 januari 2010 om 17:38
5 ik zeg hier vriendelijk 'hoi' tegen je (gewoon zomaar om aardig te zijn) en dan verwijder je mijn post Why? Dat het niets met een of ander topic te maken heeft snap ik, maar om het zomaar zonder er iets over te zeggen te deleten vind ik dan weer een beetje kinderachtig (zal nog eens een keer iets vriendelijk/aardig zeggen...)