Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Angel, ik heb een topic ge-upt over Direct Wonen.

Wie heeft ervaring met Direct wonen?

Zou het misschien van 'overig' naar 'wonen' verplaatst mogen worden? Dan sneeuwt het iets minder snel onder.

Het meet-topic is alweer gesloten, het wordt via hyves verder geregeld.

Ik zal het woon-topic overzetten.
Pardon? Omdat mensen het niet kunnen laten om offtopic te gaan daar?
Ik denk op verzoek van De Organisatie Kip
Hoi Angeltje 6

Mag ik vragen of het Topic door jullie is gesloten of op verzoek.

Ik vind het vreemd dat dit na 3 pagna's gesloten is en als je durft te zeggen dat je wel gaat bijna gelijk je kop eraf gehakt wordt.

Ik had het fijn gevonden als het open had kunnen blijven. (geen beschuldiging naar jou) .

Eventueel kun je me op mijn mail antwoord geven als dat hier niet gaat.

Alvast dank en groetjes trikky1
Nee, het is gesloten op verzoek.
Nou liever gewoon hier, want ik wil het ook graag weten.
nou, nu weet je het
Bedankt voor het snelle antwoord Angeltje.

Enne succes.
quote:VivaAngel6 schreef op 12 augustus 2010 @ 20:37:

Ik zal het woon-topic overzetten.Thanks!
Angel, misschien heb ik in alle consternatie een berichtje gemist, maar mag ik vragen waarom geen slotje en wel off-line? Of mag ik die vraag hier niet stellen? In dat geval sorry.
Omdat ik al die smaad/lasterberichten niet online wilde laten.
He? Waar is die heksenketel nou gebleven? Of mis ik wat? (ik was bijna bij het einde met bijlezen...
Zie de vraag van Christiane en het antwoord van VA6 daarop.
World of Warcraft: Legion
Ik had overigens in het topic gemeld dat jullie eventueel nog (zonder te lasteren uiteraard) kunnen verhuizen naar het napraattopic, of een heksenketel 2 kunnen openen. Met de discussie an sich is niet zoveel mis.

Ik ben off nu. Welterusten.
quote:VivaAngel6 schreef op 12 augustus 2010 @ 23:08:

Omdat ik al die smaad/lasterberichten niet online wilde laten.Smaad/laster aan wiens adres precies?
Am Yisrael Chai!
Ik heb juist het idee dat ik ontlasterd word, d.w.z. dat forummers het voor me opnemen, en dat de laster gericht aan mij niet terecht is.
Maar het zou fijn zijn als daar een soort van antwoord op komt van de Angels zelf, Hans.
quote:hans66 schreef op 13 augustus 2010 @ 00:30:

Ik heb juist het idee dat ik ontlasterd word, d.w.z. dat forummers het voor me opnemen, en dat de laster gericht aan mij niet terecht is.Dat hoor ik graag van Viva. Want het is mij een beetje te toevallig dat uitgerekend nu jij daadwerkelijk van blaam gezuiverd leek te worden, het topic off line gaat wegens laster. Ik wil dus graag weten wie Viva in bescherming neemt: jou, of de dames die jou beschuldigd hebben?
Am Yisrael Chai!
Ja, Bambi en Fashionvictim hebben een punt.
Nou idd,wie heeft er nu geluld?

Hans lijkt me zo zuiver als spawater nml!!

Heel vreemd en eng diit eigenlijk,wie word er de hand boven het hoofd gehouden??
Wanneer wordt Hans trouwens schoongepleit op dit forum??

Wat een schandaal deze soap eigenlijk,en viva houdt betrokkenen de hand boven het hoofd?

Laat de zogenaamde ongemakkelijk betrokken forummers hier of elders hun verhaal doen dan?

Waar zijn ze?

Bah,wat een hysterie om niets!

En als er wel wat is,kom hier dan je verhaal doen..

Gewoon weg schunnig dit!!!
quote:fashionvictim schreef op 13 augustus 2010 @ 00:57:

[...]

Dat hoor ik graag van Viva. Want het is mij een beetje te toevallig dat uitgerekend nu jij daadwerkelijk van blaam gezuiverd leek te worden, het topic off line gaat wegens laster. Ik wil dus graag weten wie Viva in bescherming neemt: jou, of de dames die jou beschuldigd hebben?volledig mee eens.. en ook met Hans..
Ik heb een topic geopend met een samenvatting van wat er is gebeurd.

Omdat de angel uitdrukkelijk heeft gemeld dat we daar een tweede topic over kunnen openen, neem ik aan dat dit topic gewoon blijft staan.

Ik ben ook benieuwd waarom het eerdere topic is gesloten zonder uitleg. Er is de gehele dag niet gemodereerd op het topic. Er wordt gezegd dat er goed is gediscusieerd en er mag verder worden gesproken.

Geen reden om het topic te sluiten, tenzij Viva gaat onderzoeken wat er exact door wie is gezegd en daar zo mogelijk consequenties aan zal verbinden. Naomi heeft eerder aangegeven dat er al twee andere gesloten topics om die reden worden onderzocht.
Moguh, Angel

Wil je het door mij geopende topic 'samenvatting heksenketel' veranderen in 'heksenketel 2'?

Het moet namelijk niet blijven hangen op een samenvatting van het wie/wat/waar/wanneer en hoe (hoewel ik de feiten-zoals ze nu lijken- nog steeds zeer relevant vindt) maar een overall voortzetting van de discussie worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven