Nachtbraken deel 11
donderdag 16 september 2010 om 18:51
donderdag 16 september 2010 om 18:52
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 18:50:
Klinkt lekker Zwup! Osseworst met ui
Hoe eten jullie trouwens jullie biefstuk?? Ik eet hem gaar,met een pietsje rose. (behalve Noa....Die eet geen vlees )Toevallig kan ik wel heel goed biefstukjes bakken, van de week nog gedaan. Vriend houdt van medium/rare.
Klinkt lekker Zwup! Osseworst met ui
Hoe eten jullie trouwens jullie biefstuk?? Ik eet hem gaar,met een pietsje rose. (behalve Noa....Die eet geen vlees )Toevallig kan ik wel heel goed biefstukjes bakken, van de week nog gedaan. Vriend houdt van medium/rare.
Cum non tum age
donderdag 16 september 2010 om 18:57
donderdag 16 september 2010 om 18:58
donderdag 16 september 2010 om 19:00
donderdag 16 september 2010 om 19:01
donderdag 16 september 2010 om 19:03
quote:Zwup schreef op 16 september 2010 @ 19:01:
Ik eet mijn biefstukje het liefst redelijk rood. Medium kan ook nog, maar daarna is hij echt te ver.
Mag het ook een bruin bammetje zijn Twis?
Kan iemand me trouwens vertellen waarom als ik het ei pel, het halve ei er aan blijft hangen?
Jullie zijn allemaal wilde beesten
Ei blijft hangen omdat je er geen gaatje in geprikt heb....Koop een eierprikker
Ik eet mijn biefstukje het liefst redelijk rood. Medium kan ook nog, maar daarna is hij echt te ver.
Mag het ook een bruin bammetje zijn Twis?
Kan iemand me trouwens vertellen waarom als ik het ei pel, het halve ei er aan blijft hangen?
Jullie zijn allemaal wilde beesten
Ei blijft hangen omdat je er geen gaatje in geprikt heb....Koop een eierprikker
donderdag 16 september 2010 om 19:04
donderdag 16 september 2010 om 19:10
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 19:08:
[...]
Nee hoor....Bij mij niet
Ik heb 2 flessen wit koud staan, een fles rose koud. Voor de rest heb ik 3 flessen Baileys, Disaronno, wodka en weet ik niet hoeveel flessen wijn in de kast.....Jij drinkt niet. Zo kan ik het ook.
[...]
Nee hoor....Bij mij niet
Ik heb 2 flessen wit koud staan, een fles rose koud. Voor de rest heb ik 3 flessen Baileys, Disaronno, wodka en weet ik niet hoeveel flessen wijn in de kast.....Jij drinkt niet. Zo kan ik het ook.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.