Nachtbraken deel 11

16-09-2010 18:16 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen de riedel over cababouter Wesley de Pesley. Dat is oud nieuws. We gaan gewoon lekker door voor de gezelligheid.

Copyright@Aubrey

Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Oh oh Chersooooooooooo!!
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 21:37:

Het begint me ondertussen een beetje te benauwen.....Al die Phalaenopsissen..... Het zijn er ook zoveel

Straks komen ze me vermoorden zodra ik in bed lig

Invasion of the bloody orchids.
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 21:38:

Hoe kom jij toch aan zulke filmpjes!!.. Ik kan goed googelen met met googeldoos
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 21:37:

Het begint me ondertussen een beetje te benauwen.....Al die Phalaenopsissen..... Het zijn er ook zoveel

Straks komen ze me vermoorden zodra ik in bed lig Love, misschien is een preoccupatie met drank, chocola en mannen toch gezonder dan die voorliefde voor Phalaenopsissen
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 21:39:

Oh oh Chersooooooooooo!! Ik zit er ook weer klaar voor. Weet alleen niet of ik het ga trekken na Een Dubbeltje Op Zijn Kant In Bedrijf.
quote:Twister2010 schreef op 16 september 2010 @ 21:41:

[...]

Ik zit er ook weer klaar voor. Weet alleen niet of ik het ga trekken na Een Dubbeltje Op Zijn Kant In Bedrijf.Kijk dát dan ook niet
Vooral het geluid is erg, mijn kat weet niet waar hij t zoeken moet.

Waar foute gave kroeg?
quote:Aubrey schreef op 16 september 2010 @ 21:39:

[...]

Invasion of the bloody orchids. Ik heb een kamer....Geen huis.... Dus op een X aantal meters zoveel Phalaenopsissen staan (en ook nog eens ander groen) voelt nu als een jungle
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 21:41:

[...]

Love, misschien is een preoccupatie met drank, chocola en mannen toch gezonder dan die voorliefde voor Phalaenopsissen Ach, Phalaenopsissen zullen mij nooit bedriegen....Ik raak er niet dronken van en zijn geen calorieënbommen
Ghe Glitterzzzzzzzz, ben jij een party animal?
quote:Lovestar schreef op 16 september 2010 @ 21:47:

[...]

Ach, Phalaenopsissen zullen mij nooit bedriegen....Ik raak er niet dronken van en zijn geen calorieënbommen

Doe mij ook zo'n leger fallussen Phalaenopsissen.

[...]

Ach, Phalaenopsissen zullen mij nooit bedriegen....Ik raak er niet dronken van en zijn geen calorieënbommen
Wat een watjes bij Oh Oh Cherso ... de vrouwen houden het stappen na 2 avonden al voor gezien. Stelletje bejaarden

[...]

Ach, Phalaenopsissen zullen mij nooit bedriegen....Ik raak er niet dronken van en zijn geen calorieënbommen Je wordt er slechts levend door verslonden. No biggie.
Ik zit tv te kijken.
Cum non tum age
quote:Twister2010 schreef op 16 september 2010 @ 21:53:

[...]

Je wordt er slechts levend door verslonden. No biggie.Ik zou dan toch minstens een man in mijn bed leggen om mijn laatste uren mee te vieren me te beschermen
Party-vakantie

Maar toch zou ik het ooit wel eens een keer willen doen.....Lloret de mar, Blanes, Chersonissos....

Boogster?
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 21:52:

Wat een watjes bij Oh Oh Cherso ... de vrouwen houden het stappen na 2 avonden al voor gezien. Stelletje bejaarden das al teveel eer
Aubrey, ik zeg geen nee tegen een goed feestje, maar rol niet meer 4 dagen per week als laatste de kroeg uit.
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 21:52:

Wat een watjes bij Oh Oh Cherso ... de vrouwen houden het stappen na 2 avonden al voor gezien. Stelletje bejaarden Te beschamend om te kijken weer... .. wat een balletjes.. en wat een snollen allemaal.. .. ik ga er ook op vakantie denk ik..
quote:Twister2010 schreef op 16 september 2010 @ 21:53:

[...]

Je wordt er slechts levend door verslonden. No biggie.Ach ja, iets dat mij lekker vind
Boogster, trust me ga dan niet in oktober, allemaal bejaarden en gezinnen met kinderen in Cherso
Of t moet zijn dat je tena ladies aantrekkelijk vindt
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 21:56:

Aubrey, ik zeg geen nee tegen een goed feestje, maar rol niet meer 4 dagen per week als laatste de kroeg uit.Kom wel een keer langs in Eindhoven, om niet als laatste de kroeg uit te rollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven