Nachtbraken deel 11

16-09-2010 18:16 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen de riedel over cababouter Wesley de Pesley. Dat is oud nieuws. We gaan gewoon lekker door voor de gezelligheid.

Copyright@Aubrey

Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 21:58:

Boogster, trust me ga dan niet in oktober, allemaal bejaarden en gezinnen met kinderen in Chersomisschien is dat zn doelgroep wel Glit...
ohw.. mosterd
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 21:56:

Aubrey, ik zeg geen nee tegen een goed feestje, maar rol niet meer 4 dagen per week als laatste de kroeg uit.Ik ook niet, dat is slecht te combineren met een fulltime baan
quote:boogster schreef op 16 september 2010 @ 21:56:

[...]

Te beschamend om te kijken weer... .. wat een balletjes.. en wat een snollen allemaal.. .. ik ga er ook op vakantie denk ik.. Wat ben je toch heerlijk eerlijk
Als je in de zorg werkt met heel veel late diensten gaat dat best, was mijn ervaring. Maar dat doe ik niet meer.

Aubrey; welke kroeg had je in gedachten?? Of kroegen?
Kroegen aan de Markt, Wilhelminaplein, de Bergen, Stratumseind, keus genoeg. Weet niet waar jouw voorkeur ligt, Glitterzzzzzzzz
Op Stratum zijn er een paar die ik werktechnisch gezien liever oversla, kom ik alleen maar clienten tegen.
Verder maakt het geen bal uit, muziekkeus ook niet eigenlijk.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 september 2010 @ 22:12:

Op Stratum zijn er een paar die ik werktechnisch gezien liever oversla, kom ik alleen maar clienten tegen.

Verstandig.

Er blijft nog genoeg over, ook qua muziekstijlen.
Glitterz.. kom je uit Eindhoven dan?..
Ik heb Stratem nooit echt leuk gevonden.. te druk, te veel jeugd.. te veel rellen..
Rellen tijdens het stappen is niet leuk, dan liever hier.
Oeh Thailand.....
Ja, zit ook naar RTL5 te kijken..

je zal maar een of andere leuke meid mee naar huis nemen en dat het blijkt een kerel te zijn.. :o
Boogster, ik woon al even in Eindhoven, maar kom er niet vandaan. Kom uit een klein dorpje tussen Tilburg en Eindhoven.
Boog, ik heb de blog gelezen maar nu weet ik nog niet op welke leeftijd ik moet overstappen (of bijschakelen) naar vrouwen. Kansloos, meer vragen dan antwoorden ......
quote:boogster schreef op 16 september 2010 @ 22:24:

Ja, zit ook naar RTL5 te kijken..

je zal maar een of andere leuke meid mee naar huis nemen en dat het blijkt een kerel te zijn.. :oDan toch maar Cherso?
Ik vind Eindhoven heel gezellig.. altijd al gevonden.. Fiesta del Sol, Jazz in Catstown.. Eindhoven Culinair..
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 22:25:

Boog, ik heb de blog gelezen maar nu weet ik nog niet op welke leeftijd ik moet overstappen (of bijschakelen) naar vrouwen. Kansloos, meer vragen dan antwoorden ...... Ik denk dat dat moment van overstappen persoonlijk is voor iedreeen... op het moment dat jij mannen HELEMAAL beu bent.. dan stap je over..
Maar Boog, ik ben mannen nooooooooit beu. (Zelfs niet tijdens mijn gezellige mannen-zijn-stom avondje met Zwup )

En nu??
heb jij nou ook al prive avondjes met zwup?.. die heeft het maar druk..
Neeeeeeeee, daar was niks prive aan. Was gewoon hier op NB hoor
quote:Naomii schreef op 16 september 2010 @ 22:29:

Maar Boog, ik ben mannen nooooooooit beu. (Zelfs niet tijdens mijn gezellige mannen-zijn-stom avondje met Zwup )

Owja, die was leuk idd!
Ik denk ook niet dat ik mannen ooit beu ben (stomme uitdrukking trouwens).

Zeker niet na die al ranzige poezenplaatjes van vanmiddag.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Zwup schreef op 16 september 2010 @ 22:33:

[...]

Owja, die was leuk idd! Ja, was gezellig. Het is echt bijna jammer dat het nu allemaal leuk en rustig is met de mannen .... kan jij niet voor wat herrie zorgen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven