Nachtbraken deel 12
maandag 27 september 2010 om 00:16
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
dinsdag 28 september 2010 om 15:03
Ja, ééntje een keer is inderdaad niet erg. Dan is bestellen in Amerika duurder..... Had je een mooie op het oog?
Daar heb je helemaal gelijk in. Eeuwig onderhandelen is ook niet goed. Bovendien was het waarschijnlijk nog slechter geweest als er nieuwe verkiezingen waren gekomen. Wilders en consorten zouden dan alleen maar verder groeien.
Daar heb je helemaal gelijk in. Eeuwig onderhandelen is ook niet goed. Bovendien was het waarschijnlijk nog slechter geweest als er nieuwe verkiezingen waren gekomen. Wilders en consorten zouden dan alleen maar verder groeien.
dinsdag 28 september 2010 om 15:11
Inderdaad Zwup.
Ik stond weer met de lichte roze/naturel tinten in mijn hand en die heb ik al voldoende dus onzin om er nog een te kopen. Donkere kleuren durf ik nog niet echt aan, eerst nog oefenen om die rode netjes op mijn nagels te krijgen.
Ik begin trouwens erg slaperig te worden nu, ik wil naar huis!
Ik stond weer met de lichte roze/naturel tinten in mijn hand en die heb ik al voldoende dus onzin om er nog een te kopen. Donkere kleuren durf ik nog niet echt aan, eerst nog oefenen om die rode netjes op mijn nagels te krijgen.
Ik begin trouwens erg slaperig te worden nu, ik wil naar huis!
dinsdag 28 september 2010 om 17:47
quote:angel1971 schreef op 28 september 2010 @ 07:27:
goedemorgen allemaal!
inlezen ga ik maar niet doen
jullie kletsen over van alles hier geloof ik en niks is offtopic?
stel voor(als nieuweling heel brutaal ) dat glitterzzzzzzz een lijsje maak wanneer en wat we gaan eten want die erwtensoep sta mij wel aan en aan die pannenkoek wil ik me ook nog wel wagen
*engel zal zich ook nog een beetje voorstellen,38 jaar,getrouwd,geen kids,leuk werk,druk met de beestenboel hier en druk met andere dingen zoals sporten,thee leuten met vriendinnen,beetje forumen enz *
Heey!!! Leuk dat je er weer ben en je komt voorstellen
Humor is hier heel belangrijk, dus vraag me af wat voor humor je hebt.
Enne plaatjes draaien ook. Dus draai maar een paar plaatjes die je leuk vindt (lees: plak Youtube-linkes )
goedemorgen allemaal!
inlezen ga ik maar niet doen
jullie kletsen over van alles hier geloof ik en niks is offtopic?
stel voor(als nieuweling heel brutaal ) dat glitterzzzzzzz een lijsje maak wanneer en wat we gaan eten want die erwtensoep sta mij wel aan en aan die pannenkoek wil ik me ook nog wel wagen
*engel zal zich ook nog een beetje voorstellen,38 jaar,getrouwd,geen kids,leuk werk,druk met de beestenboel hier en druk met andere dingen zoals sporten,thee leuten met vriendinnen,beetje forumen enz *
Heey!!! Leuk dat je er weer ben en je komt voorstellen
Humor is hier heel belangrijk, dus vraag me af wat voor humor je hebt.
Enne plaatjes draaien ook. Dus draai maar een paar plaatjes die je leuk vindt (lees: plak Youtube-linkes )
dinsdag 28 september 2010 om 17:51
dinsdag 28 september 2010 om 18:02
lovestar,ik ben zooooooooooo slecht in linkjes plakken dat wil je niet weten ,en het schijnt zoooooooooo makkelijk te zijn
mijn humor??recht voor zijn raap,soms een beetje cynisch maar grappig bedoelt en dat komt dan niet helemaal uit de verf zeg maar...........
waar koop je die opi nagelak zwup voor zo'n laag bedrag??
goeie nagellak.
mijn humor??recht voor zijn raap,soms een beetje cynisch maar grappig bedoelt en dat komt dan niet helemaal uit de verf zeg maar...........
waar koop je die opi nagelak zwup voor zo'n laag bedrag??
goeie nagellak.