Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

quote:angel1971 schreef op 28 september 2010 @ 18:41:

[...]

gewoon een potje kopen sp en dan ze voor haar lakken?

Als je wil dat de lak op haar enkels terecht komt, dan is dat een goed idee

Maar idd....zoals je laatst hier ergens zei....koop een fijn setje voor haar met een matchend lakje. Zal ze vast leuk vinden
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Volgens mij is het makkelijker om iemand anders haar tenen te lakken dan die van jezelf. Beide heb ik overigens nog nooit geprobeerd.

Wacht maar Sophiepapa, wacht maar

Ik garandeer je dat je de eerste keer dat je lakt, haar hele nagelriemen etc etc onder knoeit. Dat gaat vanzelf over als je meer oefent
Ik kleur al vaak tekeningen samen met mijn dochter en dat gaat goed.

Maar ik moet zelf nog zien of het nog wel zo ver komt.

Dames nog een prettige avond verder. Ik ga zo slapen.
Hahahaha, das heel wat anders hoor

Slaap lekker!
quote:Sophiepapa schreef op 28 september 2010 @ 18:52:

Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Volgens mij is het makkelijker om iemand anders haar tenen te lakken dan die van jezelf. Beide heb ik overigens nog nooit geprobeerd.

dat zeggen die mannen allemaal!

*engel denkt dat sp nu niet slaapt maar zijn teennagels lakt *)
Ik ben er weer! Ik was na thuiskomst direct met een aspirientje op gaan slapen: vermoeid en hoofdpijn. Hoofdpijn is nog niet helemaal weg

Welterustern SP

Angel, leuk dat je blijft meeschrijven

Love, mensen stoppen soms spontaan (een tijdje) met forummen en melden dat vaker niet dan wel, denk ik. EM was uberhaupt nog maar een paar maanden op het forum te vinden toch? Maar ik mis de verstekelingen ook hoor
ik probeer het een beetje bij te houden.

momenteel druk met werk,dus tussen de bedrijven door waai ik langs

lief dat ik hier zo welkom geheten wordt.

truste voor straks.
@Sophiepapa, kleur je wel binnen de lijntjes? Anders zou ik nog even niet aan nagels lakken beginnen.

OPI bij de V&D? Heb ik gemist geloof ik, zaterdag maar even kijken, aangezien TD en ik geen vriendjes zijn en zullen worden.

Ik heb vannacht nog 1 boek uitgelezen en de ander voor de helft, dacht dat ik vandaag wel zou slapen om 8 uur maar ben nog steeds wakker. (Heerst, collega's zijn ook al toos slapeloos deze week)

@Angel... kom jij wel uit mijn buurt? De rest woont allemaal uit de richting.... anders moet ik met een soepmobiel NL door om snert te brengen.
glitterzzzzzzzz ik weet niet waar jij woon?niet mee gekregen of terug gelezen ik mocht gewoon binnenvallen en mee doen
Ik had OPI ook niet eerder gezien bij V&D en ik hoorde wat verbaasde reacties van meiden achter me dus ik denk dat het recent is toegevoegd aan het assortiment. Shop ze Glitterzzzz
OPI wordt hier al een hele tijd verkocht bij V&D (Sephora).

Glitter, heb je op elke computer last van het probleem? Kan het zijn dat je beveiligingsfilter een tikje te streng staat?

Jij ook al thoos slaaploos Glitter? Ik kon er vannacht ook helemaal niks mee......lag om half 4 pas te slapen en daarna nog onrustig ook Hopelijk slaap jij vannacht wat beter!
Ik ga maar weer slapen, moe en hoofdpijn

Have fun en welterusten straks
Angel ik woon in Eindhoven.

Naomi, ik sta op nagellakdieet, dus ik mag eigenlijk niet shoppen.... whaha.

@Zwup ja op elke pc, op het werk ook, maar daar had ik niets anders verwacht. En dat van dat beveiligingsfilter kan best kloppen, maar daar heb ik de ballen verstand van. Moet vriendlief maar een keer naar kijken.

Slapen ja zou leuk zijn vannacht, is nl al de 3de nacht dat het niet echt goed lukt. (Vannacht geen idee, nacht ervoor stond er hier een stuiterauto.... bonk bonk bonk.....bonk bonk bonk, kon zo in bed meestuiteren. Nacht daarvoor snurkte vriendlief enorm, kat dacht heeej dat kan ik ook) Maar ik heb anders nog wel een leuk boek voor vannacht.
Slaap lekker Naomi.!
Slaap lekker Noom!

Als het echt niet lukt en je wil heel graag daar bestellen dan wil ik ook wel een keer voor je bestellen en jouw adres als afleveradres opgeven

Arggh! Dat is wel zo irritant! Lawaai 's nachts of 's ochtends vroeg
voor Zwup, das lief van je. Ik zal het onthouden, maar dan moet ik eerst leren kiezen Teveel keus

Kiezen, wat is dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ik kan eigenlijk best goed wakker worden van geluid en verder slapen. (Lang leven de slaapdiensten....) Maar als het al herrie is en ik moet nog gaan slapen..... irriteer ik me blijkbaar mateloos waardoor ik gewoon niet slaap.

Normaal werkt tv kijken heel goed, vooral films.....alleen gister dus niet, vandaag ook nog niet. En ik heb ook nog geen slaap.

Morgen weer wallen tot op mn enkels vrees ik.
Helemaal mee eens Glitter! Het is vooral de irritatie die echt bloed onder de nagels uithalend vervelend is. Ze zijn hier al 3 maanden bezig het riool te vervangen...elke ochtend om 7 uur beginnen ze en elke ochtend word ik er weer wakker van

Aambeienzalf schijnt te helpen tegen wallen. Al hoop ik voor je dat het meevalt.
Ik hang trouwens mijn computer aan de wilgen voor vanavond.

Lekker slapen!

@Zwup dat wist ik. Net als dat neusspray aambeien doet laten krimpen....en nu was er nog eentje maar daar kom ik even niet op.

Ik dacht ook, jeuhh tis stil sleepytime.... Duikt als de sodemieter dr bed in. (En nee oordopjes ed heb ik geprobeerd, maar daar word ik kotsmisselijk van)

Truste Zwup, slaap lekker voor laters voor de rest.
Pfffff, wat een ***karwei is bed verschonen zeg!!! Ik heb mijn bed deze keer "extra+uitgebreid" gedaan. Dat houdt voor mij in dat ik al mijn moltonhoezen verwissel, mijn dekbed (heb 4-seizoenen) verwissel voor de enkel "herfst/winter" dekbed (wat overigens extra kut is om te verwisselen, want zit met een allergiewerende hoes ) én dat ik mijn matras gekeerd heb.

Ik vind dat ik weer voldoende huisvrouw uitgehangen heb

Naomii. Arme jij Hoofdpijn ondertussen weer weg?

Ach ja, mensen komen en gaan. Normaal heb ik daar geen last van. Maar Zon, Lies en EM hoorden wel bij het Nb-topic en pats-boem opeens weg!!! Dan vind ik een korte afscheidspost op zijn plek. Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind dit gewoonweg ongevoelig....
Overigens kijk ik nu erg verlekkerd naar mijn bed
Hallo????? Nachtbrakers?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven