Nachtbraken deel 12
maandag 27 september 2010 om 00:16
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!
dinsdag 28 september 2010 om 18:46
quote:angel1971 schreef op 28 september 2010 @ 18:41:
[...]
gewoon een potje kopen sp en dan ze voor haar lakken?
Als je wil dat de lak op haar enkels terecht komt, dan is dat een goed idee
Maar idd....zoals je laatst hier ergens zei....koop een fijn setje voor haar met een matchend lakje. Zal ze vast leuk vinden
[...]
gewoon een potje kopen sp en dan ze voor haar lakken?
Als je wil dat de lak op haar enkels terecht komt, dan is dat een goed idee
Maar idd....zoals je laatst hier ergens zei....koop een fijn setje voor haar met een matchend lakje. Zal ze vast leuk vinden
dinsdag 28 september 2010 om 20:19
quote:Sophiepapa schreef op 28 september 2010 @ 18:52:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Volgens mij is het makkelijker om iemand anders haar tenen te lakken dan die van jezelf. Beide heb ik overigens nog nooit geprobeerd.
dat zeggen die mannen allemaal!
*engel denkt dat sp nu niet slaapt maar zijn teennagels lakt *)
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Volgens mij is het makkelijker om iemand anders haar tenen te lakken dan die van jezelf. Beide heb ik overigens nog nooit geprobeerd.
dat zeggen die mannen allemaal!
*engel denkt dat sp nu niet slaapt maar zijn teennagels lakt *)
dinsdag 28 september 2010 om 21:13
Ik ben er weer! Ik was na thuiskomst direct met een aspirientje op gaan slapen: vermoeid en hoofdpijn. Hoofdpijn is nog niet helemaal weg
Welterustern SP
Angel, leuk dat je blijft meeschrijven
Love, mensen stoppen soms spontaan (een tijdje) met forummen en melden dat vaker niet dan wel, denk ik. EM was uberhaupt nog maar een paar maanden op het forum te vinden toch? Maar ik mis de verstekelingen ook hoor
Welterustern SP
Angel, leuk dat je blijft meeschrijven
Love, mensen stoppen soms spontaan (een tijdje) met forummen en melden dat vaker niet dan wel, denk ik. EM was uberhaupt nog maar een paar maanden op het forum te vinden toch? Maar ik mis de verstekelingen ook hoor
dinsdag 28 september 2010 om 21:39
@Sophiepapa, kleur je wel binnen de lijntjes? Anders zou ik nog even niet aan nagels lakken beginnen.
OPI bij de V&D? Heb ik gemist geloof ik, zaterdag maar even kijken, aangezien TD en ik geen vriendjes zijn en zullen worden.
Ik heb vannacht nog 1 boek uitgelezen en de ander voor de helft, dacht dat ik vandaag wel zou slapen om 8 uur maar ben nog steeds wakker. (Heerst, collega's zijn ook al toos slapeloos deze week)
@Angel... kom jij wel uit mijn buurt? De rest woont allemaal uit de richting.... anders moet ik met een soepmobiel NL door om snert te brengen.
OPI bij de V&D? Heb ik gemist geloof ik, zaterdag maar even kijken, aangezien TD en ik geen vriendjes zijn en zullen worden.
Ik heb vannacht nog 1 boek uitgelezen en de ander voor de helft, dacht dat ik vandaag wel zou slapen om 8 uur maar ben nog steeds wakker. (Heerst, collega's zijn ook al toos slapeloos deze week)
@Angel... kom jij wel uit mijn buurt? De rest woont allemaal uit de richting.... anders moet ik met een soepmobiel NL door om snert te brengen.
dinsdag 28 september 2010 om 22:14
OPI wordt hier al een hele tijd verkocht bij V&D (Sephora).
Glitter, heb je op elke computer last van het probleem? Kan het zijn dat je beveiligingsfilter een tikje te streng staat?
Jij ook al thoos slaaploos Glitter? Ik kon er vannacht ook helemaal niks mee......lag om half 4 pas te slapen en daarna nog onrustig ook Hopelijk slaap jij vannacht wat beter!
Glitter, heb je op elke computer last van het probleem? Kan het zijn dat je beveiligingsfilter een tikje te streng staat?
Jij ook al thoos slaaploos Glitter? Ik kon er vannacht ook helemaal niks mee......lag om half 4 pas te slapen en daarna nog onrustig ook Hopelijk slaap jij vannacht wat beter!
dinsdag 28 september 2010 om 22:36
Angel ik woon in Eindhoven.
Naomi, ik sta op nagellakdieet, dus ik mag eigenlijk niet shoppen.... whaha.
@Zwup ja op elke pc, op het werk ook, maar daar had ik niets anders verwacht. En dat van dat beveiligingsfilter kan best kloppen, maar daar heb ik de ballen verstand van. Moet vriendlief maar een keer naar kijken.
Slapen ja zou leuk zijn vannacht, is nl al de 3de nacht dat het niet echt goed lukt. (Vannacht geen idee, nacht ervoor stond er hier een stuiterauto.... bonk bonk bonk.....bonk bonk bonk, kon zo in bed meestuiteren. Nacht daarvoor snurkte vriendlief enorm, kat dacht heeej dat kan ik ook) Maar ik heb anders nog wel een leuk boek voor vannacht.
Naomi, ik sta op nagellakdieet, dus ik mag eigenlijk niet shoppen.... whaha.
@Zwup ja op elke pc, op het werk ook, maar daar had ik niets anders verwacht. En dat van dat beveiligingsfilter kan best kloppen, maar daar heb ik de ballen verstand van. Moet vriendlief maar een keer naar kijken.
Slapen ja zou leuk zijn vannacht, is nl al de 3de nacht dat het niet echt goed lukt. (Vannacht geen idee, nacht ervoor stond er hier een stuiterauto.... bonk bonk bonk.....bonk bonk bonk, kon zo in bed meestuiteren. Nacht daarvoor snurkte vriendlief enorm, kat dacht heeej dat kan ik ook) Maar ik heb anders nog wel een leuk boek voor vannacht.
dinsdag 28 september 2010 om 23:01
Ik kan eigenlijk best goed wakker worden van geluid en verder slapen. (Lang leven de slaapdiensten....) Maar als het al herrie is en ik moet nog gaan slapen..... irriteer ik me blijkbaar mateloos waardoor ik gewoon niet slaap.
Normaal werkt tv kijken heel goed, vooral films.....alleen gister dus niet, vandaag ook nog niet. En ik heb ook nog geen slaap.
Morgen weer wallen tot op mn enkels vrees ik.
Normaal werkt tv kijken heel goed, vooral films.....alleen gister dus niet, vandaag ook nog niet. En ik heb ook nog geen slaap.
Morgen weer wallen tot op mn enkels vrees ik.
dinsdag 28 september 2010 om 23:05
Helemaal mee eens Glitter! Het is vooral de irritatie die echt bloed onder de nagels uithalend vervelend is. Ze zijn hier al 3 maanden bezig het riool te vervangen...elke ochtend om 7 uur beginnen ze en elke ochtend word ik er weer wakker van
Aambeienzalf schijnt te helpen tegen wallen. Al hoop ik voor je dat het meevalt.
Aambeienzalf schijnt te helpen tegen wallen. Al hoop ik voor je dat het meevalt.
dinsdag 28 september 2010 om 23:29
@Zwup dat wist ik. Net als dat neusspray aambeien doet laten krimpen....en nu was er nog eentje maar daar kom ik even niet op.
Ik dacht ook, jeuhh tis stil sleepytime.... Duikt als de sodemieter dr bed in. (En nee oordopjes ed heb ik geprobeerd, maar daar word ik kotsmisselijk van)
Truste Zwup, slaap lekker voor laters voor de rest.
Ik dacht ook, jeuhh tis stil sleepytime.... Duikt als de sodemieter dr bed in. (En nee oordopjes ed heb ik geprobeerd, maar daar word ik kotsmisselijk van)
Truste Zwup, slaap lekker voor laters voor de rest.
woensdag 29 september 2010 om 00:14
Pfffff, wat een ***karwei is bed verschonen zeg!!! Ik heb mijn bed deze keer "extra+uitgebreid" gedaan. Dat houdt voor mij in dat ik al mijn moltonhoezen verwissel, mijn dekbed (heb 4-seizoenen) verwissel voor de enkel "herfst/winter" dekbed (wat overigens extra kut is om te verwisselen, want zit met een allergiewerende hoes ) én dat ik mijn matras gekeerd heb.
Ik vind dat ik weer voldoende huisvrouw uitgehangen heb
Naomii. Arme jij Hoofdpijn ondertussen weer weg?
Ach ja, mensen komen en gaan. Normaal heb ik daar geen last van. Maar Zon, Lies en EM hoorden wel bij het Nb-topic en pats-boem opeens weg!!! Dan vind ik een korte afscheidspost op zijn plek. Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind dit gewoonweg ongevoelig....
Ik vind dat ik weer voldoende huisvrouw uitgehangen heb
Naomii. Arme jij Hoofdpijn ondertussen weer weg?
Ach ja, mensen komen en gaan. Normaal heb ik daar geen last van. Maar Zon, Lies en EM hoorden wel bij het Nb-topic en pats-boem opeens weg!!! Dan vind ik een korte afscheidspost op zijn plek. Misschien ben ik een zeikerd, maar ik vind dit gewoonweg ongevoelig....