Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

Ik had al buikpijn, maar bij de combi pompoensoep, poffertjes en tiramisu krijg ik echt spontaan auw.

Is dat bij jullie trouwens ook een combi, erwtensoep met pannenkoeken? (Dat doen ze hier in Brabant, maar vriendlief snapt daar niets van)

We zitten hier met z'n allen te watertanden hier....

*heeft net Kitkat op *
Eh....die snap ik ook niet Glitter!
Pannenkoeken en erwtensoep??
Eerst erwtensoep en daarna pannenkoeken bij voorkeur met spek..., maar dat is dus weet typisch lokaal brabant geloof ik.
Andere optie is erwtensoep met roggebrood met spek of zult (hoofdkaas of weet ik het hoe dat spul bij jullie heet) Maar dat lust ik niet.
Zal wel even zorgen dat dat watertanden ophoudt.
Zo en nu ga ik het omgekeerde doen van de strip in de OP. Ik duik met kat (overigens zonder feestmuts, maar wel een partyanimal) mn bed in.

Slaap lekker allemaal en tot de volgende keer maar weer.

WTF nu heb ik zin in (schimmel)kaasjes en toastjes....whyyyyyyyyyyy.
Slaap lekker!

Ik ben de eerste aflevering van het nieuwe seizoen desperate housewives aan het kijken
Welterusten Glitterzzzzz

Ik heb het lekkere jonge ding naar bed gestuurd en weer tijd voor jullie
Slaap lekker Glitterzzzz en droom fijn!!

Have fun met kijken Zwup!
Ik ga jullie verlaten!

Tot morgen!!
Slaap lekker en droom fijn Zwup!
Welterusten Zwup
ik ga slapen, welterusten
Weet je wie ik mis?? Liesken.....Ze is al een paar topics er niet meer geweest. En Zonnestraal.....EM.....

Ik ga slapen.

Slaap lekker allemaal en droom fijn!!!
Hier ook iemand die nog wakker is..te laat opgestaan vandaag, dan krijg je dat..
Pffffff....ik slaap ook nog niet.

Zon is volgens mij gestopt met forummen.

Wat betreft EM geen idee.....die is opeens van de aardbodem verdwenen.
goedemorgen allemaal!

inlezen ga ik maar niet doen

jullie kletsen over van alles hier geloof ik en niks is offtopic?

stel voor(als nieuweling heel brutaal ) dat glitterzzzzzzz een lijsje maak wanneer en wat we gaan eten want die erwtensoep sta mij wel aan en aan die pannenkoek wil ik me ook nog wel wagen

*engel zal zich ook nog een beetje voorstellen,38 jaar,getrouwd,geen kids,leuk werk,druk met de beestenboel hier en druk met andere dingen zoals sporten,thee leuten met vriendinnen,beetje forumen enz *
Goedemorgen

Ik moet vanavond maar wat eerder gaan slapen, gaaaaaaaaappp!!

Ik ook Noom! Sliep pas rond half 4

Kom je je werkdag een beetje door?
Heee Zwup, ik moest net nog aan je denken! Ik liep door de V&D en zag daar OPI nagellak (13,95 Euro)

Ik kom mijn werkdag wel door, vanochtend nog enigszins mezelf zinvol bezig kunnen houden en nu maar even internetten
Ik kwam net in de stad Mark Rutte tegen, hij liep zo relaxt rond (lachte zelfs naar me, hij is in het echt eigenlijk best leuk ) dat ik direct de conclusie trok dat er zeker een akkoord is ..... bij binnenkomst direct nu.nl gecheckt en ja hoor!
Noom!

Ja, belachelijk duur hè! Ik koop ze voor $5,25 per stuk

Wat grappig dat je hem tegenkwam! Hij kan best charmant zijn inderdaad. Had ook al gezien dat er een akkoor is. Weet alleen niet of ik daar blij mee moet zijn....
Ik vind het inderdaad wel duur! Nu verzamel ik ze niet dus ik kan het er wel een keer aan uitgeven maar heb me toch ingehouden.

Ja Mark oogt een stuk charmanter in het echt Ik weet niet of we blij moeten zijn met het akkoord maar het is wel prettig dat er een akkoord is. Maanden onderhandelen is helemaal tijd en geld verspillen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven