Nachtbraken deel 12

27-09-2010 00:16 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe het hier ooit is begonnen. Het gerucht gaat dat het iets met Cabauter te maken heeft maar dat is van voor mijn tijd

Dit topic is voor iedereen die 's nachts nog wakker is en mee wil schrijven. Overdag mag ook want dan is hier vaak ook genoeg te beleven. Wees welkom en houd het vooral gezellig!

Tsss tsss
quote:Lovestar schreef op 29 september 2010 @ 02:00:

Tsss tsss

Kun je niet slapen, LS?
Anyway, ik kwam alleen maar even langs om de groeten van Twister over te brengen. Ze geniet erg van haar relaxations in het zonnetje met een temperatuur van 28 graden.
Nee hoor....Ik ben Glee aan het kijken Het is ge-ni-aal!!! Echt wel lachuh!

Ik wilde bijna een post doen dat niemand me welterusten zou wensen....

Groetjes aan Twist!!

Slaap lekker Aubrey en droom fijn!!!
Weltrusten LS, fijne dromen en een knuffel voor de kat.
Au

Groetjes terug aan Twis. Mooi dat ze het naar haar zin heeft.

Nu vragen jullie je waarschijnlijk af wat ik hier zo vroeg doe

Ik werd wakker van een flippende nachtvlinder/mottebeest. Die was naar binnen en kon niet meer weg ofzo en ik kreeg het beest er ook niet uit. Dus nu slaapt ie in de stofzuiger

Zo...ik ga ool weer een poging tot slapen doen.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 28 september 2010 @ 23:01:

Ik kan eigenlijk best goed wakker worden van geluid en verder slapen. (Lang leven de slaapdiensten....) Maar als het al herrie is en ik moet nog gaan slapen..... irriteer ik me blijkbaar mateloos waardoor ik gewoon niet slaap.

Normaal werkt tv kijken heel goed, vooral films.....alleen gister dus niet, vandaag ook nog niet. En ik heb ook nog geen slaap.

Morgen weer wallen tot op mn enkels vrees ik.

daar hebben ze steunkousen voor uitgevonden

*engel woont in zuid-holland dus toch aardig stukkie van elkaar,dus geen soep met pannekoek voor engeltje *
zwup??knip je dan zo je stofzuigerzak even open om het beestje weer wakker te maken en ze vleugeltjes te laten strekken

ik ga zo voor de verandering weer is werken,dag 7 en morgen dag 8 en dan eindelijk vrij!

fijne dag allemaal
Goedemorgen

Helaas is mijn hoofdpijn nog steeds niet weg. Gisteren heb ik er 600 mg Ibuprofen tegenaan gegooid en net voor de 2e keer vandaag 400 mg, het is gelukkig zelden zo hardnekkig! Ik heb me ziekgemeld vandaag en de hele ochtend geslapen, dat was wel lekker Mijn hoofdpijn wordt nu wel minder maar ik moet zo natuurlijk wel de laptop uitzetten want dat werkt niet bevorderlijk.

Fijn dat Twis het naar haar zin heeft, ik ben jaloers!

Glitterzzz ik hoop dat je vannacht wel kon slapen.

Zwup, vroeg wakker worden is kut.

Love, dat je nog zin hebt in dat soort klusjes midden in de nacht
Mijn bak kattengras is ondertussen voldoende gegroeid dus ik heb het net de katten voorgeschoteld. De ene kat lijkt het bakje binnen een dag leeg te willen eten en de ander moet ik elke keer weer bij de plant oppakken en bij het kattengras neerzettten. Katten opvoeden met hoofdpijn, geen pretje!

Ik heb maar een 2e bak katttengras klaar gemaakt om te ontkiemen. Tegen de tijd dat die klaar is is de eerst bak wel leeg
Ff snel in mn pauze,

Kattengras, daar begin ik niet meer aan, mijn kat snoeit zo'n bak in een halve dag kaal.

Ik sliep vannacht tegen half 2, was om 6 uur klaarwakker. Geen motten net als bij Zwup.

Nog 2,5 dag werken en dan zit ik ook in de 28-30 graden... jeuhhhh
Hallo lieve mensen!!

"One night, my boyfriend was telling me how much he loved me...

He got out a piece of paper and started to read everything he loved about me,

By then I was crying and he showed me the paper.

It was blank."
quote:Aubrey schreef op 29 september 2010 @ 02:48:

Weltrusten LS, fijne dromen en een knuffel voor de kat.

Jeeeeeeeej!!!!!!!!!!! Ik werd welterusten gewenst

Knuffel werd niet zo gewaardeerd door de kat.....Ze houdt er niet zo van
quote:Naomii schreef op 29 september 2010 @ 12:29:

Goedemorgen

Helaas is mijn hoofdpijn nog steeds niet weg. Gisteren heb ik er 600 mg Ibuprofen tegenaan gegooid en net voor de 2e keer vandaag 400 mg, het is gelukkig zelden zo hardnekkig! Ik heb me ziekgemeld vandaag en de hele ochtend geslapen, dat was wel lekker Mijn hoofdpijn wordt nu wel minder maar ik moet zo natuurlijk wel de laptop uitzetten want dat werkt niet bevorderlijk.

Fijn dat Twis het naar haar zin heeft, ik ben jaloers!

Glitterzzz ik hoop dat je vannacht wel kon slapen.

Zwup, vroeg wakker worden is kut.

Love, dat je nog zin hebt in dat soort klusjes midden in de nacht

Och arme meid 1 hardnekkige hoofdpijn dan....Je zou er bijna hoofdpijn van krijgen

Ik ben zelfs na het verschonen van mijn bed gaan douchen Dat moet op de 1 of andere manier: douchen nadat ik mijn bed verschoond heb. Ik vind het raar om "vies" in een ultra-schoon bed te gaan liggen. Ben ik nu raar

Het bed sliep overigens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Ik heb nu de dikkere dekbed van mijn 4-seizoenen dekbed op mijn bed gedaan en lekker dat ie sliep!!!!! Ik kan niet wachten om vannacht weer in bed te liggen
@Naomii

Waarvoor dient kattengras eigenlijk?

Overigens, mijn nieuwe crush is Matthew Morrison (Will Schuester uit Glee) Ik=

Overigens ook een lekker hapje uit Glee: Cory Monteith (Finn Hudson) Mjam!

Geen zorgen, hij kan wel samen met Dan Karaty
Mijn hoofdpijn is weg!!

Gelukkig maar want ik moet de deur nog uit vanavond. Ik ga een dekenkist/salontafel bekijken en hopelijk kopen en ik moet boodschappen doen zo want anders heb ik niets te eten (huis is leeg: ik heb op ontbijtkoek geleefd vandaag. Goede timing!)

Love, ik vind het ook heeeeeerlijk hoor om net gedoucht onder de frisse lakens te kruipen. Als ik moe ben zou ik er niet voor gaan douchen maar bij voorkeur wel. Zijn we allebei raar?

Kattegras wordt door de katten opgegeten. Blijkbaar willen ze graag iets groens af en toe. Ik heb het gehaald als alternatief voor mijn planten

Glitterzzz wat naar dat je weer zo slecht geslapen hebt maar wat heerlijk dat je bijna naar de zon toe mag. Ik ben alweer jaloers
Ben er weer.

Heb niet veel gelezen hier, weet ook niet of ik zo ver ga teruglezen.

Love, die Matthew kan ik nog inkomen, maar Cory, nou nee.

Nouja, smaken verschillen he.

Ik weet niet wie dat schreef over kattengras, maar dat is niet goed voor katten.
Cum non tum age
*denkt na of ze ook kattengras gaat halen*

Ik dacht dat ze ervan ging braken ofzo....Denk dat ik wat door elkaar heen haal.

Denk dat we allebei gewoon raar zijn

No, ik heb ook liever Matthew dan Cory
quote:Lovestar schreef op 29 september 2010 @ 13:53:

[...]

[...]

Ik ben zelfs na het verschonen van mijn bed gaan douchen Dat moet op de 1 of andere manier: douchen nadat ik mijn bed verschoond heb. Ik vind het raar om "vies" in een ultra-schoon bed te gaan liggen. Ben ik nu raar

Het bed sliep overigens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!! Ik heb nu de dikkere dekbed van mijn 4-seizoenen dekbed op mijn bed gedaan en lekker dat ie sliep!!!!! Ik kan niet wachten om vannacht weer in bed te liggen Nee hoor, vind ik helemaal niet raar. Ik vind dat heel normaal, want dat heb ik ook.
Ben jij de maatstaf voor normaal, SP? Goed dat ik het weet, bij twijfel roepen we je erbij

Ik ben net een paar boodschappen gaan halen en nu bekaf en nog duffer dan ervoor. Zo'n hoofdpijn en hoge dosis pijnstillers hakt er blijkbaar nogal in.
Love, ik vind het ook lekker om te douchen als mn bed verschoond is.

Mooi dat Twis zich zo vermaakt. Ik was vandaag bij haar in de buurt. Riep nog Twiiiis, maar niks hoor, ze zat vast ergens te pimpelen.
Cum non tum age
Love, dat kattengras zorgt er geloof ik voor dat ze haarballen makkelijker uitspugen. Ze kunnen er dus inderdaad van gaan spugen al hebben ze dat hier nog niet gedaan

Ik ben even weg, tafel bekijken Tot later!
Dag allemaal

Groetjes aan Twis terug.

Naomii, mij lees je niet beweren dat ik de maatstaf ben voor normaal.
Joehoeeeeeeeee Ik heb een 'nieuwe' salontafel
Plak eens een plaatje Naomi.

Ik zwaai trouwens even naar iemand (desbetreffende persoon weet wat ik bedoel)
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven