Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 28 september 2009 om 03:36
maandag 28 september 2009 om 03:39
maandag 28 september 2009 om 03:44
quote:zusterhaai schreef op 28 september 2009 @ 03:39:
haha, meid we doen allemaal rare dingen als we verliefd zijn toch??
dat doen mannen ook hoor!
ik weet nog dat mijn man , toen we verliefd waren helemaal verkeerd reedt en dingen zei die ik niet kon plaatsen, beetje lomp gedrag vertoonde edHahahahhaha! Leuk dat je het toch doorzag!
haha, meid we doen allemaal rare dingen als we verliefd zijn toch??
dat doen mannen ook hoor!
ik weet nog dat mijn man , toen we verliefd waren helemaal verkeerd reedt en dingen zei die ik niet kon plaatsen, beetje lomp gedrag vertoonde edHahahahhaha! Leuk dat je het toch doorzag!
maandag 28 september 2009 om 03:50
dank dank... het wordt alleen niet een hele feestelijke happening.. ze hebben een priester uitgenodigd en die gaat hun hele huis zegenen... en daar moet ik bij zijn.. en een keer raden of ik daar zin in heb:P
@pooky enjoy het betekent dus dat het alleen nog erger kan worden.. helemaal als het opeens wat wordt
@pooky enjoy het betekent dus dat het alleen nog erger kan worden.. helemaal als het opeens wat wordt