Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!

zondag 8 november 2009 om 04:19
quote:Nefertiti schreef op 08 november 2009 @ 04:14:
Is er nog iemand wakker?
De reden dat ik nu nog op ben is omdat ik naar de museumnacht ben geweest en nog met die heerlijke percussie en prachtige locatie (+al die gekke leuke mensen die aan 't dansen waren) in mijn hoofd zit.
Wat ik aan 't doen ben?
Vodka drinken, sigaretten roken, muziek luisteren, make up afhalen, creme opsmeren etc.
Is er nog iemand wakker?
De reden dat ik nu nog op ben is omdat ik naar de museumnacht ben geweest en nog met die heerlijke percussie en prachtige locatie (+al die gekke leuke mensen die aan 't dansen waren) in mijn hoofd zit.
Wat ik aan 't doen ben?
Vodka drinken, sigaretten roken, muziek luisteren, make up afhalen, creme opsmeren etc.