Nachtmensen verzamelen hieroooooooo!!

30-11-2009 00:42 3150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan inspiratie.. knip en plak ik hier de vorig post.. want we moeten wel verder kunnen kletsen toch?? Veel plezier...

En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
quote:mocy schreef op 30 november 2009 @ 01:17:

Ja, ik weet wie het is. Of Iry of Eleonora dat zijn altijd van die schatjes hier op het forum. Tenminste, die vallen mij altijd op.Neeeee niet doen!! geen forummers "verraden!"
Ik ga er trouwens wel eerder in dan gister... haha, mochten jullie dat interessante info vinden.
quote:mocy schreef op 30 november 2009 @ 01:18:

Lief is heel fijn en heel belangrijk, maar niet smeuig.PRECIES!! smeuig... willen we !! smeuig!!
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:19:

[...]

Neeeee niet doen!! geen forummers "verraden!"haha, we leven in een land met vrije meningsuiting.... (toch..?)
Een smeuige roddel....hmmmzz.... Nou, ik ben weer door stalkturk gebeld, en heb wel 4 keer moeten zeggen dat ik niet wilde dat hij langskwam. Oh ja, en ik schijn een relatie te hebben, alleen wist ik van niks
quote:minny schreef op 30 november 2009 @ 01:16:

En het is weer nacht

en dan leeft Minny weer op!

het is wat met die nachtmensen he...
@ Mocy ja vrije mening wel!! tuurlijk!!

maar mamalief moet niet zeggen met wie ze kletst.. tenzij die persoon dat ook prima vind... en wij moeten daar niet naar vragen...

(nee mamalief ik denk niet dat je het zal zeggen...)

maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!
quote:mocy schreef op 30 november 2009 @ 01:17:

Ja, ik weet wie het is. Of Iry of Eleonora dat zijn altijd van die schatjes hier op het forum. Tenminste, die vallen mij altijd op.Beide:
quote:minny schreef op 30 november 2009 @ 01:22:

Een smeuige roddel....hmmmzz.... Nou, ik ben weer door stalkturk gebeld, en heb wel 4 keer moeten zeggen dat ik niet wilde dat hij langskwam. Oh ja, en ik schijn een relatie te hebben, alleen wist ik van niks hoe krijg je dát voor elkaar? Die relatie??
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:24:

maar mamalief moet niet zeggen met wie ze kletst.. tenzij die persoon dat ook prima vind... en wij moeten daar niet naar vragen...

maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!Ik zeg niks, ik heb gewoon een gesprek met iemand met een relatie die niet wist dat ze die had maar ik noem geen namen....
Mag ik even meekletsen? Ik ben nog op omdat ik erg misselijk ben en niet kan slapen en ik ben naast forummen muziek aan het luisteren/ downloaden. Wat een tijdsbesteding zo laat op de avond/ vroeg in de nacht
En ik ging net vragen of die relatie van Minny en die chat van Mamalief ook nog iets met elkáár te maken hadden. Maar ja, je wil niet meteen overkomen als de eerste de beste sensatiezoeker als je een topic binnen komt vallen, dus ik had het al gewist voor ik het gepost was.

Domme, domme ik.
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:24:

maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!

Smeuiige details kunnen niet zonder namen!

Minny, misschien meer van de botte bijl zijn. Dat schrikt over het algemeen stalkerts wel af.
Mocy, geloof me, ik ben zeer zeer zeer bot geweest inmiddels. Ik heb zelfs zitten schreeuwen op een gegeven moment. Maar deze laat zich niet afschrikken

Misschien moet ik mijn "vriend" maar even vragen om met m te gaan babbelen
O, volgens mij kan ik hier helemaal niet meekletsen. Dan toch maar heel verstandig proberen te slapen Fijne avond!
Hey Klontje, klets maar mee!
Nah, nou ga je weg...?
Ik was nog wat aan het ronddwalen
Minny... je Joego??? Of was jij dat niet?

Ik ga naar bed. Mijn internet loopt voor geen meter, ik zit me alleen maar te irriteren.

Dus, lieve nachtbraaksters, trusten voor straks en tot volgende x.
Ik wil ook mee doen..

kan niet slapen
@Mocy... welterusten dan....

@sharifaa gezellig... heb jij nog een leuke smeuige roddel?
:( nouw iedereen gaat weg :(
niet!! ik ben er nog!!
Oh, nee helaas niet:P

Jij wel dan? (a)
Hoi allemaal, heb geen roddel. Wil alleen even laten weten dat man en ik gisteravond heerlijk zijn uit geweest!

Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.

Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.

Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven