Nachtmensen verzamelen hieroooooooo!!
maandag 30 november 2009 om 00:42
Bij gebrek aan inspiratie.. knip en plak ik hier de vorig post.. want we moeten wel verder kunnen kletsen toch?? Veel plezier...
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 30 november 2009 om 01:24
@ Mocy ja vrije mening wel!! tuurlijk!!
maar mamalief moet niet zeggen met wie ze kletst.. tenzij die persoon dat ook prima vind... en wij moeten daar niet naar vragen...
(nee mamalief ik denk niet dat je het zal zeggen...)
maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!
maar mamalief moet niet zeggen met wie ze kletst.. tenzij die persoon dat ook prima vind... en wij moeten daar niet naar vragen...
maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!
maandag 30 november 2009 om 01:25
quote:minny schreef op 30 november 2009 @ 01:22:
Een smeuige roddel....hmmmzz.... Nou, ik ben weer door stalkturk gebeld, en heb wel 4 keer moeten zeggen dat ik niet wilde dat hij langskwam. Oh ja, en ik schijn een relatie te hebben, alleen wist ik van niks hoe krijg je dát voor elkaar? Die relatie??
Een smeuige roddel....hmmmzz.... Nou, ik ben weer door stalkturk gebeld, en heb wel 4 keer moeten zeggen dat ik niet wilde dat hij langskwam. Oh ja, en ik schijn een relatie te hebben, alleen wist ik van niks hoe krijg je dát voor elkaar? Die relatie??
maandag 30 november 2009 om 01:31
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:24:
maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!Ik zeg niks, ik heb gewoon een gesprek met iemand met een relatie die niet wist dat ze die had maar ik noem geen namen....
maar smeuige details willen we wel horen.. zonder namen!! kom nou toch eens met smeuige details!!!!!Ik zeg niks, ik heb gewoon een gesprek met iemand met een relatie die niet wist dat ze die had maar ik noem geen namen....
maandag 30 november 2009 om 01:34
maandag 30 november 2009 om 01:35
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:24:
Smeuiige details kunnen niet zonder namen!
Minny, misschien meer van de botte bijl zijn. Dat schrikt over het algemeen stalkerts wel af.
Smeuiige details kunnen niet zonder namen!
Minny, misschien meer van de botte bijl zijn. Dat schrikt over het algemeen stalkerts wel af.
maandag 30 november 2009 om 01:43
Hoi allemaal, heb geen roddel. Wil alleen even laten weten dat man en ik gisteravond heerlijk zijn uit geweest!
Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.
Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.
Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!
Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.
Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.
Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!