Nachtmensen verzamelen hieroooooooo!!
maandag 30 november 2009 om 00:42
Bij gebrek aan inspiratie.. knip en plak ik hier de vorig post.. want we moeten wel verder kunnen kletsen toch?? Veel plezier...
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
maandag 30 november 2009 om 01:46
quote:passiebloempje65 schreef op 30 november 2009 @ 01:43:
Hoi allemaal, heb geen roddel. Wil alleen even laten weten dat man en ik gisteravond heerlijk zijn uit geweest!
Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.
Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.
Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!Wat leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad!
Hoi allemaal, heb geen roddel. Wil alleen even laten weten dat man en ik gisteravond heerlijk zijn uit geweest!
Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.
Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.
Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!Wat leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad!
maandag 30 november 2009 om 01:55
maandag 30 november 2009 om 01:57
Via stalkturk ken ik loverturk. Loverturk, ook wel bekend als Lover, bleek een wapen te hebben. Oke, de uitleg was plausibel en het ding is weg (of zeer goed verstopt) maar dan alsnog is dat voor mij een dealbreaker. Hij is wel errug lekkah en lief verder, dus we hebben een zeer onplatonische vriendschap sindsdien. Echter nu denkt Lover dat wij een relatie hebben, blijkbaar, en al zijn Turkenvriendjes ook. Stalkturk denkt daar een tikkie anders over en jaagt nu nog harder dan ooit achter me aan.
maandag 30 november 2009 om 01:59
hahaha..
ik denk dat er grote competentie is tussen de turken.
Maar idd, als je te veel omgaat met elkaar dan denken ze meteen ;óh' relatiee..! en tussen hun omgeving is het nooit zo dat mannen en vrouwen echt vrienden blijven heb ik het idee:P
Er is altijd iets achter..
maar geen goeie boel he als Lover een wapen heeft.. maar ach..
dat hebben wel meer turken:P vast stralkturk ook.
hihihi.., what are you going to doo??????
ik denk dat er grote competentie is tussen de turken.
Maar idd, als je te veel omgaat met elkaar dan denken ze meteen ;óh' relatiee..! en tussen hun omgeving is het nooit zo dat mannen en vrouwen echt vrienden blijven heb ik het idee:P
Er is altijd iets achter..
maar geen goeie boel he als Lover een wapen heeft.. maar ach..
dat hebben wel meer turken:P vast stralkturk ook.
hihihi.., what are you going to doo??????