Nachtmensen verzamelen hieroooooooo!!

30-11-2009 00:42 3150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij gebrek aan inspiratie.. knip en plak ik hier de vorig post.. want we moeten wel verder kunnen kletsen toch?? Veel plezier...

En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Ik ben ook wel benieuwd naar smeuïge roddels! Ga eens denken of ik er eentje heb..
Oooohh wat fijn voor je passiebloempje65!

Helemaal top!

Ik heb gister een verjaardag gehad. ( niet zo gezellig)

En manlief is al aan het slapen.. tjeee.. gezellig
Klinkt als een goede avond Passie. Enne...heeft ie het nou toegegeven eindelijk of niet?
quote:passiebloempje65 schreef op 30 november 2009 @ 01:43:

Hoi allemaal, heb geen roddel. Wil alleen even laten weten dat man en ik gisteravond heerlijk zijn uit geweest!

Eerst lekker uitgebreid getut, opgehaald door taxi, mmm...zooo lekker gegeten en toen naar Carre voor de nieuwe show van Ruth J. Passie.

Wat een show, wat een heerlijk wijf en toch lief en innemend zoals zij met publiek omgaat.

Ben uit mijn dak gegaan en kan er weer ff tegen!!!Wat leuk dat je zo'n fijne avond hebt gehad!
Oh ik heb geen Joego trouwens, ik schijn een Turk te hebben. Niet stalkturk, een andere. Alleen wist ik zelf van niks
hooooooooo

nu snap ik er niks meer van..

heb je nu een stalkturk & een turk?
@minny, ik weet natuurlijk niet waar het over gaat, maar het klinkt wel erg grappig!
Was idd helemaal top Sharifaa!

Hahaha Minny....Nee niet echt, blijft er een beetje om heen draaien maar ik krijg hem nog wel!
Nou Minny...

volgens mij kun je gewoon een camera bij jou neerzetten en je hebt een goedlopende soap....

toestand!!
Whatever78, thanx voor het openen van nieuw topic:).

Hmm ben deze keer op wegens sores aan het hoofd...:(
Dank je Klontje, was ik aan toe.

Moet gewoon vaker dansen!
Ik heb een stalkturk, die ik niet wil, en een loverturk, die ik wel wil maar niet mag van mezelf die nu denkt dat hij me al heeft terwijl ik van niks wist. Snappie m nog?
ik wil ook dansen!

Hmpf
quote:leefnu schreef op 30 november 2009 @ 01:50:

Whatever78, thanx voor het openen van nieuw topic:).

Hmm ben deze keer op wegens sores aan het hoofd...:(Graag gedaan Leefnu... he doe rustig aan... en slaap lekker..
WOOOOW Minny toch!

Drama:P

Ja ik snap het.. die stalkturk.. ja ach daar doe je niet veel mee..

Maar waarom mag je die loveturk niet dan?

& wat heb jij met turken?:P hihihi (A)

xx
Stalkturk haha wat een term...Minny...
Ik ga het even een paar keer overlezen minny
Pffff...Minny..ik denk dat ik het snap, gewoon lastig als mannen niet willen luisteren als je het echt meent. Dan kennen ze jou niet goed, lijkt mij.
quote:whatever78 schreef op 30 november 2009 @ 01:52:

[...]

Graag gedaan Leefnu... he doe rustig aan... en slaap lekker.. Van slapen gaat nog niet veel komen. Ik wil altijd eerst ff alle happy end scenarios mentaal doorgenomen hebben voordat ik ook maar één oog dichtdoe...
Via stalkturk ken ik loverturk. Loverturk, ook wel bekend als Lover, bleek een wapen te hebben. Oke, de uitleg was plausibel en het ding is weg (of zeer goed verstopt) maar dan alsnog is dat voor mij een dealbreaker. Hij is wel errug lekkah en lief verder, dus we hebben een zeer onplatonische vriendschap sindsdien. Echter nu denkt Lover dat wij een relatie hebben, blijkbaar, en al zijn Turkenvriendjes ook. Stalkturk denkt daar een tikkie anders over en jaagt nu nog harder dan ooit achter me aan.
Ik kruip nu toch maar eens onder de wol, morgen vroeg op. Alvast welterusten allemaal! En veel succes Leefnu en minny!
Hey leefnu, wat vervelend dat je sores aan je hoofd hebt en niet kan slapen, zit je nu te piekeren?
hahaha..

ik denk dat er grote competentie is tussen de turken.

Maar idd, als je te veel omgaat met elkaar dan denken ze meteen ;óh' relatiee..! en tussen hun omgeving is het nooit zo dat mannen en vrouwen echt vrienden blijven heb ik het idee:P

Er is altijd iets achter..

maar geen goeie boel he als Lover een wapen heeft.. maar ach..

dat hebben wel meer turken:P vast stralkturk ook.

hihihi.., what are you going to doo??????
@ Minny...dus ze denken allemaal voor jou, nou lekker dan.
@Minny Klinkt niet heel alsof er een happy-end potentie in zit...

Of ben ik nu negatief ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven