Napraat 2.0, deel 1 (zonder geklets)

10-07-2020 16:56 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 133' overig/napraattopic-deel-133/list_messa ... #p31665526.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
71.20% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ardni schreef:
16-09-2020 15:23
Apart dit, dus je moet je plaatst kennen en vervolgens je reputatie verdienen, Bethweter.
Jij zal het wel beter weten.

:blabla: :biggrin:

Ik vond die post ook echt een dieptepunt voor wat betreft een reële kijk op de zaken hebben. Toch heb ik dit wel vaker gelezen, ook van anderen.
In_Tenebris schreef:
16-09-2020 15:30
Ik vond die post ook echt een dieptepunt voor wat betreft een reële kijk op de zaken hebben. Toch heb ik dit wel vaker gelezen, ook van anderen.
De apenrots.
Ach, het is ook angst voor veranderingen die achter dit gedrag zit. Ik ben ook een best geïrriteerd als een nieuwe collega al bij het eerste werkoverleg van alles ter discussie stelt. Ik hoop alleen maar dat ik nog wel zo netjes ben om het niet te laten merken ( goh, wat verfrissend zo n nieuwe blik)
Het wist pas gênant als men nieuwelingen ook echt gaat schofferen of verwachten dat ze zich aan een onzichtbare gedragscode houden. Gelukkig gebeurt dat hier niet.
bethweeter schreef:
15-09-2020 23:56
Jij snapt het verschijnsel forumdynamiek niet. Je komt hier binnenvallen en stelt je als een soort schoolmeester op die wel even vertelt hoe het allemaal zou moeten. Daar komen reacties op maar dat snap je niet en dan ga je om je heen slaan en over groepjes praten. Doe het schoolmeesterstoontje weg, praat gezellig mee over van alles en nog wat en het probleem is opgelost.
Vooral gezellig doen. Dat woord lees ik hier steeds. Bah, gezellig is stom
Waterman26 schreef:
16-09-2020 16:11
gezellig is stom
:hug:
ardni schreef:
16-09-2020 15:23
Apart dit, dus je moet je plaatst kennen en vervolgens je reputatie verdienen, Bethweter.
Jij zal het wel beter weten.

:blabla: :biggrin:
Wat een agressieve reactie op een fenomeen dat algemeen bekend is. Je kunt het ook anders doen maar dan krijg je dus gezeur.
Ik mekker ook niet over de schijt die ik over me heen krijg op actueel. Hoort erbij, je doorbreekt een voor die mensen gezellig theekransje met een afwijkend geluid.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
16-09-2020 14:59
Ze zegt je dat het een grapje is en jij denkt alsnog van niet. :@@:
Ja dat klopt. Dus wat is je punt?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
16-09-2020 16:14
Wat een agressieve reactie op een fenomeen dat algemeen bekend is. Je kunt het ook anders doen maar dan krijg je dus gezeur.
Ik mekker ook niet over de schijt die ik over me heen krijg op actueel. Hoort erbij, je doorbreekt een voor die mensen gezellig theekransje met een afwijkend geluid.
Agressief? Nu wordt het grappig.

Ik ben ook super agressief,overigens.
ardni wijzigde dit bericht op 16-09-2020 16:25
4.75% gewijzigd
:popcorn: wie bepaald wat agresief is?
En ik wil graag een deel 2 straks.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
16-09-2020 16:21
:popcorn: wie bepaald wat agresief is?
Ik lees hier dat ik agressief ben, dus dan is het waar.
Dat hier moet je met een flinke korrel/potmzout nemen.
Alle reacties Link kopieren
*2020* schreef:
16-09-2020 16:27
Dat hier moet je met een flinke korrel/potmzout nemen.
Nou eigenlijk niet, ik wil best agressief zijn, nu nog even zoeken wat ik er nog meer voor moet doen.
Ik ga het denk ook even uittesten. Als er weer eens een parkeerplek nodig heb, kan ik wellicht iemand van een parkeerplek afjagen.

Je weet het niet, je weet het niet.
Nooit meer in de rij staan bij de slager, ik ga gewoon vooraan staan en roepen dat ik agressief ben en nu onmiddellijk een beenhammetje nodig heb.

Ik zie voordelen!
ardni wijzigde dit bericht op 16-09-2020 16:32
0.45% gewijzigd
DerryGirl schreef:
16-09-2020 16:18
Ja dat klopt. Dus wat is je punt?

Dat ik medelijden met je heb. Lijkt me heel moeilijk om zo in het leven te staan; iedereen liegt en alleen jij weet hoe het echt zit.
Wat heeft Waterman nu weer gezegd?
PoezzinBoots schreef:
16-09-2020 16:32
Dat ik medelijden met je heb. Lijkt me heel moeilijk om zo in het leven te staan; iedereen liegt en alleen jij weet hoe het echt zit.
Ach er is gewoon een eindeloze fittie tussen twee kampen waarin iedereen eindeloos hetzelfde zegt. Napraters willen dat iedereen kapt met het gezeik over een groepje, Derbygirl wil dat mensen stoppen met zeiken over Napraat 2. Lijken me twee schappelijke verzoekjes die iedereen makkelijk zou kunnen honoreren. Dan komen jullie erachter dat je helemaal niet zo ver van elkaar af staat (een paar wangedrochten daargelaten uiteraard, hou je toch) en wordt het overal 1 grote Kumbaya-clusterfuck
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-09-2020 16:35
Ach er is gewoon een eindeloze fittie tussen twee kampen waarin iedereen eindeloos hetzelfde zegt. Napraters willen dat iedereen kapt met het gezeik over een groepje, Derbygirl wil dat mensen stoppen met zeiken over Napraat 2. Lijken me twee schappelijke verzoekjes die iedereen makkelijk zou kunnen honoreren. Dan komen jullie erachter dat je helemaal niet zo ver van elkaar af staat (een paar wangedrochten daargelaten uiteraard, hou je toch) en wordt het overal 1 grote Kumbaya-clusterfuck
Nee , nee nee het gaat niet over parenclubs.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-09-2020 16:35
Ach er is gewoon een eindeloze fittie tussen twee kampen waarin iedereen eindeloos hetzelfde zegt. Napraters willen dat iedereen kapt met het gezeik over een groepje, Derbygirl wil dat mensen stoppen met zeiken over Napraat 2. Lijken me twee schappelijke verzoekjes die iedereen makkelijk zou kunnen honoreren. Dan komen jullie erachter dat je helemaal niet zo ver van elkaar af staat (een paar wangedrochten daargelaten uiteraard, hou je toch) en wordt het overal 1 grote Kumbaya-clusterfuck
Fuck a duck. Eens!
Behalve dat clustergedoe met kumbaya. Open daar maar een topic voor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ardni schreef:
16-09-2020 16:37
Nee , nee nee het gaat niet over parenclubs.
Clusterfuck is het nieuwe groepsdynamiek
Murrmurr schreef:
16-09-2020 16:35
Ach er is gewoon een eindeloze fittie tussen twee kampen waarin iedereen eindeloos hetzelfde zegt. Napraters willen dat iedereen kapt met het gezeik over een groepje, Derbygirl wil dat mensen stoppen met zeiken over Napraat 2. Lijken me twee schappelijke verzoekjes die iedereen makkelijk zou kunnen honoreren. Dan komen jullie erachter dat je helemaal niet zo ver van elkaar af staat (een paar wangedrochten daargelaten uiteraard, hou je toch) en wordt het overal 1 grote Kumbaya-clusterfuck

Lees even terug. Het gaat niet over wat jij zegt.

Luci zegt A. Derby zegt..nou ik geloof je niet en ik denk toch dat jij B bedoelt.
Dat vind ik nogal bijzonder. En sneu.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-09-2020 16:33
Wat heeft Waterman nu weer gezegd?
Iets dat iemand als provocerend ervoer?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
simbalabimba schreef:
16-09-2020 16:51
Iets dat iemand als provocerend ervoer?
Dat kan ik me bijna niet voorstellen
PoezzinBoots schreef:
16-09-2020 16:38
Luci zegt A. Derby zegt..nou ik geloof je niet en ik denk toch dat jij B bedoelt.
Dat vind ik nogal bijzonder. En sneu.
Ik had het hierover: "al vind ik dat gezeik over dit topic behoorlijk irritant worden. Want dat was echt niet ironisch bedoeld in jouw post. Denk ik"

Als iedereen nou wederzijds stopt met al dan niet ironisch zeiken over napraat 1 en 2 en de clubjes die daar posten, dan zijn we toch onderhand een keer klaar godnonde teringnondeju!?!?!?!?!
Alle reacties Link kopieren
[...]

Gelukkig is verder alles in dit topic wel ontopic.

Maar in een quote is mijn bericht nog te lezen.

(K was gewist omdat ik off-topic was en degene die t quote heeft t weggehaald)
simbalabimba wijzigde dit bericht op 16-09-2020 20:16
75.63% gewijzigd
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
16-09-2020 16:52
Dat kan ik me bijna niet voorstellen
Het staat in het bantopic dus het is waar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Zelfs de ava's hebben een andere kleur. Moet lukken :proud:
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 16-09-2020 19:10
59.04% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven