Napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
maandag 10 maart 2025 om 10:19
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.3 met geklets en lentekriebels.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 8 april 2025 om 22:32
Met geklaarde boter en peterselie. Afgelopen weekend asperges bij de boer gekocht op weg naar schoonvader. Wat een feestmaal met allemaal verse ingrediënten: eieren van de tuinkippen van de buren, peterselie uit eigen tuin en ham van de plaatselijke bioboer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
dinsdag 8 april 2025 om 22:36
Zo hoort dat!OlleGrieze schreef: ↑08-04-2025 22:32Met geklaarde boter en peterselie. Afgelopen weekend asperges bij de boer gekocht op weg naar schoonvader. Wat een feestmaal met allemaal verse ingrediënten: eieren van de tuinkippen van de buren, peterselie uit eigen tuin en ham van de plaatselijke bioboer.
Geen bijzonderheden
dinsdag 8 april 2025 om 23:59
woensdag 9 april 2025 om 01:16
Oh jammer ik had nog hoop dat jij wel wist over wie het ging, die andere waar niet over gepraat mag worden.
Vriendin en ik hebben behalve lekker gezongen, ons hoofd gebroken of die dames van ons boottochtje dezelfde waren, het blijft twijfelen, maar zou kunnen.
En iemand heeft mijn voornaam met achternaam 25 jaar geleden op het forum gedeeld . ik had blijkbaar een virus in mijn mail.
Dat werd niet gegumd hoor ; )
Maar is toch niet meer terug te vinden.
Er was toen geen napraat maar ook genoeg fitties.
Gelukkig is er wat uitgepraat, ik vind het niet moeilijk als andere boos zijn op mij, maar als andere ruzie maken wil ik dat sussen.
En dat heb ik vast passief agressief hier heb gedaan, sorry voor dat!
Ik ben misschien ook nog altijd op zoek naar oorzaak en gevolg.
In het volksbuurtje waar ik opgroeide zeiden ze, grote bek met een klein hartje.
Zo kijk nu ik heel anders naar sommige forrumers.
Ik heb in tegenstelling tot Solo een slecht geheugen, maar zou wel willen wel weten hoe het met je gaat, en de andere die toch in mijn hoofd blijven hangen.
tweeling wijzigde dit bericht op 09-04-2025 09:31
0.39% gewijzigd
.
woensdag 9 april 2025 om 06:19
Dat geheugen van mij blijkt vrij eenzijdig te zijn: alleen zaken die mij aan het hart gaan.
Van angelgate weet ik bijna niks meer. Impala/Leo... geen idee.
Van de dingen die ik nog wel weet (Hansgate bijv), weet ik ook dat dat zogenaamde geweldige collectieve geheugen hier heel wat te wensen overlaat.
En verder: ik heb heel veel last van bijwerkingen van medicijnen en aangezien ik maar een ieniemini infarcTJE heb gehad is nog maar de vraag hoeveel voordeel (lees lager risico) die medicijnen opleveren. Mijn kennis van statistiek komt daarin goed van pas en ik merk dat mijn cardioloog dat echt leuk vindt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 9 april 2025 om 06:20
Ik weet wel Big brother,maar dat duurde niet lang.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 9 april 2025 om 08:50
Zo werkt mijn geheugen ookSolomio schreef: ↑09-04-2025 06:19Dat geheugen van mij blijkt vrij eenzijdig te zijn: alleen zaken die mij aan het hart gaan.
Van de dingen die ik nog wel weet (Hansgate bijv), weet ik ook dat dat zogenaamde geweldige collectieve geheugen hier heel wat te wensen overlaat.
En verder: ik heb heel veel last van bijwerkingen van medicijnen en aangezien ik maar een ieniemini infarcTJE heb gehad is nog maar de vraag hoeveel voordeel (lees lager risico) die medicijnen opleveren. Mijn kennis van statistiek komt daarin goed van pas en ik merk dat mijn cardioloog dat echt leuk vindt.

Mijn ex heeft ook veel last van bijwerkingen, maar geen cardioloog die met hem meedenkt.
Fijn dat jouw kennis helpt en een cardioloog die het leuk vindt om na te denken over de medicijnen.
.
woensdag 9 april 2025 om 09:26
Mijn man heeft ook een fijne cardioloog die het fijn vindt als er meegedacht wordt.Solomio schreef: ↑09-04-2025 06:19
Balen zeg van die bijwerkingen.
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 9 april 2025 om 10:03
reizen/exotische-reis-met-kind-komende- ... ges/510947
Ik denk dat Drente tegenwoordig voor veel kinderen exotischer is.
David Dunning
David Dunning

woensdag 9 april 2025 om 10:30
Wat is er mis met een exotische bestemming willen?Solomio schreef: ↑09-04-2025 10:03reizen/exotische-reis-met-kind-komende- ... ges/510947
woensdag 9 april 2025 om 10:53
Sjeses, schrik me rot. Lees '... aangezien ik weer een...'Solomio schreef: ↑09-04-2025 06:19Dat geheugen van mij blijkt vrij eenzijdig te zijn: alleen zaken die mij aan het hart gaan.

Maar dat staat er gelukkig niet

Fijn dat de cardioloog je kennis waardeert, lijkt me voor beide wel prettig praten.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 9 april 2025 om 10:55
Niets. Maar het verdere eisenpakket is best veel gevraagd voor 10 dagen.
Fijn dat je er nog bent trouwens.
woensdag 9 april 2025 om 12:37
Heb je het nu op mij gemunt?
Ik zeg nergens dat er iets mis is met een exotische bestemming hoewel ik daar best iets van vind.
David Dunning
David Dunning

woensdag 9 april 2025 om 12:48
Op CO2 uitstoot en een hoop gedoe na, niks.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
woensdag 9 april 2025 om 12:49
Schei toch uit. Die vraag is allesbehalve neutraal.Fleur_Hélène schreef: ↑09-04-2025 12:47Echt, ik stel een vraag. Maar dat kan ik beter ook niet meer doen. Over verkeerd interpreteren gesproken.
David Dunning
David Dunning

woensdag 9 april 2025 om 12:54
Nou om eerlijk te zijn las ik 'm ook niet zo neutraal als dat jij 'm blijkbaar bedoelde.

woensdag 9 april 2025 om 13:00
Er is een verschil tussen een niet-neutrale vraag en het op iemand gemunt hebben. "Wat is er mis met een exotische reis willen?" lees ik niet als neutraal. Of dat ook betekent dat je die vraag eerder stelt aan iemand die in je irritatiezone zit (ik vertaal het maar even zo) is een tweede.
Ik heb de gedachte die Solo benoemde ook wel eens als ik over "reisjes" hoor of lees. Is gewoon een mening, hè. Heeft niks te maken met of mensen dat mogen willen, die maken er geen reisje minder om, hoor.
Ik heb de gedachte die Solo benoemde ook wel eens als ik over "reisjes" hoor of lees. Is gewoon een mening, hè. Heeft niks te maken met of mensen dat mogen willen, die maken er geen reisje minder om, hoor.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica

woensdag 9 april 2025 om 13:04
Tja, mensen die graag exotische reizen maken, weten natuurlijk zelf ook wel dat daar een boel nadelen aan kleven. Dan lees je een opmerking daarover mss anders, vanuit een soort schaamte of schuldgevoel.canis-felis schreef: ↑09-04-2025 13:00Er is een verschil tussen een niet-neutrale vraag en het op iemand gemunt hebben. "Wat is er mis met een exotische reis willen?" lees ik niet als neutraal. Of dat ook betekent dat je die vraag eerder stelt aan iemand die in je irritatiezone zit (ik vertaal het maar even zo) is een tweede.
David Dunning
David Dunning