Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
VANTA schreef:
03-08-2020 15:53
Wat een gezeik weer over en weer. Mensen, ga gewoon liedjes zingen, daar knap je van op.
Ik druk gewoon even op mijn volle blaas en dan denk ik helemaal niet meer aan het forum XD
Maud*de*Braose schreef:
03-08-2020 15:57
Ik druk gewoon even op mijn volle blaas en dan denk ik helemaal niet meer aan het forum XD
:rofl:
Cateautje schreef:
Meiden, wat zijn jullie toch ontzettend grappig en jullie hebben het zelf niet eens door.
Blijven jullie jezelf vooral vreselijk serieus nemen, dat geeft mij een boel leesplezier. Dank daarvoor.
Cateau, even heel serieus, het was echt echt echt niet naar bedoeld, van niemand. Ik hoop dat je dat tenminste wil aannemen?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
03-08-2020 15:58
Cateau, even heel serieus, het was echt echt echt niet naar bedoeld, van niemand. Ik hoop dat je dat tenminste wil aannemen?
Na jaren meelezen ben ik gedwongen tot de conclusie gekomen dat echt niemand hier de capaciteiten heeft om de algehele gesteldheid van een medeforummer te duiden en dat is niet in de laatste plaats omdat er geen enkele sprake is van enige introspectie, er wordt hier maar rondgeblaat zonder enige vorm van gène, zonder enige vorm van besef dat dit forum wordt gevuld door echte mensen die door al dat geouwehoer vreselijk gekwetst kunnen worden.
Pumps is hier een overduidelijk voorbeeld van, die jarenlang werd gebashed omdat ze op haar eigen deuntje danst en toen Pumps er na jaren eens zat van werd en iets gemeens schreef, lag het allemaal ineens aan haar en was ze vals. Zo lust ik er nog wel een paar.

Doornroosje, ik heb helemaal niets tegen jou, integendeel, ik vind je een lieve vrouw, maar voor de rest zie ik dit topic als het riool van het forum en is er nog nooit iets goeds uit voort gekomen en was het voor mij al tijdens deel 1 genoeg reden om me terug te trekken, want echt hoor...
Maud*de*Braose schreef:
Ben je er ook achter gekomen dat het een apart gevoel kan zijn icm verkeersdrempels en hogere snelheid?
Wist ik al.... :proud: :puh:
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:13
Ben je er ook achter gekomen dat het een apart gevoel kan zijn icm verkeersdrempels en hogere snelheid?
Nee, dat wist ik nog niet, dank voor de tip. Wel dat op een centrifugerende wasmachine zitten het effect enorm versterkt.
Maud*de*Braose schreef:
03-08-2020 16:16
Nee, dat wist ik nog niet, dank voor de tip. Wel dat op een centrifugerende wasmachine zitten het effect enorm versterkt.

Dat wist ik dan weer niet, ga vanavond gelijk een wasje draaien na 1 liter cola... thanks!
anoniem_394104 wijzigde dit bericht op 03-08-2020 16:20
Reden: stupid autocorrect
0.34% gewijzigd
Cateautje schreef:
Meiden, wat zijn jullie toch ontzettend grappig en jullie hebben het zelf niet eens door.
Blijven jullie jezelf vooral vreselijk serieus nemen, dat geeft mij een boel leesplezier. Dank daarvoor.
Dat weten we hoor. Is zelfs al getikt net boven deze post.
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:13
Warm vooral toch? Zo op die plek in je broek en daarna op je stoel? En nattig.
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:17
Dat wist ik dan weer niet, ga vanavond gelijk een watje draaien na 1 liter cola... thanks!
Ik vind het echt een oplossing. Je hoeft er de deur niet voor uit en brengt ook geen andere weggebruikers in gevaar.
Luci_Morgenster schreef:
03-08-2020 16:19
Warm vooral toch? Zo op die plek in je broek en daarna op je stoel? En nattig.
Niet verwarren met een ander nattig verschijnsel wat weleens kan gebeuren in bepaalde omstandigheden wat geen urine is... :biggrin:
Maud*de*Braose schreef:
03-08-2020 16:19
Ik vind het echt een oplossing. Je hoeft er de deur niet voor uit en brengt ook geen andere weggebruikers in gevaar.

Nou idd, een win/win... misschien even voorstellen aan TO?

Alhoewel, die ruimt ondertussen gewoon haar boodschappen op... HOE DAN???
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:23
Niet verwarren met een ander nattig verschijnsel wat weleens kan gebeuren in bepaalde omstandigheden wat geen urine is... :biggrin:
Ik had het over in je broek piesen inderdaad.
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:24
Nou idd, een win/win... misschien even voorstellen aan TO?

Alhoewel, die ruimt ondertussen gewoon haar boodschappen op... HOE DAN???
Dan heeft ze nog nooit een echt orgasme gehad. :nope:
Maud*de*Braose schreef:
03-08-2020 16:26
Dan heeft ze nog nooit een echt orgasme gehad. :nope:

Dat is eigenlijk pas echt sneu... :-O$
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:32
Dat is eigenlijk pas echt sneu... :-O$
Ja, heel triest. Gelukkig weet ze dat zelf niet.
Maud*de*Braose schreef:
03-08-2020 16:35
Ja, heel triest. Gelukkig weet ze dat zelf niet.
Nee als je je pis ophouden verward met klaarkomen gaat er iets niet goed denk ik... :facepalm:
Zowizo schreef:
03-08-2020 16:37
Nee als je je pis ophouden verward met klaarkomen gaat er iets niet goed denk ik... :facepalm:
Ach, ieder zijn eigen genot denk ik maar. Ze houdt het in ieder geval op.
Ik ben even weg, naar het meldtopic. Ze zitten op 2.0 te kletsen.
Ik moet ook niet op 2.0 posten! Ik ga altijd off topic. :$
Lady*Voldemort schreef:
03-08-2020 16:41
Hahahaha, dit dus. Ik ben al naar hier gekomen. :flag:
doornroosje9 schreef:
03-08-2020 16:42
Ik moet ook niet op 2.0 posten! Ik ga altijd off topic. :$
Ah, daar ben je weer :D
Lady*Voldemort schreef:
03-08-2020 16:41
:-D
@ Niq :biggrin:
Maud*de*Braose schreef:
Ik snapte hier eerst niks van en toen drukte ik op mijn blaas. :rofl:
Daarna zag ik dat topic. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven