Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
25-07-2020 17:11
Ja, dit dus. Ik snap dat napraat 2.0 voor sommigen fijn is hoor, maar dat je niet meteen moet luisteren naar de hardste schreeuwer is nu wel bewezen.
De forum heilige vliegt weer uit de bocht?
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:30
:hug: Het lijkt me echt niet zo leuk om jou te zijn
Hahaha. Dat vraag ik me juist altijd bij jou af. Jij hebt de bevestiging hier meer nodig dan ik.
Het was net weer overal rustig en dat kun jij niet hebben Waterman, je moet overal narigheid verspreiden. Dat lijkt me serieus zonde van je vrije tijd, of je werktijd.

Ik zet je nu onder de negeer maar ik hoop wel dat het nu duidelijk is waar het echte negatieve forummen zit, volgens mij niet hier in dit topic namelijk. Sterkte.
Zeg waterman, misschien kun je ff lekker gaan zeiken op je eigen monumentale 2.0 topic! :lightbulb:
broekrok schreef:
25-07-2020 17:33
Zeg waterman, misschien kun je ff lekker gaan zeiken op je eigen monumentale 2.0 topic! :lightbulb:
Neeeeeeeeeee
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:32
Het was net weer overal rustig en dat kun jij niet hebben Waterman, je moet overal narigheid verspreiden. Dat lijkt me serieus zonde van je vrije tijd, of je werktijd.
Nou kom zeg. Bekijk je eigen inbreng eens op vrijwel ieder topic. En hoe je dan naar twee ( dank zij mij) napraat topics spoedt om daar je verhaal te halen. Soms post jij zo veel, dat ik bijna denk dat jullie met meer zijn.
Veel geluk, ik ben al weer weg!
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:12
Ik denk dat Waterman hoopte dat de ruzie aan zou houden en dat de oude napraat zou verdwijnen, volgens mij is hij of zij nog een tijdje stug door blijven klagen bij de mods toen dat topic er allang was. Dus die heeft een heel ander doel dan degenen die echt gewoon een topic zonder eten wilden.
Denk ik ook. Die verspreid alleen maar vitriool.
Thaise oesterzwam-tofusoep :-P)

En ik denk dat iemand ook oesterzwammen heeft gegeten want Jezus krijst op een trekker wat een zwamneus.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kan iemand het water effe laten weglopen?

Pasta met zalm, courgettes en paprika.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik twijfel tussen pizza en sushi, ik ga in ieder geval totaal niet koken
Sommigen zouden echt de drank moeten laten staan, denk ik weleens.
Courgettesoep met naanbrood van Jamie.
Broodje met iets. Of tosti met geitenkaas, appel, rode ui en rucola.
Iemand nog een tip voor een mooie serie? Heb net Stateless gezien. Die vond ik goed.
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:40
Ik twijfel tussen pizza en sushi, ik ga in ieder geval totaal niet koken
Allebei lekker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Merys schreef:
25-07-2020 17:41
Sommigen zouden echt de drank moeten laten staan, denk ik weleens.
:proud:
charlottew88 schreef:
25-07-2020 17:44
Allebei lekker.
Ja maar het combineert niet goed
Maud*de*Braose schreef:
25-07-2020 17:44
Iemand nog een tip voor een mooie serie? Heb net Stateless gezien. Die vond ik goed.
El Embarcadero.
Hier en daar ook gekend als The Pier.
Is dit nu later?
Wissewis schreef:
25-07-2020 17:46
El Embarcadero.
Hier en daar ook gekend als The Pier.
Dank je, ik zal eens kijken of ik die kan vinden.
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:46
Ja maar het combineert niet goed
Nee inderdaad :proud:
4-kazen pastakussentjes met gister al gemaakte tomatensaus.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Maud*de*Braose schreef:
25-07-2020 17:47
Dank je, ik zal eens kijken of ik die kan vinden.
Ik ben hier trouwens ook ooit eens begonnen aan de reeks Le bureau des Légendes.
5 seizoenen over Franse Staatsveiligheid.

Ik vond het na 1 seizoen te donker.
Maar wie weet is het wel je ding.
Is dit nu later?
Lasagne (of is het lasagna?).
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
25-07-2020 15:54
Moet niet, mag wel.

Het kan best interessant zijn te vernemen waarom jij niet bij 2.0 bent langsgegaan, bijvoorbeeld :D

Maar dan moet ik gaan reageren in het 'vraag het de mods' topic.. en dat wil ik ook al niet. Errug he ;-))
Later is nu
Simpele groentesoep met broodje kaas.
Wij zouden naar een bbq, maar man is niet lekker dus we blijven thuis. Man ligt op bed en ik heb geen zin in koken.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven