Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Stromae mag bij mij ook langskomen maar dat hoort bij zijn act
Zou hij nog ooit weer muziek gaan maken? Zo jammer dat hij stopte.
Oudblond schreef:
25-07-2020 12:12
Nou.... Stromae mag met zijn hoogopgetrokken sokken en zijn korte broek hier wel even komen visiteren. :D
:O
Ik gok dat visiteren in België een andere betekenis heeft dan in het Nederlands?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dana schreef:
25-07-2020 12:26
:O
Ik gok dat visiteren in België een andere betekenis heeft dan in het Nederlands?
Geen idee :blond: :devil:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Julus schreef:
25-07-2020 12:24
Stromae mag bij mij ook langskomen maar dat hoort bij zijn act
Die sokken en truien zijn de basis van zijn 'modelijn'. Met dank aan zijn mevrouw.
Oudblond schreef:
25-07-2020 12:28
Geen idee :blond: :devil:
In Nederland is het als de douane zegt: ga maar krom staan, dan onderzoeken we even of u bolletjes heeft geslikt...
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Julus schreef:
25-07-2020 12:24
Zou hij nog ooit weer muziek gaan maken? Zo jammer dat hij stopte.
HIj heeft medische problemen gehad en is vader geworden. Momenteel produced hij vooral. En dat hoor je behoorlijk bijvoorbeeld in het album van Angèle.
Oudblond schreef:
25-07-2020 12:29
Die sokken en truien zijn de basis van zijn 'modelijn'. Met dank aan zijn mevrouw.
Aha. Ja ik wist wel dat hij zich nu ook bezighoudt met hun modelijn.
Oudblond schreef:
25-07-2020 12:33
HIj heeft medische problemen gehad en is vader geworden. Momenteel produced hij vooral. En dat hoor je behoorlijk bijvoorbeeld in het album van Angèle.
Dat wist ik niet. Ik hoop dat hij ook zelf weer gaat uitbrengen.
Beste forummers,

Inmiddels zijn er alweer ruim twee weken voorbij sinds we napraat 2.0 hebben geopend. Wij zijn heel erg benieuwd hoe jullie de afgelopen twee weken hebben ervaren.

Na wat opstart problemen en kinderziektes hebben wij het idee dat het nu best aardig loopt.

We horen graag van jullie in het 'vraag het de mods' topic.

Met vriendelijke groet,

De moderators :) .
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Rosabella1 schreef:
25-07-2020 04:26
En als het verder gewoon een leuke man is dan zorg je er gewoon voor dat zowel die witte sokken als die sandalen spoorloos verdwijnen. :hihi:

Waarom mag een man geen sandalen dragen :O

Als ik niet bij 2.0 ben langsgegaan, moet ik dan toch een mening geven?
Later is nu
Dreamer schreef:
25-07-2020 15:18

Moet niet, mag wel.

Het kan best interessant zijn te vernemen waarom jij niet bij 2.0 bent langsgegaan, bijvoorbeeld :D
Dreamer schreef:
25-07-2020 15:18

Nou het mag wel maar niet in combinatie met witte/zwarte sportsokken en tja als zo'n man niet luistert en toch door wil gaan met het dragen ervan dan rest er niks anders dan beide spoorloos te laten verdwijnen.
Het is helaas niet anders. :proud:
En jaja ik weet dat je niet mag proberen om een man te veranderen maar soms kan het niet anders en moet je ze een klein beetje de goede richting in duwen. ;-D
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Rosabella1 schreef:
25-07-2020 16:10
Nou het mag wel maar niet in combinatie met witte/zwarte sportsokken en tja als zo'n man niet luistert en toch door wil gaan met het dragen ervan dan rest er niks anders dan beide spoorloos te laten verdwijnen.
Het is helaas niet anders. :proud:
En jaja ik weet dat je niet mag proberen om een man te veranderen maar soms kan het niet anders en moet je ze een klein beetje de goede richting in duwen. ;-D
Heb je vriend al op gepaste wijze gestraft?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Wat een fijne reactie in "vraag het de mods" van 1 van de hardste schreeuwers om een topic zonder jullie en zullie.
Daar zul je toch je best voor hebben gedan als mods :facepalm:
Merys schreef:
25-07-2020 16:57
Wat een fijne reactie in "vraag het de mods" van 1 van de hardste schreeuwers om een topic zonder jullie en zullie.
Ja, dit dus. Ik snap dat napraat 2.0 voor sommigen fijn is hoor, maar dat je niet meteen moet luisteren naar de hardste schreeuwer is nu wel bewezen.
Life is short. Eat dessert first.
Merys schreef:
25-07-2020 16:57
Nou inderdaad.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
doornroosje9 schreef:
25-07-2020 17:11
Ja, dit dus. Ik snap dat napraat 2.0 voor sommigen fijn is hoor, maar dat je niet meteen moet luisteren naar de hardste schreeuwer is nu wel bewezen.
Ik denk dat Waterman hoopte dat de ruzie aan zou houden en dat de oude napraat zou verdwijnen, volgens mij is hij of zij nog een tijdje stug door blijven klagen bij de mods toen dat topic er allang was. Dus die heeft een heel ander doel dan degenen die echt gewoon een topic zonder eten wilden.
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:12
Ik denk dat Waterman hoopte dat de ruzie aan zou houden en dat de oude napraat zou verdwijnen, volgens mij is hij of zij nog een tijdje stug door blijven klagen bij de mods toen dat topic er allang was. Dus die heeft een heel ander doel dan degenen die echt gewoon een topic zonder eten wilden.
Yep. Mislukt.
Life is short. Eat dessert first.
Gelukkig is dat diegene dan niet gelukt!
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
HIGH FIVES ALL AROUND BITCHEZ
Monumenten zijn er toch pas als je heengegaan bent?

Dan moet je dus eerst heen gaan en dan maar afwachten wat er van komt.

En dag!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Murrmurr schreef:
25-07-2020 17:12
Je hebt het mis lieverd. In tegenstelling tot iemand die de ganse dag op ieder topic de ietwat mislukte lolbroek uithangt, heb ik echt meer te doen.
En geef nu toe: zoveel leuker zijn jouw grapjes niet dan mijn enorm leuke opmerking over een monument?
feow schreef:
25-07-2020 17:20
Monumenten zijn er toch pas als je heengegaan bent?

Dan moet je dus eerst heen gaan en dan maar afwachten wat er van komt.

En dag!!
Is dit een dreigement?
:hug: Het lijkt me echt niet zo leuk om jou te zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven