Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wissewis schreef:
24-07-2020 23:27
Waar kan ik mijn Corona-isoleer-schuiltentje precies neermikken op je landgoed :-D ?

En heb je ergens een kraantje buiten waar ik water kan aftappen?
kraantje, riool en de pruimenboom hangt goed vol dit jaar!
jouw leven is een keuze
Vol is een vrij relatief begrip in Nederland. Het aantal mensen per oppervlakte is voor een land hoog maar dat is vanzelfsprekend omdat andere landen relatief veel minder stedelijk gebied hebben. Als je Nederland ziet als stedelijk gebied valt het weer reuze mee.
Solomio schreef:
24-07-2020 23:27
Je eerste berekening ging gewoon uit van het totale grondoppervlak van NL en vervolgens maakte je een rekenfout.

Geeft niks, maar hou gewoon op met al deze kronkels en bedenk volgende keer gewoon dat je je sommen ff moet laten controleren.
vaanwaar deze neerbuigende reactie?

Punt was, is en blijft dat we met 17 miljoen mensen op een kluitje zitten. De enige die over sommetjes valt, en daar ivwr blijft kronkelen en herhalen ben jij. Ik heb tig reacties terug al gezegt dat mijn som fout was, maar dáár zal je wel overheen gelezen hebben. Is ook best bijzonder hier, iemand die toegeeft dat ie fout zit.. snap ik.

Geeft ook nie, maar hou het wel sportief.
jouw leven is een keuze
2east schreef:
24-07-2020 23:34
vaanwaar deze neerbuigende reactie?

Punt was, is en blijft dat we met 17 miljoen mensen op een kluitje zitten. De enige die over sommetjes valt, en daar ivwr blijft kronkelen en herhalen ben jij. Ik heb tig reacties terug al gezegt dat mijn som fout was, maar dáár zal je wel overheen gelezen hebben. Is ook best bijzonder hier, iemand die toegeeft dat ie fout zit.. snap ik.

Geeft ook nie, maar hou het wel sportief.
Ik heb prima gezien hoe je je fout omschreef, maar das wat anders dan toegeven dat je som fout was.

Je wilde een punt maken, nam daarvoor de verkeerde gegevens én berekende ze ook nog es fout.

Alleen geloof ik dat je dat van die 'verkeerde gegevens' pas bedacht toen bleek dat je som niet klopte en daarmee je punt dus onderuit ging.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Terugkomend op mijn vraag over topless zonnen met kinderen; leuk dat jullie zo eensgezind waren. :yes:
"op een kluitje leven" is ook maar relatief.
Nicotientje schreef:
24-07-2020 21:54
Euh.... dat veroordelende is sowieso hier een dingetje op t forum.
Man met witte sokken in sandalen.. ....dumpen die gast.
Borstvoeding is zooooooo veel beter dan flesvoeding
Wel/niet vaccineren mega drama.
Overgewicht is toch echt je eigen schuld enz enz enz
Ik ben niet zo van de vooroordelen maar witte sokken in sandalen hoef je inderdaad niet te dumpen, die moet je om te beginnen gewoon niet daten. :mrgreen:
ava75 schreef:
25-07-2020 04:04
Ik ben niet zo van de vooroordelen maar witte sokken in sandalen hoef je inderdaad niet te dumpen, die moet je om te beginnen gewoon niet daten. :mrgreen:
En als het verder gewoon een leuke man is dan zorg je er gewoon voor dat zowel die witte sokken als die sandalen spoorloos verdwijnen. :hihi:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
VANTA schreef:
25-07-2020 01:46
Terugkomend op mijn vraag over topless zonnen met kinderen; leuk dat jullie zo eensgezind waren. :yes:
Ik ben die vraag niet tegengekomen, dus geen idee of ik eensgezind ben.

David Dunning
Goedemorgen wegpestende heksen met borderline en mannelijke narcisten :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moggeh zonnestraaltje :hello:
Goedemorgen!!! Aardig wat bij te lezen... :cheer:
Zowizo schreef:
25-07-2020 08:50
Goedemorgen!!! Aardig wat bij te lezen... :cheer:
:whut:
charlottew88 schreef:
25-07-2020 08:42
Goedemorgen wegpestende heksen met borderline en mannelijke narcisten :hello:
Als non-binary voel ik me niet aangesproken.

David Dunning
Goedemorgen :sun:

Vakantie voorbij, weer op huus an :cry:
Goeiemorgen

Jammer broekrok, dat het voorbij is. Fijn gehad?
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 25-07-2020 09:43
Reden: Spelfout
3.28% gewijzigd
-Shifty- schreef:
25-07-2020 08:52
:whut:
Ik denk jij niks maar ik heb me een paar dagen niet echt hier begeven... dus gelijk wat te doen bij de :koffie: (naja thee dan in mijn geval)

Broekrok heb je een leuke vakantie gehad? Gaat altijd veel te snel voorbij he?

Even kijken of mijn man lelijk of knap is... volgens de viva normen dan toch...
Het was heerlijk!!
Vier dagen in mijn uppie in een hutje "op de hei" :thumbsup:
broekrok schreef:
25-07-2020 09:42
Het was heerlijk!!
Vier dagen in mijn uppie in een hutje "op de hei" :thumbsup:
Klinkt goed!
Solomio schreef:
25-07-2020 08:56
Als non-binary voel ik me niet aangesproken.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
ava75 schreef:
25-07-2020 04:04
Beter om die gewoon te laten lopen zodat een witte-sokken-liefhebber die kan daten.
Kan hij tenminste gewoon zichzelf zijn bij een date.
Of van die heel hoog opgetrokken sokken in sandalen. Op een korte broek. Wat zou de gedachte daarachter zijn?
Julus schreef:
25-07-2020 11:50
Of van die heel hoog opgetrokken sokken in sandalen. Op een korte broek. Wat zou de gedachte daarachter zijn?

Zit lekker en is praktisch bij het grasduinen: geen teken in je kuiten. Legt moeder de vrouw klaar, wel zo makkelijk!
Dat zal het zijn. Ideaal afschrikmiddel ook tav andere vrouwen dus je weet zeker dat niemand een bedreiging is.
Julus schreef:
25-07-2020 11:55
Dat zal het zijn. Ideaal afschrikmiddel ook tav andere vrouwen dus je weet zeker dat niemand een bedreiging is.
Nou.... Stromae mag met zijn hoogopgetrokken sokken en zijn korte broek hier wel even komen visiteren. :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven