Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ow, ja die heeft ook hele bizarre verwachtingen van anderen. Zeer onrealitisch.
Zowizo schreef:
02-08-2020 12:26
Ja haha dan kun je voor jezelf gewoon nog bedenken dat het niet aan jou lag en aan je kunsten ...
Exact.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
02-08-2020 12:23
Ik word liever geghoast dan dat iemand eerlijk zegt dat ik tegenval.
Het komt beide op hetzelfde neer. Ik heb liever duidelijkheid. Maar is wel pijnlijk om te horen.
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 12:27
Kunsten?
tuurlijk... ik heb een hele trukendoos voor als ik op date ga juist om te voorkomen dat ik geghost wordt, maar als het dan toch gebeurd ligt het iig niet daaraan...
Ohhhh, ik realiseer me nu dat ik ook wel eens mensen geghost heb. Maar dan meer in vriendschappen. Niet zo'n fijne eigenschap, gewoon de deur dicht trekken en dat was het dan.
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 12:31
Ohhhh, ik realiseer me nu dat ik ook wel eens mensen geghost heb. Maar dan meer in vriendschappen. Niet zo'n fijne eigenschap, gewoon de deur dicht trekken en dat was het dan.
Dat doet iedereen toch wel eens? Ik vind dat in elk geval te prefereren boven een officieel exitgesprek :)
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 12:31

Valt dat niet meer onder de noemer 'laten verwateren' ?
Of heb je dan echt de telefoon niet meer opgenomen, appjes genegeerd?
Griebus67 schreef:
02-08-2020 12:33
Dat doet iedereen toch wel eens? Ik vind dat in elk geval te prefereren boven een officieel exitgesprek :)
Ja, maar het waren mensen met wie ik heel leuk omging en voor wie dat echt als een donderslag bij heldere hemel kwam. Heb ook wel eens contacten dood laten bloeden, dat vind ik net iets anders.
Peixe schreef:
Dat laatste. :-$
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 12:34
Ja, maar het waren mensen met wie ik heel leuk omging en voor wie dat echt als een donderslag bij heldere hemel kwam. Heb ook wel eens contacten dood laten bloeden, dat vind ik net iets anders.
Ah, oké. Dat is inderdaad iets anders.
Ik ga mijn leven beteren!

Gek, dat je door een gesprekje hier opeens zo met je neus op de feiten wordt gedrukt. Ik wist wel dat het niet leuk/netjes was. Maar het heeft zelfs een naam. :-(
broekrok schreef:
02-08-2020 12:25
Whaaaa het plenst hier!
Fuck you .
Life is short. Eat dessert first.
Peixe schreef:
Soms werkt de andere kant niet mee met dat verwateren.
Dan volgt er een officieel exit-gesprek dus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 12:40
Fuck you .
Ik ook van jou, hoor :lips: :bigkiss: :lips:
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 12:23
De buurvrouw from hell vraagt hoe ze problemen met haar buren kan voorkomen. Als iedereen (echt zelden zoveel gelijke meningen gelezen hier) zegt dat ze haar gedrag moet aanpassen komen er nog meer bonte verhalen en een rits excuses. Ben ik even blij met mijn buurvrouw die alleen maar altijd klaagt dat ze niet kan slapen omdat iemand in de flat 3 km verderop een scheet laat)
Ik heb zo’n soort buurvrouw. Gelukkig zit de badkamer aan de andere kant en hoor ik haar wasmachine niet. Wie weet wast ze ook wel 10x per dag :rofl:
Oja en ze vergeet pakjes niet. Zodra ik mijn portier open staat ze aan de deur en als er per ongeluk wat bij haar is aangeleverd en ik ren eerst naar binnen om te plassen staat ze boos aan te bellen, omdat ik het pakketje niet gelijk afhaal.
Eigenlijk is de enige overeenkomst dat ze 5 katten heeft en een stinkend huis.
LīlyRose schreef:
02-08-2020 12:48
Ik heb zo’n soort buurvrouw. Gelukkig zit de badkamer aan de andere kant en hoor ik haar wasmachine niet. Wie weet wast ze ook wel 10x per dag :rofl:
Oja en ze vergeet pakjes niet. Zodra ik mijn portier open staat ze aan de deur en als er per ongeluk wat bij haar is aangeleverd en ik ren eerst naar binnen om te plassen staat ze boos aan te bellen, omdat ik het pakketje niet gelijk afhaal.
Pffff, vermoeiend. De flat waar ik woon is jaren gereserveerd geweest voor 50+ (ik woonde er daarvoor al) Al mijn buren zijn zeer op leeftijd. Erg prettig en rustig. Helaas is die regel al een tijdje afgeschaft en zie je hier steeds meer aso's komen wonen. En mensen die "in de maatschappij opgevangen moeten worden". Dat geeft ook steeds meer overlast.
Iemand al gemeld dat de zus van de van de aardbodem verdwenen date heeft gereageerd en dat de TO nu een tsunami aan berichten heeft geplaatst in het topic?
* ok, dat laatste is wat overdreven gesteld
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 10:00
Ik ook niet. Ze doen soms dingen in relaties die grote financiele gevolgen hebben zonder goede afspraken te maken of voor hun eigen belang te zorgen. Zo vreemd.

Het lijkt er vooral op dat bepaalde mannen continue met de financiën bezig zijn, met de gedachte 'wat als we uit elkaar gaan, want dat gaan we sowieso' terwijl de vrouwen in diezelfde relatie alles best vinden want 'het is m'n soulmate en we blijven voor altijd samen'

En op die verschillende manieren van kijken naar de relatie, krijg je dus financiele scheefgroei.
Later is nu
ikBedoelHetGoed schreef:
02-08-2020 15:15
Iemand al gemeld dat de zus van de van de aardbodem verdwenen date heeft gereageerd en dat de TO nu een tsunami aan berichten heeft geplaatst in het topic?
* ok, dat laatste is wat overdreven gesteld

Ook voor het dramatische effect toch?

Nou vind het wel een leuk topic. Ik hoop op een happy end, over 15 jaar getrouwd en 3 kinderen met een 4e onderweg... :flirting:
En door de berichten van Maud bedenk ik me ineens dat ik ook eens ben geghost Een vriendin, waar ik dag en nacht voor klaarstond, létterlijk, liet van de één op de andere dag niets meer van zich horen. Toen ik jaren later haar adres kon achterhalen, heb k haar nog een kaartje gestuurd met de vraag 'wat heb ik gedaan, wat is er gebeurd?' en toen kreeg ik alleen terug "ik wil geen contact meer"

Dat heeft me behoorlijk pijn gedaan, moet ik zeggen. Dan voelt verwateren wel heel anders.
Later is nu
Dreamer schreef:
02-08-2020 15:25
En door de berichten van Maud bedenk ik me ineens dat ik ook eens ben geghost Een vriendin, waar ik dag en nacht voor klaarstond, létterlijk, liet van de één op de andere dag niets meer van zich horen. Toen ik jaren later haar adres kon achterhalen, heb k haar nog een kaartje gestuurd met de vraag 'wat heb ik gedaan, wat is er gebeurd?' en toen kreeg ik alleen terug "ik wil geen contact meer"

Dat heeft me behoorlijk pijn gedaan, moet ik zeggen. Dan voelt verwateren wel heel anders.

Meen je niet? Dat is ook een raar verhaal zeg... je kan toch op zijn minst zeggen wat er is? Heel vervelend zulke dingen...
Zowizo schreef:
02-08-2020 15:21
Ook voor het dramatische effect toch?

Nou vind het wel een leuk topic. Ik hoop op een happy end, over 15 jaar getrouwd en 3 kinderen met een 4e onderweg... :flirting:

Ik geloof er geen fluit van. Telefoon in de wc gevallen. Tuurlijk.
En nu wachten op een nieuwe simkaart?

Mijn telefoon is ook wel eens nat geworden en kapot gegaan maar met de simkaart niks aan de hand hoor. Die kan wel tegen een drupje.
Kon gewoon in een oude telefoon en na 3 minuten weer bereikbaar.
Peixe schreef:
02-08-2020 15:31
Ik geloof er geen fluit van. Telefoon in de wc gevallen. Tuurlijk.
En nu wachten op een nieuwe simkaart?

Mijn telefoon is ook wel eens nat geworden en kapot gegaan maar met de simkaart niks aan de hand hoor. Die kan wel tegen een drupje.
Kon gewoon in een oude telefoon en na 3 minuten weer bereikbaar.

Ja weet ik maar tis toch even lekker om in een sprookje te geloven.... gewoon lekker zo'n feel good momentje op de zondag
Snap vooral zo'n TO niet. Maar dat had ik getikt. :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven