Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 10:46
En vooral als het een spannend topic is! 'Emmer aan het raam' bijvoorbeeld! :"-(
Hahaha, die vergeet niemand (uit dat topic) meer.
Zowizo schreef:
02-08-2020 10:44
Weet je wat trouwens ook schijt irritant is, als iemand een topic opent en er vervolgens nooit meer in reageert... waarom dan??? :bonk:
Daarom is loepen ook zo handig, want sommige TO doen dat echt bij ieder topic dat ze openen.
Foei loepen. Dat kan echt niet hoor.
*Pauze* schreef:
02-08-2020 10:48
Daarom is loepen ook zo handig, want sommige TO doen dat echt bij ieder topic dat ze openen.

Haha ja ik moet dat idd gaan doen, merkte het van de week ook in een corona topic.

Euhhhh.... emmer aan het raam? Kan ik dat ergens terug vinden? Nieuwsgierig als ik ben...
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 10:50
Ik kom er ronduit voor uit dat ik het regelmatig gebruik :yes:
Snap die hetze tegen loepen absoluut niet.
Is dat topic 10 jaar oud??? En de TO heeft een jaar later nog een paar berichten in andere topics geschreven. :whip:

thuis/vraag-me-iets-af/list_messages/68401
Life is short. Eat dessert first.
Zowizo schreef:
02-08-2020 10:51
Haha ja ik moet dat idd gaan doen, merkte het van de week ook in een corona topic.

Euhhhh.... emmer aan het raam? Kan ik dat ergens terug vinden? Nieuwsgierig als ik ben...
Ha, ik heb het al gezocht, zie link. En sterkte, want er is geen einde.

Ik vergeet altijd te loepen. Totdat iemand roept 'loepen', dan doe ik dat ook soms.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 02-08-2020 10:58
4.66% gewijzigd
Hing die gewoon nog op je koelkast Roosje? :-D :-D
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 10:57
Hing die gewoon nog op je koelkast Roosje? :-D :-D
Tuurlijk!

Nee, 'emmer uit het raam viva forum' deed het 'm al. ;-D
Luci_Morgenster schreef:
02-08-2020 10:50

Ik loep me de moeder.
doornroosje9 schreef:
02-08-2020 10:57
Tuurlijk!

Nee, 'emmer uit het raam viva forum' deed het 'm al. ;-D
Nou ik heb gekeken, en betreffende TO geloept, kwam ik toch bij meerdere interessante topics uit van 10 jaar geleden. Toen was hyves nog helemaal top, blowen in het bijzijn van je stiefkids niet meer dan normaal en 5x seks per week echt te weinig...

Vermakelijk dat wel.
Ik heb zelf een keer iemand geghost B)

Stappen in Arnhem, leuke (?) man ontmoet en met mijn aangeschoten hoofd mijn telefoonnummer gegeven en afgesproken voor de volgende dag.
Hij zou met de trein naar mijn stad komen.
Toen ik wakker werd de volgende dag (bij vriendin in Arnhem) moest ik zelf met de auto naar huis rijden en had ik helemaal geen zin meer aan met hem afspreken.

Ik kon hem niet bellen/appen en ik heb gewoon niks gedaan. Ook niet de telefoon opgenomen toen hij belde waarom ik hem niet van het station afhaalde.

Dus. Ik ben ook een bitch.
Peixe schreef:
02-08-2020 11:50

Stappen in Arnhem, leuke (?) man ontmoet en met mijn aangeschoten hoofd mijn telefoonnummer gegeven en afgesproken voor de volgende dag.
Toen ik wakker werd de volgende dag (bij vriendin in Arnhem) moest ik zelf met de auto naar huis rijden en had ik helemaal geen zin meer aan met hem afspreken.

Ik kon hem niet bellen/appen en ik heb gewoon niks gedaan. Ook niet de telefoon opgenomen toen hij belde waarom ik hem niet van het station afhaalde.

Oh wat ben jij erg! :HA:
Peixe schreef:

:whip:

Ja dat kan echt niet... ik zou hem nu alsnog opzoeken en nederige excuses maken :kneel:
Peixe schreef:

Foei.

En ging hij toen met meerdere vrienden je bellen en appen en je zus/broer ook berichtjes sturen?
Haha, nee.

GZD geen enge stalkers gehad. Alleen een boos voicemailbericht en pissige appjes van hemzelf.
De buurvrouw from hell vraagt hoe ze problemen met haar buren kan voorkomen. Als iedereen (echt zelden zoveel gelijke meningen gelezen hier) zegt dat ze haar gedrag moet aanpassen komen er nog meer bonte verhalen en een rits excuses. Ben ik even blij met mijn buurvrouw die alleen maar altijd klaagt dat ze niet kan slapen omdat iemand in de flat 3 km verderop een scheet laat)
Ik word liever geghoast dan dat iemand eerlijk zegt dat ik tegenval.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Peixe schreef:
02-08-2020 12:22
Haha, nee.

GZD geen enge stalkers gehad. Alleen een boos voicemailbericht en pissige appjes van hemzelf.
Mooie les voor hem, als een dronken vrouw je dingen belooft, niet intrappen.
Maud*de*Braose schreef:
02-08-2020 12:23
De buurvrouw from hell vraagt hoe ze problemen met haar buren kan voorkomen. Als iedereen (echt zelden zoveel gelijke meningen gelezen hier) zegt dat ze haar gedrag moet aanpassen komen er nog meer bonte verhalen en een rits excuses. Ben ik even blij met mijn buurvrouw die alleen maar altijd klaagt dat ze niet kan slapen omdat iemand in de flat 3 km verderop een scheet laat)

Die met de 5 katten bedoel je?
Whaaaa het plenst hier!
Peixe schreef:
02-08-2020 12:22
Haha, nee.

En logisch. :-D :-D
Solomio schreef:
02-08-2020 12:23
Ik word liever geghoast dan dat iemand eerlijk zegt dat ik tegenval.

Ja haha dan kun je voor jezelf gewoon nog bedenken dat het niet aan jou lag en aan je kunsten ...
Zowizo schreef:
02-08-2020 12:24
Die met de 5 katten bedoel je?
Ja, fijn mens :-D
Zowizo schreef:
02-08-2020 12:26
Ja haha dan kun je voor jezelf gewoon nog bedenken dat het niet aan jou lag en aan je kunsten ...
Kunsten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven