Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
donderdag 22 april 2010 om 21:48
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 21:44:
Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.
Ergens gaat er hier iets mis.
Juist.
Ergens wil het niet landen bij Viva dat het hier een illegale activiteit betreft. En niet 'een aspect van een opvoedingsstijl' zoals de Angel het nu noemt in het mod topic.
Ik ben hier echt furieus over, eigenlijk.
Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.
Ergens gaat er hier iets mis.
Juist.
Ergens wil het niet landen bij Viva dat het hier een illegale activiteit betreft. En niet 'een aspect van een opvoedingsstijl' zoals de Angel het nu noemt in het mod topic.
Ik ben hier echt furieus over, eigenlijk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
donderdag 22 april 2010 om 21:49
En zuigen?
Pardon!
Ja, als het over kindermishandeling gaat zuig ik desnoods net zo lang tot het iemand botte hersenen doordringt.
Vorm even een beeld in je hoofd van een paar kinderen onder de 4 die dagelijks met een houten latje worden geslagen, zo dat het geen blauwe plekken geeft, maar het brand wel.
Dan moeten ze gaan bidden om vergeving.
En wij zuigen omdat wij keer op keer de idioterie daarvan benoemen?
Pardon!
Ja, als het over kindermishandeling gaat zuig ik desnoods net zo lang tot het iemand botte hersenen doordringt.
Vorm even een beeld in je hoofd van een paar kinderen onder de 4 die dagelijks met een houten latje worden geslagen, zo dat het geen blauwe plekken geeft, maar het brand wel.

donderdag 22 april 2010 om 21:53
quote:iry schreef op 22 april 2010 @ 21:49:
En zuigen?
Pardon!
Ik krijg echt een misselijk gevoel, knoop in m'n maag, kippenvel en de rillingen tegelijk van jouw post..
Walgelijke praktijken.. (het voorval, niet de post)
En zuigen?
Pardon!
Ik krijg echt een misselijk gevoel, knoop in m'n maag, kippenvel en de rillingen tegelijk van jouw post..
Walgelijke praktijken.. (het voorval, niet de post)
donderdag 22 april 2010 om 21:54

donderdag 22 april 2010 om 21:55
quote:Daarnaast het verzoek aan MrsCaricos om zich niet meer uit te tent te laten lokken en het niet meer over 'tuchtigen' en/of lijfstraffen te hebben, aangezien ze weet dat dat olie op het vuur gooien is hier.Olie op het vuur gooien hier? Ik gok overal ter wereld waar men normale denkwijzen nahoudt omtrent het opvoeden van een kind. En naast "olie op het vuur" is het hier ook nog eens wettelijk verboden.

donderdag 22 april 2010 om 21:57
donderdag 22 april 2010 om 21:58

donderdag 22 april 2010 om 21:59
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 21:58:
Gatver, ik hou hier een heel naar gevoel aan over. Eigenlijk vragen de Angels ons om onze mond te houden, ogen te sluiten en net te doen alsof er niks gebeurt (is). En ondertussen gaat Mrs.C. gewoon door met haar illigale en mensonterene praktijken. Bah!is zij er nog dan? ongelooflijk dacht dat zij een perma ban had een paar weken geleden ?
Gatver, ik hou hier een heel naar gevoel aan over. Eigenlijk vragen de Angels ons om onze mond te houden, ogen te sluiten en net te doen alsof er niks gebeurt (is). En ondertussen gaat Mrs.C. gewoon door met haar illigale en mensonterene praktijken. Bah!is zij er nog dan? ongelooflijk dacht dat zij een perma ban had een paar weken geleden ?