Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 21:44:

Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.

Ergens gaat er hier iets mis.

Juist.

Ergens wil het niet landen bij Viva dat het hier een illegale activiteit betreft. En niet 'een aspect van een opvoedingsstijl' zoals de Angel het nu noemt in het mod topic.

Ik ben hier echt furieus over, eigenlijk.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
En zuigen?

Pardon!

Ja, als het over kindermishandeling gaat zuig ik desnoods net zo lang tot het iemand botte hersenen doordringt.

Vorm even een beeld in je hoofd van een paar kinderen onder de 4 die dagelijks met een houten latje worden geslagen, zo dat het geen blauwe plekken geeft, maar het brand wel.

Dan moeten ze gaan bidden om vergeving.

En wij zuigen omdat wij keer op keer de idioterie daarvan benoemen?
Ik ben ook woest!
En dan is die trut ook weer zwanger. Joepie, nog een slachtoffer.
Broedkippetje, mooie post in het modtopic!!!!
*heb maar een gedeelte meegelezen in het topic, kon geen toegestane reactie bedenken*

??? Slechte BABY'S???

En daar moeten de kwade geesten uitgemept worden met een stokje??? OMG
Ik denk dat als ze iedereen zouden moeten bannen die het niet eens is (zacht uitgedrukt...) met M-Scary het forum nog maar 1 lid heeft.
En ik ben ook meteen mijn eretitel als ontaardtste moeder kwijt dankzij deze mevrouw.
quote:iry schreef op 22 april 2010 @ 21:49:

En zuigen?

Pardon!

Vorm even een beeld in je hoofd van een paar kinderen onder de 4 die dagelijks met een houten latje worden geslagen, zo dat het geen blauwe plekken geeft, maar het brand wel.

En wij zuigen omdat wij keer op keer de idioterie daarvan benoemen?

Ik krijg echt een misselijk gevoel, knoop in m'n maag, kippenvel en de rillingen tegelijk van jouw post..

Walgelijke praktijken.. (het voorval, niet de post)
quote:lemoos schreef op 22 april 2010 @ 21:52:

*heb maar een gedeelte meegelezen in het topic, kon geen toegestane reactie bedenken*

??? Slechte BABY'S???

En daar moeten de kwade geesten uitgemept worden met een stokje??? OMGZoiets ja,daar schijn je hele goede mensen van te maken zo
Jezus, wat gebeurt hier toch allemaal?

Ik zie dan Floor al een 24-uurs ban te pakken heeft.

Over het algemeen ben ik het wel eens met het beleid dat de angels voeren, maar hier kan ik echt niet bij.
The time is now
quote:Daarnaast het verzoek aan MrsCaricos om zich niet meer uit te tent te laten lokken en het niet meer over 'tuchtigen' en/of lijfstraffen te hebben, aangezien ze weet dat dat olie op het vuur gooien is hier.Olie op het vuur gooien hier? Ik gok overal ter wereld waar men normale denkwijzen nahoudt omtrent het opvoeden van een kind. En naast "olie op het vuur" is het hier ook nog eens wettelijk verboden.
Eerst een klap, dan bidden.......En dan worden die arme kinderen achteraf geknuffeld door ma en pa. Dan raak je toch helemaal het spoor kwijt als kind? Al je veiligheid wordt je zo ontnomen!
quote:Suze2 schreef op 22 april 2010 @ 21:51:

En dan is die trut ook weer zwanger. Joepie, nog een slachtoffer.

Ja da's waar ook.

Loomii, voor je post in het mod topic
quote:Suze2 schreef op 22 april 2010 @ 21:51:

En dan is die trut ook weer zwanger. Joepie, nog een slachtoffer.Ik ben inene voor gedwongen abortus... alleen bij haar.
quote:iry schreef op 22 april 2010 @ 21:49:

Hier word ik echt naar van.
En was Floor off topic?
Gatver, ik hou hier een heel naar gevoel aan over. Eigenlijk vragen de Angels ons om onze mond te houden, ogen te sluiten en net te doen alsof er niks gebeurt (is). En ondertussen gaat Mrs.C. gewoon door met haar illigale en mensonterene praktijken. Bah!
The time is now
gaat iedereen nu naar de libelle?
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 21:57:

[...]

Hier word ik echt naar van.

Precies Star, ik dus ook.

En dan wordt er verzocht ieder woord van haar daarover, elke zinsspeling daarop te negeren?

Echt niet.
Floor, ik weet dat je meeleest.

In gedachten ben ik bij je!

Liefs Whiskers
quote:dangeensuus schreef op 22 april 2010 @ 21:58:

En was Floor off topic?Ja tuurlijk want ze vroeg niet om sluiting van een topic met 2500 posts of de aanpassing van een titel
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 21:58:

Gatver, ik hou hier een heel naar gevoel aan over. Eigenlijk vragen de Angels ons om onze mond te houden, ogen te sluiten en net te doen alsof er niks gebeurt (is). En ondertussen gaat Mrs.C. gewoon door met haar illigale en mensonterene praktijken. Bah!is zij er nog dan? ongelooflijk dacht dat zij een perma ban had een paar weken geleden ?
quote:dangeensuus schreef op 22 april 2010 @ 21:58:

En was Floor off topic?

Niet meer of minder dan anderen die er ook postten.

Ze was vooral gewoon verontwaardigd.

Het zal wel bannen gaan regenen nu denk ik, of Floor wordt ontband.
Waarom is alleen Floor de klos? Er trekken nu toch een hoop dames van leer op het Mod. topic?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven