Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
"Je begeeft je op zeeeer glad ijs met dit onderwerp mrsc , dat begrijp je toch hoop ik zelf ook wel."

Dit was (mijn) de vierde reactie toen zij het topic opende.

Niet om mezelf op de borst te slaan hoor, echt niet, maar als ik dit zie aankomen dan de angels toch ook.

Lees dan mee! En zodra ze weer bezig is zeg er wat van, hoe moeilijk kan het zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tjongejonge,eerste ban al weer uitgedeeld hier op de kleuterschool?

WAt een onvolwassen actie van angel 1 zeg,je kunt niet eens fatsoenlijk in discussie,dat moet hier maar,lekker makkelijk,hier word niet gemodereerd...
is mrs C de dorpsidioot weer bezig geweest?
En excuus eigenlijk naar allen dat ik in mijn post een beeldvorming beschrijf waar je akelig van wordt.

Maar HIER gaat de discussie dus over en DAT moeten we negeren.

Zijn wij zuigend, uit de tent lokkend

Ik noem het een statement afgeven door keer op keer er op te wijzen dat dit niet kan.

En al is het tegen beter weten in, te hopen dat er vanuit alle afkeuring iets blijft hangen.

We kunnen meer niet doen!, anders was de melding allang de deur uit gegaan hier.
Wat Angel 1 nu doet riekt wel naar machtsmisbruik vind ik, want iedereen die haar durft tegen te spreken riskeert nu een ban. Dat is toch te gek voor woorden!
Festen je avatar!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 22:04:

Wat Angel 1 nu doet riekt wel naar machtsmisbruik vind ik, want iedereen die haar durft tegen te spreken riskeert nu een ban. Dat is toch te gek voor woorden!Het zou wel netjes zijn als ze even hier komt ja!
Ohw Floor heeft een ban begrijp ik?

Vreselijk kinderachtig en zeer ongepast in dit zo gevoelige onderwerp mensen de mond te snoeren naar een regel.

Bad judgement.

Floor
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 21:44:

Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.

Ik wil niet dubbelnicken heur, maar loomii doettut weer niet.

mamalief, misschien moet je een religie bedenken waarbij het je goddelijke opdracht is om het illegaal verkregen woord/beeld/geluid te verspreiden ter meerdere glorie van Jawe, of welk ander motormerk dan ook.
anoniem_102506 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 22:08
Reden: verkeerde forummer genoemd (denk ik :-/...)
% gewijzigd
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
quote:nouschi schreef op 22 april 2010 @ 22:04:

Festen je avatar!! LEVE DE KONINGIN
Eigenlijk zit ik erover te denken om ook wat te posten op het mod topic.

Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad, nooit een ban, maar dit keer is het me wel waard.

Diep triest dat ons wordt gevraagd om niet op haar te reageren, terwijl zij hier loopt te verkondigen dat je je kinderen best mag slaan!

Hoe gestoord ben je dan?

Dit is gewoon niet oké!
Weet je wat ik me nou afvraag? In het begin van het topic vergelijkt ze kinderen met volwassenen. Vraag me af of ze die dan ook in elkaar mept als er niet naar haar geluisterd wordt. Of dat haar man dat bij haar doet. :puke:
quote:Star schreef op 22 april 2010 @ 21:55:

Loomii, voor je post in het mod topic

Hartelijk dank

Ik ben hier oprecht pissed over.
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
Maar jammer maar helaas, hij is alweer weg ook.
Mijn andere account doet het niet meer, raar.. Jij hebt dat ook Loomii?
Maar waarom is die arme Floor nu weer als eerste en misschien wel enige de lul?

Die arme meid is altijd de klos, maar ik vind haar wel stoer, een echte Jeanne D'Arc!
Bannenregen denk ik, Suze is iig ook geband.
whoommii, ik ben bang dat je eigen nick inmiddels geblokkeerd is. Kijk dus alsjeblieft uit, straks heb je nog een permaban aan je broek voor het terugkomen onder een andere nick tijdens je ban.
The time is now
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 21:54:

Jezus, wat gebeurt hier toch allemaal?

Ik zie dan Floor al een 24-uurs ban te pakken heeft.

Over het algemeen ben ik het wel eens met het beleid dat de angels voeren, maar hier kan ik echt niet bij.Ik heb me even (uurtje ofzo) ingelezen en hier sluit ik mij bij aan. Hier snap ik ook even helemaal niets meer van.
Het is niet eens meer gestoord zijn Whis, maar ziek in je hoofd zijn. Rijp voor de psych iig.
En nog iets,

Niet bepaald sympahiek 1 aspect van haar manier van opvoeden aan te vallen....

Volgens schrijven van Angel 1 in het mod topic.

Pardon?

Niet sympathiek te zeggen dat je kinderen mishandelen niet kan?

Niet sympathiek dat te herhalen zodra madam daar weer mee op de proppen komt?

Niet sympathiek?
quote:iris1969 schreef op 22 april 2010 @ 22:00:

Waarom is alleen Floor de klos? Er trekken nu toch een hoop dames van leer op het Mod. topic?

Psies.

Heb al uitleg gevraagd aan One en Naomi.
Het moderater-topic is inmiddels een kmikaze-topic geworden.
The time is now
Bannenregen, ja?

Of gewoon de ban van Floor en Suze terugdraaien, kan ook. Een beslissing van een engel kan toch wel eens gewoon onterecht of té rigide zijn?

Dat je dan terugkomt op een beslissing?
Bannenregen? Er staat nog niets in het waarschuwingen en ban topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven