Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
donderdag 22 april 2010 om 22:01
"Je begeeft je op zeeeer glad ijs met dit onderwerp mrsc , dat begrijp je toch hoop ik zelf ook wel."
Dit was (mijn) de vierde reactie toen zij het topic opende.
Niet om mezelf op de borst te slaan hoor, echt niet, maar als ik dit zie aankomen dan de angels toch ook.
Lees dan mee! En zodra ze weer bezig is zeg er wat van, hoe moeilijk kan het zijn.
Dit was (mijn) de vierde reactie toen zij het topic opende.
Niet om mezelf op de borst te slaan hoor, echt niet, maar als ik dit zie aankomen dan de angels toch ook.
Lees dan mee! En zodra ze weer bezig is zeg er wat van, hoe moeilijk kan het zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 22 april 2010 om 22:03
En excuus eigenlijk naar allen dat ik in mijn post een beeldvorming beschrijf waar je akelig van wordt.
Maar HIER gaat de discussie dus over en DAT moeten we negeren.
Zijn wij zuigend, uit de tent lokkend
Ik noem het een statement afgeven door keer op keer er op te wijzen dat dit niet kan.
En al is het tegen beter weten in, te hopen dat er vanuit alle afkeuring iets blijft hangen.
We kunnen meer niet doen!, anders was de melding allang de deur uit gegaan hier.
Maar HIER gaat de discussie dus over en DAT moeten we negeren.
Zijn wij zuigend, uit de tent lokkend
Ik noem het een statement afgeven door keer op keer er op te wijzen dat dit niet kan.
En al is het tegen beter weten in, te hopen dat er vanuit alle afkeuring iets blijft hangen.
We kunnen meer niet doen!, anders was de melding allang de deur uit gegaan hier.

donderdag 22 april 2010 om 22:05
donderdag 22 april 2010 om 22:05
quote:mamalief schreef op 22 april 2010 @ 21:44:
Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.
Ik wil niet dubbelnicken heur, maar loomii doettut weer niet.
mamalief, misschien moet je een religie bedenken waarbij het je goddelijke opdracht is om het illegaal verkregen woord/beeld/geluid te verspreiden ter meerdere glorie van Jawe, of welk ander motormerk dan ook.
Op digi vertellen hoe je illegaal muziek, films of software kan downloaden mag niet maar op kinderen vertellen hoe je je kinderen mishandelt mag wel.
Ik wil niet dubbelnicken heur, maar loomii doettut weer niet.
mamalief, misschien moet je een religie bedenken waarbij het je goddelijke opdracht is om het illegaal verkregen woord/beeld/geluid te verspreiden ter meerdere glorie van Jawe, of welk ander motormerk dan ook.
anoniem_102506 wijzigde dit bericht op 22-04-2010 22:08
Reden: verkeerde forummer genoemd (denk ik :-/...)
Reden: verkeerde forummer genoemd (denk ik :-/...)
% gewijzigd
Man, doe niet zo moeilijk, trek gewoon een leuk pak aan.
donderdag 22 april 2010 om 22:06
Eigenlijk zit ik erover te denken om ook wat te posten op het mod topic.
Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad, nooit een ban, maar dit keer is het me wel waard.
Diep triest dat ons wordt gevraagd om niet op haar te reageren, terwijl zij hier loopt te verkondigen dat je je kinderen best mag slaan!
Hoe gestoord ben je dan?
Dit is gewoon niet oké!
Ik heb nog nooit een waarschuwing gehad, nooit een ban, maar dit keer is het me wel waard.
Diep triest dat ons wordt gevraagd om niet op haar te reageren, terwijl zij hier loopt te verkondigen dat je je kinderen best mag slaan!
Hoe gestoord ben je dan?
Dit is gewoon niet oké!

donderdag 22 april 2010 om 22:09
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 21:54:
Jezus, wat gebeurt hier toch allemaal?
Ik zie dan Floor al een 24-uurs ban te pakken heeft.
Over het algemeen ben ik het wel eens met het beleid dat de angels voeren, maar hier kan ik echt niet bij.Ik heb me even (uurtje ofzo) ingelezen en hier sluit ik mij bij aan. Hier snap ik ook even helemaal niets meer van.
Jezus, wat gebeurt hier toch allemaal?
Ik zie dan Floor al een 24-uurs ban te pakken heeft.
Over het algemeen ben ik het wel eens met het beleid dat de angels voeren, maar hier kan ik echt niet bij.Ik heb me even (uurtje ofzo) ingelezen en hier sluit ik mij bij aan. Hier snap ik ook even helemaal niets meer van.
donderdag 22 april 2010 om 22:10
En nog iets,
Niet bepaald sympahiek 1 aspect van haar manier van opvoeden aan te vallen....
Volgens schrijven van Angel 1 in het mod topic.
Pardon?
Niet sympathiek te zeggen dat je kinderen mishandelen niet kan?
Niet sympathiek dat te herhalen zodra madam daar weer mee op de proppen komt?
Niet sympathiek?
Niet bepaald sympahiek 1 aspect van haar manier van opvoeden aan te vallen....
Volgens schrijven van Angel 1 in het mod topic.
Pardon?
Niet sympathiek te zeggen dat je kinderen mishandelen niet kan?
Niet sympathiek dat te herhalen zodra madam daar weer mee op de proppen komt?
Niet sympathiek?