Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 28 juli 2025 om 17:35
maandag 28 juli 2025 om 17:36
Ja want hier kan niemand meelezen? Onzin dit.GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 17:34Liever niet, dan ben ik herkenbaar straks. Of ik moet een nieuwe account maken
maandag 28 juli 2025 om 17:38
En hoe erg is dat, een nieuw account straks?GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 17:34Liever niet, dan ben ik herkenbaar straks. Of ik moet een nieuwe account maken
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 28 juli 2025 om 17:39
Irritant is dat.
Ik ben nog aan het bedenken wat ik ga eten.
zoefff wijzigde dit bericht op 28-07-2025 17:39
1.14% gewijzigd
maandag 28 juli 2025 om 17:39
Je zou denken dat ze dat op postcode bepalen. Ik neem aan dat het dan wel wat dichterbij kan ja.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 28 juli 2025 om 17:41
Je kan ook een reserve-account aanmaken voor je eigen topic en deze aanhouden voor andere topics. En wat die herkenbaarheid betreft: die is toch al naar de haaien want iedereen en zijn moeder leest hier mee.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 17:44
Klopt. Verder wordt er goed doorgevraagd op hetgeen je meldt en als er reden is anoniem te blijven (bij VT en/of de melder) moet er ook goed onderzocht worden of er actie ondernomen kán worden op je melding.
Als jij de enige bent die heeft gezien dat de buurvrouw in elkaar werd geslagen is je melding natuurlijk herleidbaar. Was het midden op het dorpsplein is het alweer anders.
Maar goed, mijn eigen ervaringen zijn heel wisselend, soms word er heel goed gehandeld, soms is het prut.
•
maandag 28 juli 2025 om 17:46
maandag 28 juli 2025 om 17:52
Ik had voor die vlakbij gekozen. Maar volgens DHL konden ze daar niet leveren en was dit de dichtstbijzijnde. Vuile jonkies op de klantenservice.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2025 17:39Je zou denken dat ze dat op postcode bepalen. Ik neem aan dat het dan wel wat dichterbij kan ja.
Gelukkig kwam er iemand met een auto op visite en is die hem voor mij gaan halen.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
maandag 28 juli 2025 om 18:07
Je bent nu ook te loepen hoor , je kunt na je ei kwijt te zijn altijd een nieuw account . aanmaken . Dit is voor jezelf ook niet handig .GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 17:34Liever niet, dan ben ik herkenbaar straks. Of ik moet een nieuwe account maken
maandag 28 juli 2025 om 18:08
Hoe zit dat met nieuw account dan? Ben ik deze dan kwijt? Mag je zomaar een nieuw account aanmaken?Yildizlar2 schreef: ↑28-07-2025 18:07Je bent nu ook te loepen hoor , je kunt na je ei kwijt te zijn altijd een nieuw account . aanmaken . Dit is voor jezelf ook niet handig .
Voor iedereen een groene tuin
maandag 28 juli 2025 om 18:09
GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 18:08Het verdwijnt nu langzaam in pagina’s. Als ik een topic aanmaak, niet.
Dan doe je het niet.
Maar jij hebt het zelf over grenzen aangeven die anderen (je man, je moeder) niet respecteren, hier worden ook grenzen aangegeven. Die jij vervolgens niet respecteert.
•
maandag 28 juli 2025 om 18:12
Je eigen topic zakt ook snel genoeg weg als het leed geleden is. En dan anonimiseer je die nick weer en dan is het helemaal klaar. Zo doet iedereen het hoor. Ik ken buiten jou werkelijk niemand die Napraat op frequente wijze gebruikt als dagboek.GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 18:08Het verdwijnt nu langzaam in pagina’s. Als ik een topic aanmaak, niet.
lady*voldemort wijzigde dit bericht op 28-07-2025 18:21
0.99% gewijzigd
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 18:12
Ja dat mag. je mag er alleen niet mee dubbelnicken in hetzelfde topic.GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 18:08Hoe zit dat met nieuw account dan? Ben ik deze dan kwijt? Mag je zomaar een nieuw account aanmaken?
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 18:15
Jazeker.GroenTuintje schreef: ↑28-07-2025 18:08Hoe zit dat met nieuw account dan? Ben ik deze dan kwijt? Mag je zomaar een nieuw account aanmaken?
Je kan een nieuw e-mail adres aanmaken als je dat nog niet hebt. Daarmee kan je een nieuw account naast deze openen.
maandag 28 juli 2025 om 18:29
Nee hoor. Ik heb het voor de zekerheid zojuist even uitgeprobeerd en ik krijg toch echt de melding 'email-adres is al in gebruiik'.
De laatste keer dat het bij mij voorviel (toen met die rare perma) heb ik het email-adres van mijn man gebruikt, maar dat zal ik GT niet aanraden

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
maandag 28 juli 2025 om 18:34
Ah okayLady*Voldemort schreef: ↑28-07-2025 18:12Ja dat mag. je mag er alleen niet mee dubbelnicken in hetzelfde topic.

Voor iedereen een groene tuin

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in