Napraat met geklets, 2025.7
vrijdag 4 juli 2025 om 09:15
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.7 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 30 juli 2025 om 22:11
donderdag 31 juli 2025 om 08:56
Hier ook een kind met een ongeluk. Hij heeft zo’n vreselijke klapper gemaakt. Gelukkig niks ernstigs, maar hij zit onder de wondjes en kan al twee dagen amper lopen. Doktersadvies is met de benen omhoog. Terwijl we op vakantie zijn. Hij had zooooo veel pijn, en houdt zich echt kranig.
Maar joh wat doen dit soort dingen toch zeer aan je moederhart.
•
donderdag 31 juli 2025 om 08:59
Hè gatverdamme, arm joch. Wat is er gebeurd?Frizz schreef: ↑31-07-2025 08:56Hier ook een kind met een ongeluk. Hij heeft zo’n vreselijke klapper gemaakt. Gelukkig niks ernstigs, maar hij zit onder de wondjes en kan al twee dagen amper lopen. Doktersadvies is met de benen omhoog. Terwijl we op vakantie zijn. Hij had zooooo veel pijn, en houdt zich echt kranig.
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 31 juli 2025 om 09:04
donderdag 31 juli 2025 om 09:11
Dan heeft ie een beste smakkerd gemaakt. Die wonden zijn vervelend en voelen vast niet fijn maar dan ook nog twee gezwollen pijnlijke knieën... heeft ie veel pijn?Frizz schreef: ↑31-07-2025 09:04Keihard met de fiets onderuit in het grind. Mijn focus lag dus op alle steentjes en vuil uit de wonden halen en kijken of alles nog kon bewegen. Pas de volgende ochtend werd me helder dat het arme kind twee gezwollen knieën heeft die rust vereisen. Naast dus heel veel wondjes.
Sneu zeg

There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 31 juli 2025 om 09:17
Ah zo zielig, arm ventje!Frizz schreef: ↑31-07-2025 08:56Hier ook een kind met een ongeluk. Hij heeft zo’n vreselijke klapper gemaakt. Gelukkig niks ernstigs, maar hij zit onder de wondjes en kan al twee dagen amper lopen. Doktersadvies is met de benen omhoog. Terwijl we op vakantie zijn. Hij had zooooo veel pijn, en houdt zich echt kranig.
donderdag 31 juli 2025 om 10:09
Ja hij heeft echt flink pijn. De avond na de val zei hij meermaals dat hij zo dankbaar was dat ik er voor hem ben. Wat een gekkie, maar denk omdat hij zich gewoon zó afschuwelijk voelde. Hij bibberde van de pijn.
En nu maar bivakkeren onder de luifel tot het lopen weer beter gaat.
In die zin Grob, maakt het vast niet uit of je kind nog jong is of een beer van een vent.
Ik wilde nog iets typen over een moederhart, maar misschien hebben vaderharten dat ook.
En nu maar bivakkeren onder de luifel tot het lopen weer beter gaat.
In die zin Grob, maakt het vast niet uit of je kind nog jong is of een beer van een vent.
Ik wilde nog iets typen over een moederhart, maar misschien hebben vaderharten dat ook.
•
donderdag 31 juli 2025 om 10:21
Bah Frizz, hopelijk gaat het snel een beetje beter.
Ik lees net op Facebook dat ik niet van mijn kinderen hou. Geen moederhart hier dus.
Kinderen zijn eraan gewend hoor, dus jullie hoeven niet in te grijpen.
Ik lees net op Facebook dat ik niet van mijn kinderen hou. Geen moederhart hier dus.
Kinderen zijn eraan gewend hoor, dus jullie hoeven niet in te grijpen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 31 juli 2025 om 11:06
Zo sneu!Frizz schreef: ↑31-07-2025 09:04Keihard met de fiets onderuit in het grind. Mijn focus lag dus op alle steentjes en vuil uit de wonden halen en kijken of alles nog kon bewegen. Pas de volgende ochtend werd me helder dat het arme kind twee gezwollen knieën heeft die rust vereisen. Naast dus heel veel wondjes.
Ik heb ooit als kind eens een headfirst in het grind gemaakt, de steentjes zaten zelfs in mijn neus. Ik weet nu nog hoeveel pijn het deed.
Heb je iets van honingzalf of wondzalf op vaseline basis om het soepel te houden?
Nu hopen dat ie toch weer op de fiets stapt.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
donderdag 31 juli 2025 om 11:26
Wat een goed idee van die wondzalf. Heb nu gewone Nestocyl gebruikt want de Bepanthen vergeten, maar ik ga even wat kopen zo.
Ik hou van zalfjes!
Hij durft straks wel weer te fietsen schat ik in. Hij zit gelukkig heel erg goed in zijn vel momenteel, dat maakt hem veerkrachtiger dan hij doorgaans is.
Ik hou van zalfjes!
Hij durft straks wel weer te fietsen schat ik in. Hij zit gelukkig heel erg goed in zijn vel momenteel, dat maakt hem veerkrachtiger dan hij doorgaans is.
•
donderdag 31 juli 2025 om 11:28
In gebruik momenteel die van Hansaplast voor een nare brandwond. Ik vind hem erg prettig.Frizz schreef: ↑31-07-2025 11:26Wat een goed idee van die wondzalf. Heb nu gewone Nestocyl gebruikt want de Bepanthen vergeten, maar ik ga even wat kopen zo.
Ik hou van zalfjes!
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
donderdag 31 juli 2025 om 12:02
Ik hansaplast wondzalf.noglangnietjarig schreef: ↑31-07-2025 11:57Frizz![]()
Moiren, voor brandwonden gebruik ik levertraanzalf.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
donderdag 31 juli 2025 om 14:48
Dat is dan weer wel fijn. Beterschap met je zoon; vallen op grind (auw) ik weet nog best hoe pijnlijk dat was zonder wondjes.Frizz schreef: ↑31-07-2025 11:26Wat een goed idee van die wondzalf. Heb nu gewone Nestocyl gebruikt want de Bepanthen vergeten, maar ik ga even wat kopen zo.
Ik hou van zalfjes!
Maar mensen gaan voorbij
donderdag 31 juli 2025 om 16:11

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in