Napraat topic.
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:25
quote:Lisa72 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:22:
[...]
Met een rietje?
Graag.
En voor de taalfautenmaffia, ik heb in het origineel de komma voor de "en" weggehaald, ik werd er helemaal nerveus van en begon zomaar te strooien met lettertekens.
[...]
Met een rietje?
Graag.
En voor de taalfautenmaffia, ik heb in het origineel de komma voor de "en" weggehaald, ik werd er helemaal nerveus van en begon zomaar te strooien met lettertekens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:25
quote:Pixiedust schreef op 23 oktober 2010 @ 23:24:
Böhn, het is heel simpel aan te tonen als Thee daar aan zou hechten. Printscreen, doormailen en een doorgeefluik post printscreen. Dan is er geen discussiëren, ontkennen, twijfelen of wat dan ook aan.Ik mag geen mails van angels plakken en ik neem aan dat Thee in die tien jaar als forumster ( die nota bene vorige week nog benaderd werd als forumster van de maand) voldoende credit heeft opgebouwd om via haar doorgeefluik ook een zegje te doen
Böhn, het is heel simpel aan te tonen als Thee daar aan zou hechten. Printscreen, doormailen en een doorgeefluik post printscreen. Dan is er geen discussiëren, ontkennen, twijfelen of wat dan ook aan.Ik mag geen mails van angels plakken en ik neem aan dat Thee in die tien jaar als forumster ( die nota bene vorige week nog benaderd werd als forumster van de maand) voldoende credit heeft opgebouwd om via haar doorgeefluik ook een zegje te doen
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:26
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:26
quote:Lisa72 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:24:
Poldervrouw, ik lust wel een bailey's (met 1 ijsklontje)
En heb je naturel chips?
Ben geen Poldervrouw, hier wel o.a. in de aanbieding;
- naturel wokkels
- bolognese chips
- paprika chips
- tijgernoten
- paprika borrelnoten
- chocopepernoten
en weet ik veel wat nog meer. Ben alleen niet van de drank, ben daar erg slechte gastvrouw in.
Poldervrouw, ik lust wel een bailey's (met 1 ijsklontje)
En heb je naturel chips?
Ben geen Poldervrouw, hier wel o.a. in de aanbieding;
- naturel wokkels
- bolognese chips
- paprika chips
- tijgernoten
- paprika borrelnoten
- chocopepernoten
en weet ik veel wat nog meer. Ben alleen niet van de drank, ben daar erg slechte gastvrouw in.
when you wish upon a star...
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:28
quote:bohndehaes schreef op 23 oktober 2010 @ 23:25:
[...]
Ik mag geen mails van angels plakken en ik neem aan dat Thee in die tien jaar als forumster ( die nota bene vorige week nog benaderd werd als forumster van de maand) voldoende credit heeft opgebouwd om via haar doorgeefluik ook een zegje te doen Maar Thee krijgt als ze wil inloggen toch dat "banned forever" te zien, of begreep ik dat verkeerd? In dat geval is een printscreen slechts laten zien hoe het forum er uit ziet. Niets geheime correspondentie, briefgeheim of wat dan ook. ALS Thee dat al zou willen (laten) posten, that is.
[...]
Ik mag geen mails van angels plakken en ik neem aan dat Thee in die tien jaar als forumster ( die nota bene vorige week nog benaderd werd als forumster van de maand) voldoende credit heeft opgebouwd om via haar doorgeefluik ook een zegje te doen Maar Thee krijgt als ze wil inloggen toch dat "banned forever" te zien, of begreep ik dat verkeerd? In dat geval is een printscreen slechts laten zien hoe het forum er uit ziet. Niets geheime correspondentie, briefgeheim of wat dan ook. ALS Thee dat al zou willen (laten) posten, that is.
when you wish upon a star...
zaterdag 23 oktober 2010 om 23:29
quote:josephine69 schreef op 23 oktober 2010 @ 23:26:
Bohn ik bedoelde helemaal niet dat wie dan ook liegt maar dat de woorden voorlopige permaban gewoon niet samen gaan.
En ben me overigens bewust dat hier tegenwoordig alles kan...
Haai Gerda
Haai Jos.
Het kan alleen als het in het straatje van 2 past hè. :puke:
Bohn ik bedoelde helemaal niet dat wie dan ook liegt maar dat de woorden voorlopige permaban gewoon niet samen gaan.
En ben me overigens bewust dat hier tegenwoordig alles kan...
Haai Gerda
Haai Jos.
Het kan alleen als het in het straatje van 2 past hè. :puke: