Napraat topic.

maandag 25 oktober 2010 om 21:21
quote:shahla schreef op 25 oktober 2010 @ 14:32:
[...]
Ik ook.
We kunnen echt beter angels hebben die hier niet mee forummen.
Geen persoonlijke banden met forummers, want tot nu toe is gebleken dat het behalve vriendjespolitiek ook haat, nijd en gekonkel oplevert als de vriendschapsbanden 'down the tube' gaan.Ik ben moderator op een forum waar ik niet forum. Ik ken er niemand en toch wordt me vriendjespolitiek verweten. Een ban is altijd onterecht en oneerlijk en de schuld ligt altijd bij iemand anders.
[...]
Ik ook.
We kunnen echt beter angels hebben die hier niet mee forummen.
Geen persoonlijke banden met forummers, want tot nu toe is gebleken dat het behalve vriendjespolitiek ook haat, nijd en gekonkel oplevert als de vriendschapsbanden 'down the tube' gaan.Ik ben moderator op een forum waar ik niet forum. Ik ken er niemand en toch wordt me vriendjespolitiek verweten. Een ban is altijd onterecht en oneerlijk en de schuld ligt altijd bij iemand anders.

maandag 25 oktober 2010 om 21:35

maandag 25 oktober 2010 om 22:30
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 22:15:
Waarom? Zou erg was hert toch niet wat ze deed?
BTW: hoe is het met de kat?
Omdat ze is terug gekomen tijdens haar ban op de 23, is het vanaf vandaag 1 week, wat heel krom is, omdat vanaf 23ste 1 week nog altijd anders is dan vanaf vandaag 1 week.
Met Sol gaat het heel goed, hij mag af en toe de bench uit
als alles loopt volgens plan gaat hij half november naar zijn nieuwe baasje.
zijn wond is ook prachtig genezen, je ziet er helemaal niets van.
wel steken er nog wat draadjes uit, maar daar zit hij gelukkig niet aan.
Waarom? Zou erg was hert toch niet wat ze deed?
BTW: hoe is het met de kat?
Omdat ze is terug gekomen tijdens haar ban op de 23, is het vanaf vandaag 1 week, wat heel krom is, omdat vanaf 23ste 1 week nog altijd anders is dan vanaf vandaag 1 week.
Met Sol gaat het heel goed, hij mag af en toe de bench uit
als alles loopt volgens plan gaat hij half november naar zijn nieuwe baasje.
zijn wond is ook prachtig genezen, je ziet er helemaal niets van.
wel steken er nog wat draadjes uit, maar daar zit hij gelukkig niet aan.
maandag 25 oktober 2010 om 22:34

maandag 25 oktober 2010 om 22:52
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 oktober 2010 @ 22:41:
Kjong, Naomi is ziek.Zet de mosterdpotten alvast maar klaar. Ik ben vast en zeker niet de enige die dit geweldige timing acht. Ik ben niet het type dat roept "die verstopt zich in de hoop dat het wel weer overwaait", maar je zou bijna denken dat Naomi een zware migraine-aanval heeft n.a.v. het weer eens totaal uit de hand lopen.
Kjong, Naomi is ziek.Zet de mosterdpotten alvast maar klaar. Ik ben vast en zeker niet de enige die dit geweldige timing acht. Ik ben niet het type dat roept "die verstopt zich in de hoop dat het wel weer overwaait", maar je zou bijna denken dat Naomi een zware migraine-aanval heeft n.a.v. het weer eens totaal uit de hand lopen.
when you wish upon a star...
maandag 25 oktober 2010 om 22:53
Iris, dat zullen we moeten vragen. Bij de ene wordt " de straf" verdubbelt maar Minny is al 3x terug gekomen en daar blijft de straf een half jaar. Die pas in gaat als ze haar echte Minny account weer op actief zet.
Snappen doe ik het niet. Voor de zekerheid ben ik niet tijdens mijn ban niet online gekomen met mijn andere account.
Snappen doe ik het niet. Voor de zekerheid ben ik niet tijdens mijn ban niet online gekomen met mijn andere account.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

maandag 25 oktober 2010 om 22:55
maandag 25 oktober 2010 om 22:58
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 22:55:
Precies MV, ik vind het dus maar krom, want ik zie vele kiekeboe's tijdens bans waar nooit iemand over valt.Nou snappen doe ik dat dan wel weer. Angels kunnen alleen op ip checken of ze dezelfde zijn. Dus krijg ik een ban nu en ik kom met "jajaja" online en ik post niets wat mij verraad, dan weet niemand het. Maar als ik online kom met "MV" dan is het wel duidelijker dat ik het waarschijnlijk ben. Maar ja, vorig voorbeeld van Minny was niet moeilijk te raden.
Precies MV, ik vind het dus maar krom, want ik zie vele kiekeboe's tijdens bans waar nooit iemand over valt.Nou snappen doe ik dat dan wel weer. Angels kunnen alleen op ip checken of ze dezelfde zijn. Dus krijg ik een ban nu en ik kom met "jajaja" online en ik post niets wat mij verraad, dan weet niemand het. Maar als ik online kom met "MV" dan is het wel duidelijker dat ik het waarschijnlijk ben. Maar ja, vorig voorbeeld van Minny was niet moeilijk te raden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven