Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Vanuit bed
quote:cochise schreef op 03 december 2014 @ 09:25:

Goeiemorgen Ginger. Ik hoop heel hard dat deze winter niet zo wordt als die van 4 jaar geleden. Het duurde ook zo lang, deed ik s'ochtends de gordijnen open: WEER sneeuw... Ik hoop wel op zo'n winter. Vind ik heerlijk, een echte winter. Bij een echte winter hoort veel sneeuw, vriezen dat het kraakt en geen gezeur over een sneue gevoelstemperatuur van -8 terwijl het geeneens echt vriest. Het is geen -8, dus het voelt ook niet als -8, zo voelt het alleen voor watjes.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Eens MrsS. Gevoelstemperatuur wtf? Doe je zomers toch ook niet aan. "Het is 26 graden maar serieus, de gevóélstemperatuur is 40 gr". In de schaduw."
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 09:39:

[...]

Ik hoop wel op zo'n winter. Vind ik heerlijk, een echte winter. Bij een echte winter hoort veel sneeuw, vriezen dat het kraakt en geen gezeur over een sneue gevoelstemperatuur van -8 terwijl het geeneens echt vriest. Het is geen -8, dus het voelt ook niet als -8, zo voelt het alleen voor watjes.

Af-schu-we-lijk.

Ik haat winter

Ik haat sneeuw

Ik haat vriezen

Ik haat ijs

Ik haat donker
quote:cochise schreef op 03 december 2014 @ 09:25:

Goeiemorgen Ginger. Ik hoop heel hard dat deze winter niet zo wordt als die van 4 jaar geleden. Het duurde ook zo lang, deed ik s'ochtends de gordijnen open: WEER sneeuw... Ik vind zulke winters juist heerlijk. Dat het dit jaar voor mij niet zo hoeft te worden heeft meer een praktische reden: ik werk op dit moment 14 km verderop en moet daar meestal met de fiets heen (bij gebrek aan fatsoenlijk OV), en dat gaat niet zo best als er een halve meter sneeuw ligt.
MrsS, ik open even een Gordon en Bram topic.

Hier dient over gebabbeld te worden.
Eens met Yasmijn. Ik ga gelukkig een dikke maand winter missen. De groeten met jullie en die kou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 03 december 2014 @ 09:43:

[...] en dat gaat niet zo best als er een halve meter sneeuw ligt.

Ja, en stel je voor dat die winter dan weer 3 maanden lang is, nou:

Heb dit weekend 40 minuten moeten wachten op de bus en ik was koud tot in m'n hypofyse.
Ik wil gewoon lekker schaatsen op het ven met mijn broers en onze kleintjes leren schaatsen. Wij gingen vroeger altijd schaatsen als er ijs lag, toen je nog echte winters had en er ijspegels aan je neus hingen. Gevoelswaarde van -8, laat me niet lachen.
@LV, je mag altijd mijn taxi service bellen hoor!

Goed bezig Frizz.
quote:Frizz schreef op 03 december 2014 @ 09:47:

Eens met Yasmijn. Ik ga gelukkig een dikke maand winter missen. De groeten met jullie en die kou.Ik ook. Ik kom terug als het lente is (hoop ik, op de kalender iig wel)
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 09:48:

[afbeelding]

Die wil ik ook!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 09:47:

Ik wil gewoon lekker schaatsen op het ven met mijn broers en onze kleintjes leren schaatsen. Wij gingen vroeger altijd schaatsen als er ijs lag, toen je nog echte winters had en er ijspegels aan je neus hingen. Gevoelswaarde van -8, laat me niet lachen.
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 09:45:

MrsS, ik open even een Gordon en Bram topic.

Hier dient over gebabbeld te worden.Ah, ik ben van de party, Yasmijn.
quote:cochise schreef op 03 december 2014 @ 09:47:

[...]

Ja, en stel je voor dat die winter dan weer 3 maanden lang is, nou:

Heb dit weekend 40 minuten moeten wachten op de bus en ik was koud tot in m'n hypofyse.Dat bedoel ik. Bij één keer code rood en een verschrikkelijke sneeuwstorm zal er heus wel begrip voor zijn als ik weg blijf, maar als het dan vervolgens drie maanden blijft vriezen en die rotzooi blijft drie maanden liggen (want strooien ho maar op die fietspaden hier) ben ik mooi het zaadje. Vandaag zijn mijn werktijden trouwens gunstig, dus ik ga straks lekker met mijn omvangrijke kont in de trein en de bus zitten .
Ik wacht.

Ondertussen gooi ik er een beetje zomer in:

quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 december 2014 @ 09:47:

Ik wil gewoon lekker schaatsen op het ven met mijn broers en onze kleintjes leren schaatsen. Wij gingen vroeger altijd schaatsen als er ijs lag, toen je nog echte winters had en er ijspegels aan je neus hingen. Gevoelswaarde van -8, laat me niet lachen.Ja, kou en ijs ben ik dan wel weer een groot voorstander van .
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 09:48:

[afbeelding]Jaaaaaahhhh, leuk!
Goedemorgen!

En dan is het nog niet eens winter... zucht...
quote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 09:41:

[...]

Af-schu-we-lijk.

Ik haat winter

Ik haat sneeuw

Ik haat vriezen

Ik haat ijs

Ik haat donker+ 100.000.000.000
Hou nu maar op ik krijg het koud van jullie, ondanks mijn vierseizoenendekbed en ED.
quote:Steinbeck schreef op 03 december 2014 @ 10:17:

[...]

+ 100.000.000.000Eens.
Life is short. Eat dessert first.
Ik meld even hier dat ik een topic op aangeboden heb geopend.. Zo dan ziet tenminste het hele viva forum het;)
Autorijden met sneeuw en ijs heb ik altijd kunnen vermijden. OV voldeed (oké, ook niet echt, maar alles beter dan de weg op). Nu gaan we in februari verhuizen en heb ik opeens een auto nodig om op mijn werk te kunnen komen. Zul je zien dat het vanaf dat moment een horrorwinter wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven