Napraattopic 131

26-06-2020 20:32 3625 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.


Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
11-07-2020 00:02
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij is Het Experiment mislukt.
Geef het de tijd.

En daarbij: het experiment mislukt nooit.

Hooguit kan de uitkomst zijn dat de nieuwe situatie niet succesvol is.

Dan nog is het experiment gelukt.
solomio wijzigde dit bericht op 11-07-2020 00:05
32.47% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Peixe schreef:
11-07-2020 00:01
Oh dat is mooi. Een afsplitsing van het gesticht.

Precies. Lekker daar laten.
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
11-07-2020 00:02
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij is Het Experiment mislukt.
De evaluatie volgt toch pas na 2 weken?


Volgens mij bloedt de boel na 5 dagen dood en kunnen ze over 2 weken het Napraat 2.0 begraven.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Het enige verschil tussen de echte napraat en de 2.0 is dat er in de echte napraat gelachen mag worden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-07-2020 00:17
Het enige verschil tussen de echte napraat en de 2.0 is dat er in de echte napraat gelachen mag worden.
Heerlijk, lachen. Met de forummatties :cheers:

En geen zuigerT die dat komt verpesten.
Alle reacties Link kopieren
Bonne nuit.
Ik ben benieuwd of ik morgen nog besta eigenlijk.
En of Yasmijn nog leeft.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
10-07-2020 23:59
Dat is inmiddels een orgie. Hebben we dat in ieder geval niet hier :P
Ja hallo, als je geen kliek genoemd wil worden moet je je ook niet als kliek gedragen. Kom er gerust bij. :heart:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Merys schreef:
11-07-2020 00:21
Ik ben benieuwd of ik morgen nog besta eigenlijk.
En of Yasmijn nog leeft.

Of ze niks gebroken heeft bedoel je :biggrin:
Bulbul schreef:
11-07-2020 00:22
Ja hallo, als je geen kliek genoemd wil worden moet je je ook niet als kliek gedragen. Kom er gerust bij. :heart:

Ik lees gezellig mee hoor, ik vind het wel een grappig topic.
De orgie laat ik even aan me voorbij gaan ;)
Peixe schreef:
11-07-2020 00:23
Of ze niks gebroken heeft bedoel je :biggrin:

Ook, maar dat vond ik wat lomp om te zeggen :$
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
11-07-2020 00:24
Ik lees gezellig mee hoor, ik vind het wel een grappig topic.
De orgie laat ik even aan me voorbij gaan ;)
Ik haakte af toen bleek dat het een MMV-trio moest worden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
11-07-2020 00:40
Ik haakte af toen bleek dat het een MMV-trio moest worden.
Ik ben flexibel hoor, heb je een verzoeknummer?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
11-07-2020 00:23
Of ze niks gebroken heeft bedoel je :biggrin:
Alive and kicking!
En kats wakker.

Moet ik bijlezen? Op al die topics?
Man kwam gisterenavond thuis met een moot verse tonijn dus die andijvie was niet erg. En hij schonk zichzelf een borrel in en zat op de praatstoel dus ik moest jullie wegleggen.

Volgens mij is het hier chaos all over the place, zalig. (Quote Joop) Oude tijden.

De mod die zich zo goed in ons verplaatst en zo’n beetje weet wat de mores is, heeft geschiedenis geschreven met napraat 2.0, The Experiment.

Ik ga erover vloggen. Of bloggen.
Al een account? Log dan hier in.
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 06:46
1.65% gewijzigd
yasmijn schreef:
11-07-2020 06:23
Alive and kicking!
En kats wakker.

Moet ik bijlezen? Op al die topics?
Man kwam gisterenavond thuis met een moot verse tonijn dus die andijvie was niet erg. En hij schonk zichzelf een borrel in en zat op de praatstoel dus ik moest jullie wegleggen.

Volgens mij is het hier chaos all over the place, zalig. (Quote Joop) Oude tijden.

De mod die zich zo goed in ons verplaatst en zo’n beetje weet wat de mores is, heeft geschiedenis geschreven met napraat 2.0, The Experiment.

Ik ga erover vloggen. Of bloggen.
Vloggen natuurlijk, op je eigen youtube kanaal. Gewoon een wekelijkse show maken over het forum. En dan ook af en toe gasten uitnodigen. Wordt vast een hit.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:45
Vloggen natuurlijk, op je eigen youtube kanaal. Gewoon een wekelijkse show maken over het forum. En dan ook af en toe gasten uitnodigen. Wordt vast een hit.
Enig!

Mod one wordt mijn eerste gast.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:44
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.
Spijker en kop. Uit alle krochten kwamen ze ineens.
Al een account? Log dan hier in.
yasmijn schreef:
11-07-2020 06:47
Enig!

Mod one wordt mijn eerste gast.
Super.

En dan af en toe ook meer dan 1 gast, als de kijkcijfers een beetje inzakken voor een beschaafde discussie a la Jerry Springer.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen medewijnzuipende, wegpestende heksen met borderline :hello: :bigkiss:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-07-2020 06:44
Ik vind het wel verhelderend om te zien dat er forummers rondlopen die zo'n gruwelijke hekel hebben aan napraat en napraters. En hoe grof en hatelijk en rancunues ze dat uiten.
En dat meer dan een van die forummers zichzelf ziet als beschaafd terwijl het hier hele ordinaire viswijven zijn, die zich een heel stuk naarder, afwijzend en kwetsend gedragen dan ik mensen in deze napraat ooit zie doen.
Zeker er schieten daar een aantal behoorlijk uit hun panty.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef:
11-07-2020 07:21
Goedemorgen medewijnzuipende, wegpestende heksen met borderline :hello: :bigkiss:
Je vergeet de mannen,die zijn trouwens allemaal narcist. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
charlottew88 schreef:
11-07-2020 07:23
Zeker er schieten daar een aantal behoorlijk uit hun panty.

Haha, en dan heb ik zojuist pas bijgelezen op het meldmod topic of ergens anders. Kan het niet meer bijhouden. Waar Solo voor racist wordt uitgemaakt. Holy shit zeg. Zeiken over splinters in iemand oog, en het bos in je eigen ogen ogen niet willen zien. Fascinerend.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 11-07-2020 07:36
11.85% gewijzigd
Jeetje ik kan niet eens meer gaan slapen of er schiet nog een napraat de grond uit :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Rosabella1 schreef:
11-07-2020 07:26
Je vergeet de mannen,die zijn trouwens allemaal narcist. :proud:
Dat hoort , een echte man is een narcist, mét eigen topic in de relatiepijler

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven