Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 13:55
Nee, na die bloemen ipv rozen, geloof ik het niet meer.
Precies, dat was voor mij ook de druppel.
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 13:55
Nee, na die bloemen ipv rozen, geloof ik het niet meer.
Ik denk dat er best zulke (erg moeilijke) mensen kunnen bestaan.
Misschien verwacht ze ook nog wel een doos met een lint en daarin een prachtige galajurk zodat ze straks aan zijn arm kan pronken.
Elfje* schreef:
13-07-2020 13:57
Ik denk dat er best zulke (erg moeilijke) mensen kunnen bestaan.
O ja hoor, die bestaan zeker. Maar deze TO bouwt op. Dus er komt telkens iets nieuws bij. Na dit geloof ik het niet meer.
Life is short. Eat dessert first.
Inclusief glazen muiltjes?
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 13:59
O ja hoor, die bestaan zeker. Maar deze TO bouwt op. Dus er komt telkens iets nieuws bij. Na dit geloof ik het niet meer.
Ah ja, das wel verdacht.
takkentrol schreef:
13-07-2020 14:00
Inclusief glazen muiltjes?
Tuurlijk. Helaas trapt man regelmatig op mijn tenen. We hebben intussen een strippenkaart bij de SEH :P

Maar ik val ook zowat van mijn stoel bij teksten als 'zijn mannelijkheid' in combi met voor het vrouwtje betalen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik zal daar maar niet schrijven dat in mijn relatie mijn man kookt en ik altijd rijd bij gebrek aan een rijbewijs bij m'n man. Dat overleven ze niet denk ik :rofl:
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 13:59
Ik geloofde het meteen al niet :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-07-2020 14:24
Ik geloof bijna alles, dus dit is uitzonderlijk. ;-D
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 14:41
Ik geloof bijna alles, dus dit is uitzonderlijk. ;-D
:proud:
charlottew88 schreef:
13-07-2020 14:24
Ik eerst wel en normaal geloof ik nooit niks. Ze krijgt ook bijval van "echte" forummers. Maar blij dat dit nep is djiez
Oudblond schreef:
13-07-2020 14:08
Maar ik val ook zowat van mijn stoel bij teksten als 'zijn mannelijkheid' in combi met voor het vrouwtje betalen.
Je mag blijkbaar ook van tevoren geld aan hem geven en dat hij dan niet afgaat in het openbaar en de big shot kan zijn.
Murrmurr schreef:
13-07-2020 14:55
Je mag blijkbaar ook van tevoren geld aan hem geven en dat hij dan niet afgaat in het openbaar en de big shot kan zijn.
:rofl:
Murrmurr schreef:
13-07-2020 14:55
Dat sloeg alles! Hem laten 'doen alsof'. WTF?????
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 13:56
O, en 'hints' geven. Echt, dat zorgt voor zoveel onbegrip en frustratie. Gewoon duidelijk zijn, maakt alles een stuk makkelijker.
Ja en nu doet ze een aanname. Helpt ook niet echt MAAR ik ben het met jou eens dat het topic niet echt zou kunnen zijn. Toen ze over die rozen begon was t wel klaar voor mij.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Oudblond schreef:
13-07-2020 15:00
Dat sloeg alles! Hem laten 'doen alsof'. WTF?????
Dat zijn vast diezelfde vrouwen die superonrealistisch hun orgasmes bij elkaar schreeuwen omdat dat zo goed is voor het zelfvertrouwen van het mannetje
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 11:09
Ik heb ineens een deja vu.

overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll

Toen zat ik volgens mij nog helemaal niet op napraat. Ik dacht toen dat ik daar niet tussen zou passen ofzo. En inmiddels behoor ik tot de gemene heksen. Dat ligt dan vast aan jullie*, ik ben gewoon heel lief ensau :A:

* ik heb ook geen idee wie jullie dan is.
Later is nu
Dana schreef:
13-07-2020 13:56
Ik posT waar ik wil, ik post zo Veel als ik wil en ik Post wat ik wil.. :)

Ik heb het idee dat hier een onderliggende boodschap in zit :proud:

k heb het hotelgebeuren nog niet bijgelezen, maar ik vond vanmorgen al dat sommige mensen toch opvallend anders denken dan ik. Zeker als het gaat over dates en wie betaalt wat.
Later is nu
Volgens mij is echte mannelijke man niet in z'n mannelijkheid aan te tasten. En niet omdat hij een narcist is, maar omdat hij zich er niet druk over hoeft te maken, wat voor indruk hij bij wie achterlaat.
Later is nu
Ik weet nooit zo goed wat ik moet verstaan onder mannelijk en vrouwelijk, tenzij het gaat over fysieke geslachtskenmerken. En zelfs daar valt nog over te twisten. Maar wat mensen nou bedoelen met 'vrouwelijke waarden' of 'mannelijk gedrag'... schiet mij maar lek.
Dreamer schreef:
13-07-2020 15:56
Volgens mij is echte mannelijke man niet in z'n mannelijkheid aan te tasten. En niet omdat hij een narcist is, maar omdat hij zich er niet druk over hoeft te maken, wat voor indruk hij bij wie achterlaat.
Ik ken ook genoeg vrouwen die zich totaal niet druk maken om welke indruk ze bij wie maken. Neem mij nou, bijvoorbeeld :D
Dreamer schreef:
13-07-2020 15:56
Andersom is een vrouwelijke vrouw ook vrouwelijk als ze er niet voor wordt betaald
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 16:01
Ik weet nooit zo goed wat ik moet verstaan onder mannelijk en vrouwelijk, tenzij het gaat over fysieke geslachtskenmerken. En zelfs daar valt nog over te twisten. Maar wat mensen nou bedoelen met 'vrouwelijke waarden' of 'mannelijk gedrag'... schiet mij maar lek.
Yep, dit. Dat ouderwetse 'mannelijk' en 'vrouwelijk', ik vind het echt maar niets.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 11:09
Ik heb ineens een deja vu.

overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Ik heb zojuist 20 minuten in de wacht gehangen bij het zkhs en heb die tijd nuttig besteed: ik heb dat topic gescand.
Ook al een goed zweertje toen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven