Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 juli 2020 om 13:57
Precies, dat was voor mij ook de druppel.

maandag 13 juli 2020 om 13:57
Ik denk dat er best zulke (erg moeilijke) mensen kunnen bestaan.

maandag 13 juli 2020 om 13:59

maandag 13 juli 2020 om 14:01
Ah ja, das wel verdacht.doornroosje9 schreef: ↑13-07-2020 13:59O ja hoor, die bestaan zeker. Maar deze TO bouwt op. Dus er komt telkens iets nieuws bij. Na dit geloof ik het niet meer.
maandag 13 juli 2020 om 14:08
Tuurlijk. Helaas trapt man regelmatig op mijn tenen. We hebben intussen een strippenkaart bij de SEH

Maar ik val ook zowat van mijn stoel bij teksten als 'zijn mannelijkheid' in combi met voor het vrouwtje betalen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 13 juli 2020 om 14:24
Ik geloofde het meteen al nietdoornroosje9 schreef: ↑13-07-2020 13:59O ja hoor, die bestaan zeker. Maar deze TO bouwt op. Dus er komt telkens iets nieuws bij. Na dit geloof ik het niet meer.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 juli 2020 om 14:41
Ik geloof bijna alles, dus dit is uitzonderlijk.

Life is short. Eat dessert first.
maandag 13 juli 2020 om 14:43

maandag 13 juli 2020 om 14:53
Ik eerst wel en normaal geloof ik nooit niks. Ze krijgt ook bijval van "echte" forummers. Maar blij dat dit nep is djiez

maandag 13 juli 2020 om 15:00
maandag 13 juli 2020 om 15:16
Ja en nu doet ze een aanname. Helpt ook niet echt MAAR ik ben het met jou eens dat het topic niet echt zou kunnen zijn. Toen ze over die rozen begon was t wel klaar voor mij.doornroosje9 schreef: ↑13-07-2020 13:56O, en 'hints' geven. Echt, dat zorgt voor zoveel onbegrip en frustratie. Gewoon duidelijk zijn, maakt alles een stuk makkelijker.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

maandag 13 juli 2020 om 15:50
Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 11:09Ik heb ineens een deja vu.
overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Toen zat ik volgens mij nog helemaal niet op napraat. Ik dacht toen dat ik daar niet tussen zou passen ofzo. En inmiddels behoor ik tot de gemene heksen. Dat ligt dan vast aan jullie*, ik ben gewoon heel lief ensau

* ik heb ook geen idee wie jullie dan is.
Later is nu
maandag 13 juli 2020 om 15:53
Ik heb het idee dat hier een onderliggende boodschap in zit

k heb het hotelgebeuren nog niet bijgelezen, maar ik vond vanmorgen al dat sommige mensen toch opvallend anders denken dan ik. Zeker als het gaat over dates en wie betaalt wat.
Later is nu

maandag 13 juli 2020 om 16:03
Ik ken ook genoeg vrouwen die zich totaal niet druk maken om welke indruk ze bij wie maken. Neem mij nou, bijvoorbeeld

maandag 13 juli 2020 om 16:03
Andersom is een vrouwelijke vrouw ook vrouwelijk als ze er niet voor wordt betaald
maandag 13 juli 2020 om 16:06
Yep, dit. Dat ouderwetse 'mannelijk' en 'vrouwelijk', ik vind het echt maar niets.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 16:01Ik weet nooit zo goed wat ik moet verstaan onder mannelijk en vrouwelijk, tenzij het gaat over fysieke geslachtskenmerken. En zelfs daar valt nog over te twisten. Maar wat mensen nou bedoelen met 'vrouwelijke waarden' of 'mannelijk gedrag'... schiet mij maar lek.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 13 juli 2020 om 16:07
Ik heb zojuist 20 minuten in de wacht gehangen bij het zkhs en heb die tijd nuttig besteed: ik heb dat topic gescand.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 11:09Ik heb ineens een deja vu.
overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Ook al een goed zweertje toen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning