Napraattopic 132

11-07-2020 08:59 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Peixe schreef:
13-07-2020 11:23
Goeie oude tijd :biggrin:

Daar heette ik nog Bieb en TAM was er ook.
En Miss.Inuendo. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 11:28

Oh ja :proud: Daar kon ik wel mee. Als één van de weinigen geloof ik.
doornroosje9 schreef:
13-07-2020 11:28
Mijn dinnetje :heart:
Leuk om al die oude nicks voorbij zien te komen.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 11:09
Ik heb ineens een deja vu.

overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Nee, want toen hoorden we gewoon allemaal bij de kliek.
Nu niemand.
Dat is echt heel wat anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
En Storahunter was de TO? Die lulde zelf het meest van allemaal.
Peixe schreef:
13-07-2020 11:43
Maar die zag dus in dat niet iedereen dat fijn vond en probeerde een oplossing voor te stellen waarbij anderen met een andere blik op napraten en wel/geen kliekjes zich ook prettig voelden.
Nobel streven, misschien dat er ooit Mods komen die dat ook gaan proberen. :proud:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Peixe schreef:
O, was zij de TO? Dat had ik niet eens gezien.

Ik vraag me af hoe het met MissJodi gaat. En idd heel leuk om die oude nicks voorbij te zien komen.
Peixe schreef:
Vind het nog steeds jammer dat ze er niet meer is.
Die oude nicks zijn inderdaad leuk om terug te zien!
En inderdaad, er was blijkbaar een kliek en mensen wisten gewoon of ze erbij hoorden of niet. Heerlijk lijkt me :proud:
Peixe schreef:
13-07-2020 11:29
Oh ja :proud: Daar kon ik wel mee. Als één van de weinigen geloof ik.
Haha, ik ook.
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
13-07-2020 12:59
Die oude nicks zijn inderdaad leuk om terug te zien!
En inderdaad, er was blijkbaar een kliek en mensen wisten gewoon of ze erbij hoorden of niet. Heerlijk lijkt me :proud:
Zo meteen gaan we Yas achterna. 'Dat waren nog eens tijden!'.

Grapje hè, Yas! ;-D
Haha inderdaad.
'Vroeger toen ik jong was!' :P
Dat 'date wil hotelkosten delen' topic wordt vreemder en vreemder. Bijzonder vermakelijk wel. En een beetje ongemakkelijk omdat er blijkbaar nog altijd mensen zijn die denken dat een man voor schut gezet wordt als een vrouw betaalt. Maar die TO doet het erom, denk ik.
Ik heb daar ook met verbazing een deel mee zitten lezen. Heel bijzonder dat het blijkbaar niet romantisch kan zijn op een date wanneer je zelf ook een deel van de kosten voor je rekening neemt. Ik zie totaal geen relatie tussen die twee dingen, maar blijkbaar een aantal anderen wel.
Doornroosje, dat kan toch niet echt zijn, die TO?
Ik vind het leuk als de man betaald. Maar ook prima als ik (mee)betaal.
De emancipatie heeft blijkbaar nog niet iedereen bereikt.

Waar ik dan niet tegen kan is dat passief agressieve. Wees gewoon duidelijk en wees niet zo'n drama queen.
anoniem_64c188278ae06 wijzigde dit bericht op 13-07-2020 13:52
48.65% gewijzigd
Ik snap nog wel dat je verwacht dat je date betaalt als jij de keer tevoren alles hebt betaald. Maar nu ze begint te klagen dat die hork nou nooit eens rozen voor haar meeneemt maar altijd een gewoon bosje bloemen geloof ik het ook niet zo erg meer allemaal.

Aan de andere kant: je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat, dus waarom zou ze niet echt zijn.
takkentrol schreef:
13-07-2020 13:48
Na die post dat de bloemen niet goed genoeg waren omdat het rode rozen hadden moeten zijn, begin ik ook ernstig te twijfelen. Daarmee gaat ze net een stap te ver om het geloofwaardig te houden.
Och, Stora en MissInnuendo, daar heb ik me regelmatig blauw om gelachen. Stelletje droogkloten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Lady*Voldemort schreef:
13-07-2020 13:51
Ik snap nog wel dat je verwacht dat je date betaalt als jij de keer tevoren alles hebt betaald. Maar nu ze begint te klagen dat die hork nou nooit eens rozen voor haar meeneemt maar altijd een gewoon bosje bloemen geloof ik het ook niet zo erg meer allemaal.

Aan de andere kant: je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat, dus waarom zou ze niet echt zijn.
Misschien vind ik het moeilijk te geloven omdat het zo mijlenver van mijn eigen belevingswereld ligt.
takkentrol schreef:
13-07-2020 13:48
Nee, na die bloemen ipv rozen, geloof ik het niet meer.
Ik posT waar ik wil, ik post zo Veel als ik wil en ik Post wat ik wil.. :)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
VANTA schreef:
13-07-2020 13:50
De emancipatie heeft blijkbaar nog niet iedereen bereikt.

Waar ik dan niet tegen kan is dat passief agressieve. Wees gewoon duidelijk en wees niet zo'n drama queen.
O, en 'hints' geven. Echt, dat zorgt voor zoveel onbegrip en frustratie. Gewoon duidelijk zijn, maakt alles een stuk makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven