Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 juli 2020 om 11:29
Oh ja

maandag 13 juli 2020 om 11:40
maandag 13 juli 2020 om 11:41
Nee, want toen hoorden we gewoon allemaal bij de kliek.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 11:09Ik heb ineens een deja vu.
overig/wie-wil-er-een-extra-topic-met-s ... w=viewpoll
Nu niemand.
Dat is echt heel wat anders.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 13 juli 2020 om 11:46
Maar die zag dus in dat niet iedereen dat fijn vond en probeerde een oplossing voor te stellen waarbij anderen met een andere blik op napraten en wel/geen kliekjes zich ook prettig voelden.
Nobel streven, misschien dat er ooit Mods komen die dat ook gaan proberen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 13 juli 2020 om 11:46

maandag 13 juli 2020 om 13:06
Zo meteen gaan we Yas achterna. 'Dat waren nog eens tijden!'.Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑13-07-2020 12:59Die oude nicks zijn inderdaad leuk om terug te zien!
En inderdaad, er was blijkbaar een kliek en mensen wisten gewoon of ze erbij hoorden of niet. Heerlijk lijkt me![]()
Grapje hè, Yas!

Life is short. Eat dessert first.
maandag 13 juli 2020 om 13:42
Dat 'date wil hotelkosten delen' topic wordt vreemder en vreemder. Bijzonder vermakelijk wel. En een beetje ongemakkelijk omdat er blijkbaar nog altijd mensen zijn die denken dat een man voor schut gezet wordt als een vrouw betaalt. Maar die TO doet het erom, denk ik.

maandag 13 juli 2020 om 13:47

maandag 13 juli 2020 om 13:51
Ik snap nog wel dat je verwacht dat je date betaalt als jij de keer tevoren alles hebt betaald. Maar nu ze begint te klagen dat die hork nou nooit eens rozen voor haar meeneemt maar altijd een gewoon bosje bloemen geloof ik het ook niet zo erg meer allemaal.
Aan de andere kant: je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat, dus waarom zou ze niet echt zijn.
Aan de andere kant: je kunt het zo gek niet bedenken of het bestaat, dus waarom zou ze niet echt zijn.

maandag 13 juli 2020 om 13:52
Na die post dat de bloemen niet goed genoeg waren omdat het rode rozen hadden moeten zijn, begin ik ook ernstig te twijfelen. Daarmee gaat ze net een stap te ver om het geloofwaardig te houden.

maandag 13 juli 2020 om 13:53
Misschien vind ik het moeilijk te geloven omdat het zo mijlenver van mijn eigen belevingswereld ligt.Lady*Voldemort schreef: ↑13-07-2020 13:51Ik snap nog wel dat je verwacht dat je date betaalt als jij de keer tevoren alles hebt betaald. Maar nu ze begint te klagen dat die hork nou nooit eens rozen voor haar meeneemt maar altijd een gewoon bosje bloemen geloof ik het ook niet zo erg meer allemaal.
maandag 13 juli 2020 om 13:55
Nee, na die bloemen ipv rozen, geloof ik het niet meer.
maandag 13 juli 2020 om 13:56
O, en 'hints' geven. Echt, dat zorgt voor zoveel onbegrip en frustratie. Gewoon duidelijk zijn, maakt alles een stuk makkelijker.