Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 7 oktober 2020 om 16:22
Geef mij maar helemaal geen luchtjes.Luci_Morgenster schreef: ↑07-10-2020 15:01![]()
Belachelijk.
Geef mij maar Lush. En ja dat vinden veel mensen ook vreselijk natuurlijk.
Dat komt denk ik doordat ik met cijfertjes werk. Ofzo.
Boterham met oude kaas en komkommer.
Komt wrsch omdat ik niet werk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 oktober 2020 om 16:24
Mijn moeder (sponsor van het weekend) met smetvrees leefde daar helemaal op. Ze werd helemaal blij van één winkel waar ze belachelijk dure lokale specialiteiten verkochten en er echt iemand in dienst was om steeds met een soort prehistorische swiffer achter klanten aan te lopen. Om die glanzende marmeren vloer (vol met barsten, dat dan weer wel) zo shiny mogelijk te houden. En in musea had ieder klein vleugeltje of afdeling een eigen poetsvrouw, gewapend met stofdoek en spray op een stoel in een hoekje.

woensdag 7 oktober 2020 om 16:29
In België is alles andersom.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 oktober 2020 om 16:35
Ik koop het ook nooit om zelfde reden. Maar wel paar keer gekregen.Betty_Slocombe schreef: ↑07-10-2020 16:03Ik heb het nog nooit gekocht, want het is zo duur, ik heb er geen zin in.
Tijdje hadden ze bij de AH een douchemousse die Bijna zelfde geur had als 1 van de Rituals. Was maar 2,50, dus die kocht ik dan. Mousse heeft voor mij een luxe gevoel tov douchegel.
Helaas hebben ze nu een andere geurlijn.

woensdag 7 oktober 2020 om 16:41
Ik hou niet van geuren, reageer vaak ook allergisch. Ik kan me nog wel de geur van mijn net geboren baby voor me halen.
Rituals vind ik het geld niet waard, Lush heeft een hele goede shampoobar, maar die is helaas na een paar keer gebruiken onbruikbaar. Clinique heeft een herengeur ‘Happy’, daar ga ik echt van in katzwijm, maar krijg het lief niet aangesmeerd
Rituals vind ik het geld niet waard, Lush heeft een hele goede shampoobar, maar die is helaas na een paar keer gebruiken onbruikbaar. Clinique heeft een herengeur ‘Happy’, daar ga ik echt van in katzwijm, maar krijg het lief niet aangesmeerd

woensdag 7 oktober 2020 om 16:51
Nog een paar maanden.

woensdag 7 oktober 2020 om 16:53
Ik ook helaas nog amper.
En ik heb eigenlijk ook alleen 1 ding wat lijkt op een luchtje. De vaste parfum vanille van Lush. En een bodywasblokding met peper van hen.
Meer niet.
Kijk daar zit misschien wel echt een verband.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 07-10-2020 16:55
10.37% gewijzigd

woensdag 7 oktober 2020 om 17:07
De 'Limburgse' variant van stoofvlees. Heerlijk met friet! Die laatste dan. Dat zuurvlees/konijn e.d. laat ik aan mijn Limburgse schoonfamilie. Op of andere manier associeer ik die azijn/suiker smaak toch met 'niet meer goed'

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 7 oktober 2020 om 17:09
Zoet zuur runderstoofvlees.

woensdag 7 oktober 2020 om 17:11
Konijn eet ik ook niet. Schoonmoeder maakte dat vaak met kerst samen met wel lekker vlees.

woensdag 7 oktober 2020 om 17:20
Is het ook. Volgende week makenLuci_Morgenster schreef: ↑07-10-2020 17:16Ik weet wat het is hoor.![]()
![]()
Iik wilde weten of ze die combi ging nemen. Leek mij het lekkerst.![]()
![]()
![]()

woensdag 7 oktober 2020 om 17:30
Omdat ik liever rubberbenen van die ander krijg