Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 7 oktober 2020 om 20:30
woensdag 7 oktober 2020 om 21:12
Luci_Morgenster schreef: ↑07-10-2020 19:01Las net dat je je partner moet complimenteren en belonen als hij niet ingaat op de avances van je vriendin. Heel goed dat hij niet overspelig is geworden. Iets met trots zijn ook.![]()
Misschien een stinkluchtje kopen voor hem, dan dringt ze zich niet zo op.
Ik krijg ook altijd complimentjes van m'n man, dat ik wéér niet met de hele afdeling van bil ben gegaan. Jij nooit?
Later is nu
woensdag 7 oktober 2020 om 21:15
Een en al draaaaaama

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 7 oktober 2020 om 22:00
Facebook e.d. heb ik niet eens. Maar in de reguliere media krijg ik genoeg mee om datzelfde hopeloze gevoel te krijgen.doornroosje9 schreef: ↑07-10-2020 21:22Soms vind ik het zo deprimerend. Zulke topics, reacties lezen op Facebook ivm corona en ga zo maar door. Ik ben echt niet de slimste hoor, maar soms heb ik het gevoel alsof het hopeloos is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 7 oktober 2020 om 22:25

Nou, ik vind het hartstikke goed van je!

Later is nu
woensdag 7 oktober 2020 om 22:30
Ik heb geen man, dus ik ga met de hele afdeling van bil.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 7 oktober 2020 om 22:36
Same old, same old. Niet druk om maken en lekker verder leven.doornroosje9 schreef: ↑07-10-2020 21:22Soms vind ik het zo deprimerend. Zulke topics, reacties lezen op Facebook ivm corona en ga zo maar door. Ik ben echt niet de slimste hoor, maar soms heb ik het gevoel alsof het hopeloos is.

woensdag 7 oktober 2020 om 22:40
Ik ook maar ik voel soms sarcasme. 'knap hoor, dat je al zooooo lang....'
Om de boel eens op te schudden ga ik ook maar eens wat te lang kijken maar een collega. Meer durf ik niet ivm corona.

donderdag 8 oktober 2020 om 06:37
Oh lekker, geniet ervan!
Ik ga maar richting mijn werk.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.