Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 21:57
quote:cochise schreef op 01 januari 2015 @ 21:55:
[...]
Ik ben blij dat je jezelf zo goed kunt afleiden Is. Kut dat 'ie een rotavond had. Wanneer kan 'ie zelf kiezen?
Hij had zelf gekozen (was al een paar jaar niet met O&N bij zijn vader geweest), alleen had zijn vader hem niet gezegd dat het zo gevierd zou worden. En hij durfde het gister aan te telefoon niet te zeggen, omdat hij bang was dat iemand het hoorde.
Alleen wist mijn moederhart het al
[...]
Ik ben blij dat je jezelf zo goed kunt afleiden Is. Kut dat 'ie een rotavond had. Wanneer kan 'ie zelf kiezen?
Hij had zelf gekozen (was al een paar jaar niet met O&N bij zijn vader geweest), alleen had zijn vader hem niet gezegd dat het zo gevierd zou worden. En hij durfde het gister aan te telefoon niet te zeggen, omdat hij bang was dat iemand het hoorde.
Alleen wist mijn moederhart het al
donderdag 1 januari 2015 om 22:02
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 21:57:
[...]
Alleen wist mijn moederhart het al Ja, ik hoor je moederhart! En de rest was ik al bang voor, net als jij. K*t.
[...]
Alleen wist mijn moederhart het al Ja, ik hoor je moederhart! En de rest was ik al bang voor, net als jij. K*t.