Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 22:39
donderdag 1 januari 2015 om 22:41
donderdag 1 januari 2015 om 22:41
donderdag 1 januari 2015 om 22:42
donderdag 1 januari 2015 om 22:42
quote:Solomio schreef op 01 januari 2015 @ 22:39:
Hé, is dit topic ineens naar Psyche verhuisd?
Depri-klant meldt zich.
Ow, vergeet ik helemaal mijn autisme. Officieel gediagnosticeerd enzeau.
Hé, is dit topic ineens naar Psyche verhuisd?
Depri-klant meldt zich.
Ow, vergeet ik helemaal mijn autisme. Officieel gediagnosticeerd enzeau.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 1 januari 2015 om 22:43
donderdag 1 januari 2015 om 22:43
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 22:39:
We sleuren je hier wel door de donkerste periode heen, cochise. We hebben er ervaring mee en van ons mag je wel alle symptomen en gedachtenstromen delen, ook via de digitale postduif als je daar behoefte aan hebt. Ik schrik nergens van.
Ik val om van alle liefde en begrip die/de ik van jullie krijg...Had ik nooiit vewacht.
100.000.000 <3
We sleuren je hier wel door de donkerste periode heen, cochise. We hebben er ervaring mee en van ons mag je wel alle symptomen en gedachtenstromen delen, ook via de digitale postduif als je daar behoefte aan hebt. Ik schrik nergens van.
Ik val om van alle liefde en begrip die/de ik van jullie krijg...Had ik nooiit vewacht.
100.000.000 <3
donderdag 1 januari 2015 om 22:44
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 22:43:
[...]
Klinkt als een leuk uitstapje, mag ik mee? Ik heb een leuke rechtse directe.Ik denk dat we meer hebben aan iemand met een goeie linkse, want qua rechtse zijn we anders oververtegenwoordigd. Moeten we om de beurt.
[...]
Klinkt als een leuk uitstapje, mag ik mee? Ik heb een leuke rechtse directe.Ik denk dat we meer hebben aan iemand met een goeie linkse, want qua rechtse zijn we anders oververtegenwoordigd. Moeten we om de beurt.
donderdag 1 januari 2015 om 22:45
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 22:43:
[...]
Klinkt als een leuk uitstapje, mag ik mee? Ik heb een leuke rechtse directe.
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek
[...]
Klinkt als een leuk uitstapje, mag ik mee? Ik heb een leuke rechtse directe.
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek
donderdag 1 januari 2015 om 22:46
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 22:45:
[...]
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek Van andere vrouwen met een diagnose. Dat dan weer wel.
[...]
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek Van andere vrouwen met een diagnose. Dat dan weer wel.
donderdag 1 januari 2015 om 22:46
donderdag 1 januari 2015 om 22:49
quote:Solomio schreef op 01 januari 2015 @ 22:44:
[...]
Ik denk dat we meer hebben aan iemand met een goeie linkse, want qua rechtse zijn we anders oververtegenwoordigd. Moeten we om de beurt.Linkse hoek is ook wel aardig, leverstoot mag er ook wel zijn.
[...]
Ik denk dat we meer hebben aan iemand met een goeie linkse, want qua rechtse zijn we anders oververtegenwoordigd. Moeten we om de beurt.Linkse hoek is ook wel aardig, leverstoot mag er ook wel zijn.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 1 januari 2015 om 22:50