Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 december 2014 om 20:53
quote:MissJodiF schreef op 30 december 2014 @ 20:50:
[...]
Psychologie, en dan afstudeerrichting sociale psychologie. Lerarenopleiding
Zou je willen lesgeven op een middelbare school of ook wel op MBO / HBO? Vanuit jouw expertise die je nu al hebt?
Veel mensen die uit de praktijk komen en in het beroepsonderwijs gaan werken hebben ook geen lerarenopleiding, maar doen via het werk een tamelijk intensieve cursus gericht op pedagogiek / vakdidactiek. Die voldoet dan om aan het werk te mogen blijven.
[...]
Psychologie, en dan afstudeerrichting sociale psychologie. Lerarenopleiding
Zou je willen lesgeven op een middelbare school of ook wel op MBO / HBO? Vanuit jouw expertise die je nu al hebt?
Veel mensen die uit de praktijk komen en in het beroepsonderwijs gaan werken hebben ook geen lerarenopleiding, maar doen via het werk een tamelijk intensieve cursus gericht op pedagogiek / vakdidactiek. Die voldoet dan om aan het werk te mogen blijven.
dinsdag 30 december 2014 om 20:54
dinsdag 30 december 2014 om 20:54
quote:Steinbeck schreef op 30 december 2014 @ 20:53:
[...]
Veel mensen die uit de praktijk komen en in het beroepsonderwijs gaan werken hebben ook geen lerarenopleiding, maar doen via het werk een tamelijk intensieve cursus gericht op pedagogiek / vakdidactiek. Die voldoet dan om aan het werk te mogen blijven.Is dat nog zo? Ik moet mijn lesbevoegdheid gaan halen
[...]
Veel mensen die uit de praktijk komen en in het beroepsonderwijs gaan werken hebben ook geen lerarenopleiding, maar doen via het werk een tamelijk intensieve cursus gericht op pedagogiek / vakdidactiek. Die voldoet dan om aan het werk te mogen blijven.Is dat nog zo? Ik moet mijn lesbevoegdheid gaan halen
dinsdag 30 december 2014 om 20:56
quote:AnnaP1977 schreef op 30 december 2014 @ 20:52:
[...]
Yup, na 20 jaar werken is thuis zitten ook erg kut, al ben ik wel een stuk stabieler dan vorig jaar.
Maar eerdaags toch eens verdiepen in vrijwilligers werk denk ik.Lijkt me heel gek om dan thuiste zitten na zoveel jaar werken. Ik hoop dat je iets leuks zult vinden!
[...]
Yup, na 20 jaar werken is thuis zitten ook erg kut, al ben ik wel een stuk stabieler dan vorig jaar.
Maar eerdaags toch eens verdiepen in vrijwilligers werk denk ik.Lijkt me heel gek om dan thuiste zitten na zoveel jaar werken. Ik hoop dat je iets leuks zult vinden!