Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Als ik straks bergen ervaring opgedaan heb, wil ik ook een lesbevoegdheid gaan halen en jonge blagen opleiden in mijn vakgebied

Ik vind stagiaires begeleiden nu al ontzettend leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 14:10:

[...]

Dat is op zich wel te overzien.Ja dat is zo. Ik ben ook al bijna aangenomen, nog een paar formaliteiten en dan zou ik in september 2015 kunnen beginnen.
Ik zit eigenlijk te wachten tot Noushi ons komt vertellen dat we maar een eigen onderwijskletstopic moeten openen!
Werken is saaaaaaaai nu. Ik hoef ook niet zoveel te doen, dus zit ik maar op kantoor.

Collega is aan het oliebollen bakken en ik kan daar niet tegen
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:12:

Als ik straks bergen ervaring opgedaan heb, wil ik ook een lesbevoegdheid gaan halen en jonge blagen opleiden in mijn vakgebied

Ik vind stagiaires begeleiden nu al ontzettend leuk!Leuk Ama!
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:14:

Werken is saaaaaaaai nu. Ik hoef ook niet zoveel te doen, dus zit ik maar op kantoor.

Collega is aan het oliebollen bakken en ik kan daar niet tegen Tot hoe laat moet je?
Hebben jullie dan nog wel genoeg tijd om te forummen?? Anders mss beter deeltijd hoor
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:14:

Collega is aan het oliebollen bakken en ik kan daar niet tegen Pas op hoor, straks weeg je 65 kilo!
Zal ik wel of niet mijn kerstboom gaan aftuigen?
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:15:

[...]

Leuk Ama!Zijn wel echt verre toekomstplannen hoor. Ik wil straks niet als zorgcoördinator ofzo eindigen, dat is me te managementachtig. Maar ik zie mezelf dit ook niet tot aan mijn pensioen doen, dus dan lijkt onderwijs me een logische stap.
quote:StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 14:15:

Hebben jullie dan nog wel genoeg tijd om te forummen?? Anders mss beter deeltijd hoor [afbeelding]

Sowieso deeltijd!

En forummen altijd, als ontspanning na alle drukte.

Waar zou Co eigenlijk uithangen?
Het is druk hier met zieke mensen
Je bent zelf een theepot
quote:StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 14:15:

Hebben jullie dan nog wel genoeg tijd om te forummen?? Anders mss beter deeltijd hoor [afbeelding]SWS!
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2014 @ 14:18:

Heet is druk hier met zieke mensen Succes!
Hallelujah
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:17:

[...]

Zijn wel echt verre toekomstplannen hoor. Ik wil straks niet als zorgcoördinator ofzo eindigen, dat is me te managementachtig. Maar ik zie mezelf dit ook niet tot aan mijn pensioen doen, dus dan lijkt onderwijs me een logische stap.Als je stagiaires begeleiden leuk vindt is het wel wat voor je.
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2014 @ 14:18:

Heet is druk hier met zieke mensen Van de griepepidemie?
Heb je alweer vreemde voorwerpen gevonden vandaag Suus?
Ja, Co is ook al een beetje zoek. Weet ook eigenlijk niet zo goed waarmee haar te lokken.
quote:Istar_ schreef op 31 december 2014 @ 14:17:

Zal ik wel of niet mijn kerstboom gaan aftuigen?Gewoon doen. Laat gáán die woede! Bomen voelen er niks van.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:15:

[...]

Tot hoe laat moet je?Ik moet om 5 uur de medicijnen/sonde doen. Collega voor de avonddienst komt om 6 uur, die kon niet eerder. Degene die nu op de groep staat mag dat niet, dus daar ben ik voor. En ik loop echt achter met kantoorwerk, dus ben nu een rooster aan het maken. Mijn laptop is nog niet aangesloten dus kan het thuis niet doen.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:14:

Ik zit eigenlijk te wachten tot Noushi ons komt vertellen dat we maar een eigen onderwijskletstopic moeten openen! Nee joh, ik geef zelf Nederlanse les op een forum dus babbel rustig verder.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 31 december 2014 @ 14:22:

[...]

Gewoon doen. Laat gáán die woede! Bomen voelen er niks van.Die van mij praat tegen me. Ik denk dat-ie dan gaat huilen.
quote:Nouschi schreef op 31 december 2014 @ 14:23:

[...]

Nee joh, ik geef zelf Nederlanse les op een forum dus babbel rustig verder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven