Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 14:24
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:22:
[...]
Ik moet om 5 uur de medicijnen/sonde doen. Collega voor de avonddienst komt om 6 uur, die kon niet eerder. Degene die nu op de groep staat mag dat niet, dus daar ben ik voor. En ik loop echt achter met kantoorwerk, dus ben nu een rooster aan het maken. Mijn laptop is nog niet aangesloten dus kan het thuis niet doen.Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.
[...]
Ik moet om 5 uur de medicijnen/sonde doen. Collega voor de avonddienst komt om 6 uur, die kon niet eerder. Degene die nu op de groep staat mag dat niet, dus daar ben ik voor. En ik loop echt achter met kantoorwerk, dus ben nu een rooster aan het maken. Mijn laptop is nog niet aangesloten dus kan het thuis niet doen.Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.
woensdag 31 december 2014 om 14:26
woensdag 31 december 2014 om 14:27
woensdag 31 december 2014 om 14:29
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:24:
[...]
Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.
Ik haat roosters maken, dat passen en meten is echt niks voor mij. Maar helaas, mijn 'rechterhand' is weggegaan omdat ze nu hetzelfde werk gaat doen als mij wat voor haar heel fijn is, maar ik mis mijn roostermaker! En verder alles aan haar mis ik!
Daarom is het nu ook een beetje een zootje qua personeel. Ik heb nog geen vervanger, dus is het een beetje behelpen. Ik zal blij zijn als haar uren opgevuld zijn.
[...]
Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.
Ik haat roosters maken, dat passen en meten is echt niks voor mij. Maar helaas, mijn 'rechterhand' is weggegaan omdat ze nu hetzelfde werk gaat doen als mij wat voor haar heel fijn is, maar ik mis mijn roostermaker! En verder alles aan haar mis ik!
Daarom is het nu ook een beetje een zootje qua personeel. Ik heb nog geen vervanger, dus is het een beetje behelpen. Ik zal blij zijn als haar uren opgevuld zijn.
woensdag 31 december 2014 om 14:33
quote:doornroosje9 schreef op 31 december 2014 @ 14:29:
[...]
Je wordt mild, Nouschi. Heeft het met de tijd van het jaar te maken? Ik denk het. Na alle oud en nieuw zeiktopics en ook nog een zelfmoordtopic is het tijd voor wat positiviteit toch?
[...]
Je wordt mild, Nouschi. Heeft het met de tijd van het jaar te maken? Ik denk het. Na alle oud en nieuw zeiktopics en ook nog een zelfmoordtopic is het tijd voor wat positiviteit toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 31 december 2014 om 14:34
woensdag 31 december 2014 om 14:46
woensdag 31 december 2014 om 14:50
quote:MissJodiF schreef op 31 december 2014 @ 14:46:
Oliebollen zij binnen (en ja, van de kraam). Moet ze waarschijnlijk alleen opeten, want man is ziek. En die kunnen daar zo lekker in zwelgen.
Linkje plaatsen van het topic over stiefkinderen lukt mij niet. Ik krijg dat niet voor elkaar op de ipad...
in nieuw tabblad dat topic openen, dat werkt gewoon hamndiger
de url selecteren (= aanklikken en 'select all')
de url dan kopieren ( = aanklikken en çopy')
dan naar tabblad/topic/post waar j wilt plakken
het juiste icoontje aanklikken
daar nog wel eerst 'http' weghalen en de url plakken
Oliebollen zij binnen (en ja, van de kraam). Moet ze waarschijnlijk alleen opeten, want man is ziek. En die kunnen daar zo lekker in zwelgen.
Linkje plaatsen van het topic over stiefkinderen lukt mij niet. Ik krijg dat niet voor elkaar op de ipad...
in nieuw tabblad dat topic openen, dat werkt gewoon hamndiger
de url selecteren (= aanklikken en 'select all')
de url dan kopieren ( = aanklikken en çopy')
dan naar tabblad/topic/post waar j wilt plakken
het juiste icoontje aanklikken
daar nog wel eerst 'http' weghalen en de url plakken
Je bent zelf een theepot