Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:22:

[...]

Ik moet om 5 uur de medicijnen/sonde doen. Collega voor de avonddienst komt om 6 uur, die kon niet eerder. Degene die nu op de groep staat mag dat niet, dus daar ben ik voor. En ik loop echt achter met kantoorwerk, dus ben nu een rooster aan het maken. Mijn laptop is nog niet aangesloten dus kan het thuis niet doen.Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.
quote:Nouschi schreef op 31 december 2014 @ 14:23:

[...]

Nee joh, ik geef zelf Nederlanse les op een forum dus babbel rustig verder. Gelukkig maar.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:19:

[...]

Als je stagiaires begeleiden leuk vindt is het wel wat voor je.

Ik vond het ook altijd leuk te presenteren voor de klas.

Ik organiseer nu ook 'workshops' voor mijn eigen stagiaires, dan gaan we een middag zitten en geef ik 'les' zo leuk.
quote:Amaqanda schreef op 31 december 2014 @ 14:26:

[...]

Ik vond het ook altijd leuk te presenteren voor de klas.

Ik organiseer nu ook 'workshops' voor mijn eigen stagiaires, dan gaan we een middag zitten en geef ik 'les' zo leuk.Klinkt echt als iets wat goed bij je past. Leuk vooruitzicht.
Weet je wat, ik ga het doen. Hebben ze vanavond een extra boom om in de fik te steken.
quote:Nouschi schreef op 31 december 2014 @ 14:23:

[...]

Nee joh, ik geef zelf Nederlanse les op een forum dus babbel rustig verder. Je wordt mild, Nouschi. Heeft het met de tijd van het jaar te maken?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:24:

[...]

Mhh, klinkt niet echt spannend. Maar wel dat je genoeg te doen hebt om niet gillend gek te worden van het wachten.

Ik haat roosters maken, dat passen en meten is echt niks voor mij. Maar helaas, mijn 'rechterhand' is weggegaan omdat ze nu hetzelfde werk gaat doen als mij wat voor haar heel fijn is, maar ik mis mijn roostermaker! En verder alles aan haar mis ik!

Daarom is het nu ook een beetje een zootje qua personeel. Ik heb nog geen vervanger, dus is het een beetje behelpen. Ik zal blij zijn als haar uren opgevuld zijn.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:19:

[...]

Van de griepepidemie?

Die komen niet op de OK

Ik vroeg aan de chirurg sinds wanneer we lijken opereren. vond hij geen leuk grapje
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2014 @ 14:30:

[...]

Die komen niet op de OK

Ik vroeg aan de chirurg sinds wanneer we lijken opereren. vond hij geen leuk grapje ik moet er wel om lachen
Ik vind stagiaires begeleiden wel leuk, maar lesgeven verschikkelijk haha
oud en nieuw is wel HET dingetje he?

Zo ontzettend veel O&N topics, en er komen er maar meer bij
quote:doornroosje9 schreef op 31 december 2014 @ 14:29:

[...]

Je wordt mild, Nouschi. Heeft het met de tijd van het jaar te maken? Ik denk het. Na alle oud en nieuw zeiktopics en ook nog een zelfmoordtopic is het tijd voor wat positiviteit toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 31 december 2014 @ 14:30:

[...]

Die komen niet op de OK

Ik vroeg aan de chirurg sinds wanneer we lijken opereren. vond hij geen leuk grapje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Iedereen een heel gezellig Oud en Nieuw gewenst alvast!!!! Mijn man en ik gaan zo naar vrienden en zie helaas geen kans meer om tussendoor nog hier te komen. Geniet van al het lekkers en houd het gezellig!!!
Doei Elfje, hele fijne dag/avond/nacht gewenst
Fijn Oud en Nieuw, Elfje.
Fijne jaarwisseling Elfje!
Oliebollen zij binnen (en ja, van de kraam). Moet ze waarschijnlijk alleen opeten, want man is ziek. En die kunnen daar zo lekker in zwelgen.

Linkje plaatsen van het topic over stiefkinderen lukt mij niet. Ik krijg dat niet voor elkaar op de ipad...
quote:linjmh schreef op 31 december 2014 @ 14:33:

oud en nieuw is wel HET dingetje he?

Zo ontzettend veel O&N topics, en er komen er maar meer bijKandat niet in 1 topic? Of past dat niet in de tabel?
Je bent zelf een theepot
Je zult maar zo op het laatst van het jaar te horen krijgen dat je dochter heel ziek is. Wat een rot nieuws. Bah.
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:49:

Je zult maar zo op het laatst van het jaar te horen krijgen dat je dochter heel ziek is. Wat een rot nieuws. Bah.Wie?
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:MissJodiF schreef op 31 december 2014 @ 14:46:

Oliebollen zij binnen (en ja, van de kraam). Moet ze waarschijnlijk alleen opeten, want man is ziek. En die kunnen daar zo lekker in zwelgen.

Linkje plaatsen van het topic over stiefkinderen lukt mij niet. Ik krijg dat niet voor elkaar op de ipad...

in nieuw tabblad dat topic openen, dat werkt gewoon hamndiger

de url selecteren (= aanklikken en 'select all')

de url dan kopieren ( = aanklikken en çopy')

dan naar tabblad/topic/post waar j wilt plakken

het juiste icoontje aanklikken

daar nog wel eerst 'http' weghalen en de url plakken
Je bent zelf een theepot
quote:Steinbeck schreef op 31 december 2014 @ 14:49:

Je zult maar zo op het laatst van het jaar te horen krijgen dat je dochter heel ziek is. Wat een rot nieuws. Bah.Echt verschrikkelijk.
Nou zeg, wat een ellende dat topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven