Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 december 2014 om 15:09
quote:AnnaP1977 schreef op 31 december 2014 @ 15:07:
[...]
Oliebollen eten en Youp kijken met gezin en zwager, schoonzusje moet tot 23.00 uur werken en is er hopelijk voor middernacht.
Mijn meisje van bijna 2 jaar vind het vuurwerk alleen helemaal niet leuk, schrikt de hele dag, best sneu. Vingerhoedje cognac doen na het eten? Speen met jenever toch?
[...]
Oliebollen eten en Youp kijken met gezin en zwager, schoonzusje moet tot 23.00 uur werken en is er hopelijk voor middernacht.
Mijn meisje van bijna 2 jaar vind het vuurwerk alleen helemaal niet leuk, schrikt de hele dag, best sneu. Vingerhoedje cognac doen na het eten? Speen met jenever toch?
woensdag 31 december 2014 om 15:09
Thuis mét dochter. Tante is ziek dus die belde net af, daar zou ze logeren. Vrienden die altijd komen zijn een weekje weg dus eigenlijk alleen op de bank vanavond. Geen idee eigenlijk hoe dat gaat bevallen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 31 december 2014 om 15:14
woensdag 31 december 2014 om 15:15
quote:StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 15:03:
Gaan jullie allemaal doen vanavond?
Om een uurtje of 10 naar de buren, die maken er een tuinfeestje van met vuur, warmte en een hoop drank
't Is hier altijd erg gezellig als je na 12 uur naar buiten gaat, sociaal buurtje.
En jij?
Gaan jullie allemaal doen vanavond?
Om een uurtje of 10 naar de buren, die maken er een tuinfeestje van met vuur, warmte en een hoop drank
't Is hier altijd erg gezellig als je na 12 uur naar buiten gaat, sociaal buurtje.
En jij?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 31 december 2014 om 15:18
Leuk hoor allemaal, gezellige avondjes als ik dat zo lees!
Ik luister tot 15.00 de top 2000 en dan móet echt eerst het hout wegbrengen, grumbl.
Daarna naar vrienden, lekker eten (haai op een bedje van schapenkop) en om een uur of 22.00 naar het kampvuur. Daarna weer naar hun toe en dan om 00.00 vuurwerk afsteken. Althans, ik ben een vuurwerkparasiet en geniet van het vuurwerk van anderen
Ik luister tot 15.00 de top 2000 en dan móet echt eerst het hout wegbrengen, grumbl.
Daarna naar vrienden, lekker eten (haai op een bedje van schapenkop) en om een uur of 22.00 naar het kampvuur. Daarna weer naar hun toe en dan om 00.00 vuurwerk afsteken. Althans, ik ben een vuurwerkparasiet en geniet van het vuurwerk van anderen
woensdag 31 december 2014 om 15:20
quote:StoraHuntur schreef op 31 december 2014 @ 15:18:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 31 december 2014 om 15:21