Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 02:07:

[...]

Dan forumt het hele forum om je heen. Dan ben je echt een beetje zielig. Ik ben er wel eens.....

als ei bèn je ook alleen

Behalve op zondag, in de pan
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 januari 2015 @ 02:11:

[...]

als ei bèn je ook alleen

Behalve op zondag, in de panIk heb nog nooit een doosje met maar 1 ei gezien.
Ik ga slapen.

Weltrusten
dag paasamei
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 02:09:

[...]

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld?

Ik ergerde me aan haar, nu blijkt dat ik niet de enige was, maar mijn ergenis was wellicht op andere zaken

Fluim was degene die haar confronteerde met een pseudoniem.

Ik heb haar nooit aangesproken en velen van het forum gingen niet of nauwelijks met haar in discussie

Hoe k moet het zijn om dit alles over jezelf te lezen ?
Je bent zelf een theepot
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 02:13:

[...]

Ik heb nog nooit een doosje met maar 1 ei gezien.

1-0

Nu mag je hats pm'en wie voorstaat
Je bent zelf een theepot
Ik ga ook slapen, morgen kindersport
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 januari 2015 @ 02:15:

[...]

Ik ergerde me aan haar, nu blijkt dat ik niet de enige was, maar mijn ergenis was wellicht op andere zaken

Fluim was degene die haar confronteerde met een pseudoniem.

Ik heb haar nooit aangesproken en velen van het forum gingen niet of nauwelijks met haar in discussie

Hoe k moet het zijn om dit alles over jezelf te lezen ?Dat is denk ik wel kut. Maar ook wel een beetje 'eigen schuld, dikke bult' vind ik. Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze het was, dan hadden er een paar haar een ongelooflijke trut gevonden, maar was er verder niet zoveel aan de hand denk ik. Er zijn hier wel meer mensen die openbaar naar elkaar uitspreken elkaar stom te vinden en die forummenomelkaarheen.
Hier is het morgen gewoon zaterdag. Maar ga ook lekker zo onder de dekens.
Nogmaals weltrusten, nu ga ik echt.
Pinguins.

Welterusten voor degenen die naar bed zijn gegaan.
Sus, laat je niet voor de gek houden!

Anyway, voor mij is het eigenlijk wel duidelijk.

Dit is een eromheenforummer voor mij en die heb ik nog nooit zo sterk gehad.
quote:consuelabananahammok schreef op 03 januari 2015 @ 02:45:

Anyway, voor mij is het eigenlijk wel duidelijk.

Dit is een eromheenforummer voor mij en die heb ik nog nooit zo sterk gehad.

Voor mij ook.!

Die opmerking in het topic van Bente ging zelfs mij te ver en dat heb ik niet snel..
Ik kan het in het ene topic totaal oneens zijn met iemand maar in het andere topic geef ik de ander gerust gelijk als ik dat vind.

Topics staan voor mij los van elkaar maar in dit geval maak ik een uitzondering..
Ik ben er klaar voor:

Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Zo dames, is het weer gelukt? Knap hoor!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen iedereen

Nog gezellig geweest las ik.
Cochise, je hebt een pb.
Nou even bijgelezen en ik vind het ook een rare actie van galaxy,

Helemaal omdat ze hier eerst aangeeft best hand in eigen boezem over haar acties te kunnen steken maar naar waar blijkt..

Ook geeft ze aan met deze nick alleen "gezellig" te willen posten, maar je kan toch niet eerst iemand met een oudere nick volledig afzeiken, en dan snel een neiuwe te maken om vanaf dan alleeeeen nog maar gezellig te posten?
Echt grappig om te lezen dat hele volksstammen schijnbaar al om mij heen forummen terwijl ik ze van naam nieteens herken uit topics waar ik geschreven heb. Ondertussen zijn jullie met zijn allen honderd keer erger. Wees er maar trots op hoor. Ik ga vanmiddag de mods ff mailen want langzaam begint me te dagen wie dit met me flikt. Chapeau man! Als je dit nog leest : Karma is a bitch en JA je bent slecht in bed. En ik weet ook wel wie jou heeft ingefluisterd dat ik over jou liep te klagen hier. Kreeg nog een PB op facebook van dr.
Ik blijf trouwens gezellig meeforummen op topics die me boeien. Laat me niet wegjagen. Kan wel weer een nieuwe Nick maken maar dat zou ik als afdruipen ervaren en dat doe ik niet meer.
quote:GalaxyGuardian schreef op 03 januari 2015 @ 10:02:

Echt grappig om te lezen dat hele volksstammen schijnbaar al om mij heen forummen terwijl ik ze van naam nieteens herken uit topics waar ik geschreven heb. Ondertussen zijn jullie met zijn allen honderd keer erger. Wees er maar trots op hoor. Ik ga vanmiddag de mods ff mailen want langzaam begint me te dagen wie dit met me flikt. Chapeau man! Als je dit nog leest : Karma is a bitch en JA je bent slecht in bed. En ik weet ook wel wie jou heeft ingefluisterd dat ik over jou liep te klagen hier. Kreeg nog een PB op facebook van dr.

whuttt?

Ik denk dat dit er niks mee te maken heeft hoor.. Wel dat jij als snarfie kut deed, dit ontkend, en dan vrolijk met dezelfde mensen verder wil posten.. Thats it, ga het nou zelf ook niet groter maken
De tijd van onbezorgdheid is voorbij, vandaag begind de lange weg naar morgen, je dromen komen als een vlinder vrij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven