Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:23:

Rochel. Hoop dat je het nu een keer onthoudt tats, want heb geen zin om het te blijven herhalen.En daarvoor?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 10:23:

[...]

Er is iemand ontmaskerd [afbeelding]Ja maar wie als zijnde wie dan? En door wie?
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 10:24:

[...]

Niet degene die jij laatst riepIk riep niks. Maar vertel, wat was het?
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:23:

Rochel. Hoop dat je het nu een keer onthoudt tats, want heb geen zin om het te blijven herhalen.Dat is duidelijk maar daarvoor?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zegt 'r vast hélemaal niets.
kuthoer. maar die mocht niet blijven
Dat had fluim overigens al 30x gemeld hats.. En andere ook..
Goeiesmorgens zeg.
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 10:25:

[...]

Ik riep niks. Maar vertel, wat was het?Gezellig samenoversteken??
Ik ken jou niet anders als hatsetats, maar jij denkt dat je eerder met mij hebt gesproken ofzo dat je er zo vaak naar vraagt?
En nu de bom gebarsten is kom je pas op het idee dat je ex hier onder jouw naam loopt te viswijven?

Tuurlijk
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:26:

Ik ken jou niet anders als hatsetats, maar jij denkt dat je eerder met mij hebt gesproken ofzo dat je er zo vaak naar vraagt?Nee hoor hatsetats heeft ook hele enerverende nicks hiervoor gehad
Ik denk ook dat je niet nieuw bent hoor Fluim.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Star schreef op 03 januari 2015 @ 10:25:

[...]

Ja maar wie als zijnde wie dan? En door wie?

Daar brand ik mijn vingers niet aan wat ik ben niet echt helemaal op de hoogte.

Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 10:27:

Ik denk ook dat je niet nieuw bent hoor Fluim.+1
Daar sta je dan niet alleen in Nouschi
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:25:

kuthoer. maar die mocht niet blijven
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:26:

Ik ken jou niet anders als hatsetats, maar jij denkt dat je eerder met mij hebt gesproken ofzo dat je er zo vaak naar vraagt?Ik heb geen idee. Vandaar dat ik het vraag. Want het is overduidelijk dat jij hier langer rondhangt dan twee nicks. En je bent er altijd als de kippen bij als het gaat om andermans oude nicks. Dus.
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 10:27:

[...]

Daar brand ik mijn vingers niet aan wat ik ben niet echt helemaal op de hoogte.

Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.Ja zover ben ik ook inmiddels
Beetje teruglezen dan is het duidelijk.
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 10:27:

[...]

Nee hoor hatsetats heeft ook hele enerverende nicks hiervoor gehadHeb ik die dan mee mogen maken onder mijn andere namen?
Kotheur is beter.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:28:

[...]

Heb ik die dan mee mogen maken onder mijn andere namen?Dat naïeve staat je niet.
Maar snap de hele 'paniek/rel' niet zo goed. We maken allemaal wel eens een kutopmerking die onder de gordel is toch?
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 10:26:

En nu de bom gebarsten is kom je pas op het idee dat je ex hier onder jouw naam loopt te viswijven?

TuurlijkOmg, ben jij nou gewoon thuis? Ik zit bij terminal D18 zodat ik kan wifi'en.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven