Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 10:25
zaterdag 3 januari 2015 om 10:27
quote:Star schreef op 03 januari 2015 @ 10:25:
[...]
Ja maar wie als zijnde wie dan? En door wie?
Daar brand ik mijn vingers niet aan wat ik ben niet echt helemaal op de hoogte.
Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.
[...]
Ja maar wie als zijnde wie dan? En door wie?
Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.
zaterdag 3 januari 2015 om 10:28
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:26:
Ik ken jou niet anders als hatsetats, maar jij denkt dat je eerder met mij hebt gesproken ofzo dat je er zo vaak naar vraagt?Ik heb geen idee. Vandaar dat ik het vraag. Want het is overduidelijk dat jij hier langer rondhangt dan twee nicks. En je bent er altijd als de kippen bij als het gaat om andermans oude nicks. Dus.
Ik ken jou niet anders als hatsetats, maar jij denkt dat je eerder met mij hebt gesproken ofzo dat je er zo vaak naar vraagt?Ik heb geen idee. Vandaar dat ik het vraag. Want het is overduidelijk dat jij hier langer rondhangt dan twee nicks. En je bent er altijd als de kippen bij als het gaat om andermans oude nicks. Dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 3 januari 2015 om 10:28
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 10:27:
[...]
Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.Ja zover ben ik ook inmiddels
[...]
Het komt er op neer dat Dingetje ook als Dingetje en Dingetje posste maar vroeger al Dingetje en Dingetje was. En vervolgens ontkende Dingetje te zijn.Ja zover ben ik ook inmiddels
zaterdag 3 januari 2015 om 10:29